TAMMITÄHTÖSET huhuu!!
Joko kaikki Tammitähtöset ovat siirtyneet odotuksen puolelle vai missä kaikki luuraa? Olen koittanut käydä kurkkimassa aina välillä onko pinoa, mutta ei ole pitkään aikaan näkynyt!
Mitä teille kuuluu?
Kommentit (29)
emma04: Miten kauan olette vauvaa yrittäneet saada? Terveyskeskukseen pitäisi päästä kun yritystä vuosi takana.
Mulla menossa kp.4/29-31 ja yrityskierto 17 lähti nyt sitten, eli ovista odotellessa.
Itse en noihin tk.lääkäreihin oikein osaa luottaa,niinpä varasin ajan yksityiselle,sinne menenkin ens torstaina,toivottavasti jotain edes selviäisi siellä.
Tuntuu että noi tk.n lääkärit vain eivät ole niin perillä esim. näisät lapsensaanti ongelmista. Esikoisen kanssa kun kävin läkärissä (tammikuussa) kysyin samalla mitä mieltä tämä tk.n lääkärsi on jotta milloin lääkäriin? Sanoi vain ,että odota pari kiertoa vielä ja tule sitten niin kirjoitta terolut reseptin. siis ilman mitään tutkimuksia,eikä m ulla ole kierto edes mitenkään sekaisin vaan mielestäni ihan suht säännöllinen.
Mutta hyvää pääsiäistä kaikkille ja tärppi onnea:)!
Eivat NE valttamatta vilkastu taydesta selibaatista, on todettu myos etta joka toinen paiva pupuilu olis parempi saavutustulos kuin taysi selibaatti (lohduttaisko oloa? ) Ja kayttakaa ehkaisya nilla muutamilla kerroilla ja sitten tays vauhti paalle 2 pv ennen ovista!!! Tsemppia!!
Heissan
Yritystä meillä on takana nyt tasan kaks vuotta.
Ja ollaan yritetty pupuilla joka toinen päivä, koko kierron ajan, vain " ovis-viikolla" , vain yhtenä päivänä, joka päivä, kerran kuussa, kerran viikossa jne.... Tämä pidempi selibaatti on ainut jota ei olla kokeiltu. Tämän " teorian" rrepäisin siitä, kun noissa simppatesteissä sanotaan, että pitää olla 10 vrk ilman, ennen kuin testi kantsii tehdä, joten siitä voisi päätellä, että siinä ajassa tulisi " normi-annos" .... jaiks... ´kaikkea sitä pieni ihminen kirjoittaa..
Niin ja sitten ku muistelin kuinka meidän esikko sai alkunsa, oli niin, että mie olin talovahtina muualla ja mies tuli viikonlopuksi käymään ja silloin sai esikko alkunsa, joten siinäkin oli viikko väliä (en tosin tiedä mitä mies on täällä yksin puuhannut ) =)
Noh kaikkea täytyy kokeilla, paitsi kansantanssia ja omaa siskoa, sanonta kuuluu... =)
Tk-lääkärit on ihan p----stä, mutta ei yksityisessäkään ole kehumista, miekin sain terolut reseptin, ku kävin siellä viime vuonna, vaikka mun kierto on kuin oppikirja malli. Se sanoi et sen pitäisi parantaa kiinnittymistä... Pas.... mun kierto rupes heittää ihan härän pyllyä ja olo oli aivan hirveä.. Oikeesti mie en tiedä mihin lääkäriin tässä pitäisi kääntyä, ku tk. on huono ja lähin yksityinenkin on aika kehno ja seuraavan yksityiseen on täältä peräkylältä niiiiiin pitkä matka että kalliiksi tulee... (eihän sitä kaupunkiin voi mennä, ilman että shoppailee vähän ) =)
Joo tulipas hupatettua, nyt minä lähden kyttämään ikkunaan lapsenvahdin tuloa ja sitten vaihdan vapaalle täksi illaksi.
-E-
Miksi pitäisi käyttää ehkäisyä muina kertoina??? Onko siitä jotain iloa ?? En ole moista kuullut ikinä kenenkään sanovan ja jäi vaivaa, onko sillä jotain merkitystä???? *hölmistelee*
-E-
huh huh! Siis aattelin etta josko miehen siittiot lisaantyis kun niita ' tuhlailee' yllin kyllin (on jostain tallanenki tieto tarttunu) mutta sulla taas ne ei oliskaan ' tayskayttokykyisia' (heh keksin uuden sanan)! Elikka haluisin vaan sanoa etta jos kayttaisitte ehkaisya noina muina kertoina kun tod.nakosesti EI VOI tulla raskaaks ja sitten pari pv ennen ja jalkeen tays vauhti paalla ' puhtailla tavaroilla' , heh hee
Neiti nokkonen: Mukavaa kun aloitit uuden pinon! Mitäs sinulle kuuluu?
Vaikuttaa siltä, että tammitähtöset on siirtyneet odottajien puolelle. Mulla ei sinne ole vielä asiaa...Nyt neljäs yrityskierros käynnissä, kp 8 menossa.
Sen verran uutta asiaan kuitenkin kuuluu, että kävin gynellä viime viikolla hillittömien kiertojeni vuoksi, kierrot yli 40 päivää..Sain Terolut-kuurin kiertoa tasaamaan, olo on taas toiveikas! Mulla on ollut tähän asti liian lyhyt luteaalivaihe, eli oviksen ja menkkojen väliin jää vain 5 päivää eikä kiinnittyminen sen takia ole mahdollista. Mutta katsotaan, jospa nyt tärppäisi!
Muut kirjoittelijat taisivatkin olla uusia tässä pinossa, tervetuloa mukaan juttelemaan!
Aurinkoista viikkoa!
/ Johku
Kumppani roikkuu yhä kuumeilijoissa - nyt viides yrityskierto meneillään. Suuri joukkohan meistä siirtyi jo aikaa sitten odottajiin, mutta eiköhän mekin mennä sinne perästä Johku ja Neitinokkonen ym. ennemin tai myöhemmin.
Vähitellen tästä kuumeilusta on mennyt ylimääräinen kuumeilu pois ja on aika rento tjot-olo. Nyt meneillään kp 7/25-30... kierron pituus on ruvennut heittelehtimään tässä yrityksen aikana, sitä ennen oli 26-28 pv aina. Ei kait tää heittely ole vielä vakavaa?
Pääsiäinen on pian ohi ja paluu arkeen.
Tsemppiä kuumeilijoille!
- Kumppani -
Poimin tämän listan vanhoista viesteistä, jos joku haluaa sitä täydentää omilla tiedoillaan. :)
fiikuna - 13.03. 08:22 vastaa tähän viestiin (2/28)
...
TAMMITÄHTÖSTEN ELI TAMMIKUUSSA 2006 VAUVAN YRITYKSEN ALOITTANEIDEN ESITTELYT:
Nimimerkki: Kumppani/
Oma ja miehen ikä: 28-vuotta kumpikin
Asuinpaikka: Keski-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
Nimimerkki: ohranjyvä
Oma ja miehen ikä: oma 32/ mies 33
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Lasten iät: -
♥Nimimerkki: fiikuna
Oma ja miehen ikä: minä 22, mies 24
Asuinpaikka: helsinki
Lasten iät: poika 6kk
♥Nimimerkki: elaine80
Oma ja miehen ikä: oma 25, mies kohta 27
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: esikoinen toiveissa
Nimimerkki: P76
Oma ja miehen ikä: 29-vuotta molemmat
Asuinpaikka: Varsinais-Suomi
Lasten iät: Ensimmäistä kuumeillaan
♥Nimimerkki:Piqu
Oma ja miehen ikä:28/28
Asuinpaikka:pirkanmaa
Lasten iät:poika 5/04
Nimimerkki: Anniliinu
Oma ja miehen ikä: molemmat tänä vuonna 28
Asuinpaikka: kainuu
Lasten iät: 3 v
Nimimerkki:Joonatan05
Oma ja miehen ikä:Minä 24 ensi kuussa 25, mies 27
Asuinpaikka:Oulun lääni
Lasten iät:10kk
♥Nimimerkki: Signorina-Iiris
Oma ja miehen ikä: 25 ja 27
Asuinpaikka: Tampereen seutu
Lasten iät: tyttö 08/04
Nimimerkki: Neitinokkonen82
Oma ja miehen ikä: Minä 23v, mies 27v
Asuinpaikka: Oulu
Lasten iät: Ensimmäinen työn alla
Nimimerkki: Amy75
Oma ja miehen ikä: vuosimallit -75 ja -79
Asuinpaikka: etelä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä kuumeillaan
Nimimerkki: Pipu-77
Oma ja miehen ikä: Minä 28 ja mies 32
Asuinpaikka. Tampere
Lasten iät: Esikoinen haaveissa
Nimimerkki: hyrre_72
Oma ja miehen ikä: Minä 33 ja mies puoli vuotta vanhempi
Asuinpaikka: Tampereen lähistöllä
Lasten iät: 2v 8 kk
Nimimerkki: Beebi
Oma ja miehen ikä: minä 26-v ja mies 28-v
Asuinpaikka: Varsinaissuomi
Lasten iät: 05/05
Nimimerkki: Hepeliini
Oma ja miehen ikä: 26 ja 27
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Lasten iät: Ensimmäinen haaveissa =)
Nimimerkki: IIJA
Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 26
Asuinpaikka: etelä-pohjanmaa
Lasten iät: iida tyttö. 2v1kk
♥Nimimerkki: Leje
Oma ja miehen ikä: molemmat 29v (tänä vuonna täytetään 30v)
Asuinpaikka: pääkaupunkiseudun ympäryskunta
Lasten iät: - (ensimmäinen lapsi on nyt toivomuslistalla)
Nimimerkki: RuuPikkuinen
Oma ja miehen ikä: 27/29,
Asuinpaikka: Keski-Uusimaa
Lasten iät: Ensimmäistä yritellään...tärppäispä pian.
Nimimerkki: V@rpunen
Oma ja miehen ikä: 22 ja 24
Asuinpaikka: Seinäjoen seutu
Lasten iät: - Ensimmäinen haaveena
Nimimerkki:Tractio
Oma/mihen ikä:23/22
Asuinpaikka: Pohjois-Suomi
Lasten iät:Esikoista toivotaan nyt
♥Nimimerkki:Minea_78
Oma ja miehen ikä: 27 ja 26
Asuinpaikka: Tampere
Lasten iät: - Ensimmäisestä haaveillaan, toistaiseksi hoivailemme vain koiraa.
Nimimerkki: myyrä06
Oma ja miehen ikä: 30/33
Asuinpaikka: uusimaa
Lasten iät: ensimmäisestä haaveillaan
Nimimerkki: nesselia
Oma ja miehen ikä: minä 25 (tänävuonna 26), mies pian 27
Asuinpaikka: Tre
Lasten iät: Ensimmäistä vaavia kuumeillaan...
Nimimerkki: Johku06
Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25
Asuinpaikka: Helsinki
nimimerkki: zen10
iät: minä28/mies30
asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
lasten iät: ensimmäistä toivotaan, kaksi koiraa löytyy
Nimimerkki: aliisa07
Oma ja miehen ikä: 28/30
Asuinpaikka: savonseutu
Lasten iät: 5/04
Nimimerkki: Simppu06
Iät: minä 28v ja mies 24v
Tyttö 9kk, pikkukakkosta toivotaan mahdollisimman pian, vauvakuume vaivannut pidemmän aikaa. :)
Asuinpaikka: Pk-seutu
Nimimerkki: Tahmasormi
Oma ja miehen ikä: 26/27 v
Asuinpaikka: Varsinais-suomi
Lasten iät: 11 kk
Nimimerkki: Tinja-Tuulia
Oma ja miehen ikä: 23 vee molemmat
Asuinpaikka: Itä-Suomi
Lasten iät: ensimmäistä yritetään
♥Nimimerkki: rual
Oma ja miehen ikä: tänä vuonna molemmat 23v.
Asuinpaikka: Oulun lääni
Lasten iät: poika 01/05
+++ PLUSSANNEET TAMMITÄHTÖSET +++
♥elaine80, plussaa 15.1.2006, LA 26.9.2006
♥Signorina-Iiris, plussaa 25.1.2006, LA 3.10.2006
♥Fiikuna, plussaa (?), LA 14.10.2006(28.9.2006)
♥rual, plussaa 10.2.2006, LA 20.10.2006
♥Leje, plussaa ?, LA ?.2006
♥Minea_78, plussaa ?, LA 25.10.2006
♥Piqu, plussaa 7.3.2006, LA 14.11.2006
♥pipu-77,plussaa 8.3.2006, LA 13.11.2006
Onhan täällä vielä Tammitähtösiä, ihanaa! :) Aattelin jo että ootte kaikki siirtyny plussanneiden puolelle.. Olin reissussa reilun viikon enkä sitä ennenkään kerinnyt palstailemaan ollenkaan, joten en nyt tiiä yhtään teijän kuulumisia. Kauheesti onnea kuitenkin kaikille uusille plussanneille jos heitä on!!! Koitetaan koko joukko vähän piristyä kirjottelussa, kevään kunniaksi, eiks jeh? ;)
Omaa napaa: kp 38/29-32. En oo ees vielä harkinnu testaavani, koska ei oo oireen oiretta, ei sitten minkäänlaista, enkä tosiaankaan usko että ois tärpänny. En pongannu myöskään mitään oviksen tapaistakaan missään vaiheessa. Kuiteski vaan petyn jos testaan, joten parempi jättää testaamatta ja ootella kiltisti sitä tätiä ;) Taitaa vaan mennä hyvin pitkäks tää kierto, huoh. Pessimisti ei pety, eikö se niin mee ;)
Mutta jos takas töiden pariin. Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille tähtösille! :)
-nesselia-
..tulin kurkkimaan teidän kuulumisia:)
toivon että pian tekin pääsette odottelemaan ja masua kasvattelemaan!
nesselialla onkin jännät päivät, vaikka pessimistisesti tätiä odotteletkin niin silti sinne puhaltelen plussatuulia:)
ihanaa kun on jo vähän toivoa tuosta kevään tulosta, pääsiäisenä olikin aurinkoisia ihania ilmoja! kyllä niitä onkin jo odoteltu!
aurinkoisella ilmalla kaikki tuntuu mukavemmalta, ei aina jaksa sitä masentavan harmaata ja sadetta, mutta nyt voi jo vähän positiivisin mielin ajatella että pakkohan sen lämpimän kohta on tulla kun vappuunkin enää ihan muutama päivä! huih..ajatella että meidän tammikuusta on jo niin kauan:)
johkulle tsemppiä että se kuuri saa aikaan toivottua tulosta!
just kuulin että ystävällä oli ollut pitkään yritystä ja ensimmäisestä terolut-kuurista oli sitten tärpännyt:)
kumppanille myös toivon pian pientä salamatkustajaa matkaan..
hienoa että ei yritys ole saanut masentumaan vaan että jaksaa positiivisillä mielin ja rauhassa " tehdä" vauvaa:)..varmaan hyväkin ettei ota turhaa stressiä niin saattaa ihan yllätyksenä sitten tulla positiivinen tulos:)
mitäs muille tammitähtösille kuuluu?
täällä rauhallisesti masua kasvatellaan, muutama ihan pieni hipaisu on jo tuntunut ja pieni pömppökin on näkyvillä:)
kovasti odottelen niitä kunnon potkuja ja isoa massua!
..niin ja kevättä!
nyt syömään jotain että olo helpottuu;)
auurinkoa ja iloistam mieltä toivotellen:
fiikuna ja mytty rv14+6
Kivaa, tammitähtöset on taas löytyneet! :)
Nyt tosiaan tsempataan kevättä kohti!
Hyvältä vaikuttaa, Nesselia! Mitenkäs pitkään aiot olla testaamatta? Kiertohan sulla alkaa olla jo melkoinen...
Kiva kuulla, Fiikuna, että sun odotus on sujunut hyvin! Mukava kuulla myös, että terot ovat kaveriasi auttaneet. Kovasti gynekin niitä kehui, peitot siis heilumaan! Jos ei lokakuuhun mennessä ole tärpännyt, tutkivat lisää. Jännä, että noin nopeasti " suostuvat" , luulin, että pitäis yrittää ainakin vuosi.
Mulla kp:t 9, teroresepti polttelee kassissa. Aattelin käydä tänään jo hakemassa pillerit apteekista ja ihmetellä niiden pakkausselostetta. Iloista mieltä pillereistä, terveeltä kuulostaa! :)
Aurinkoisia kevätpäiviä, leppoisaa vauvojen ja tärppien odottelua!
Johku
Mietiskelin vähän iltapäivällä, ja päätin sitten kummiskin testata, jos täti sitten ymmärtäisi tulla kun testaan negan. Muttamuttakunkun sieltä tulikin plussa :))) Apua, jaiks. On nyt kyllä päät ihan sekaisin tässä taloudessa. Olin niiiiiin 100% varma että en todellakaan ole raskaana, joten ei nyt vielä oikeen ymmärrä koko asiaa :) Viiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviivakin, mutta jos testissä vaikka oli jotain vikaa? :D Pitänee lenkittää koiruus apteekin kautta ja hakea vielä toinen erimerkkinen testi, ei oikeen uskalla luottaa yhteen testiin :)
-ihan sekaisin oleva nesselia-
oikein isot onnittelut!
voi että, kyllä ite muistan kanssa miltä tuntui(kolmen negan jälkeen)
kun testiin tulikin plussa!!
uih..paljon onnea!
mihinkäs se la nyt tulee?
ihanaa masun kasvatusta ja hyviä vointeja toivotellen
fiikuna ja mytty edelleen 14+6
On nyt kyllä ihan hassu olo :) Oli pakko hakea toinenkin testi varmistamaan, ja kyllä siihenkin tuli yhtä vahva viiva, joten kai se on uskottava tämä todeksi :) Tuo vauva-lehden laskuri sanoo lasketuksi ajaksi 17.12 ja että olisi menossa 6. rv, mutta vähän epäilen että taitaa olla kuitenkin rv5. Jouluvaavi on kai tulossa kuitenkin :) Jännä kyllä että ei ole ollut mitään oireita, mutta ehkä niitäkin vielä ehtii tulla.
Varaan paikat kaikille tärppiä odotteleville tammitähtösille tähän plussajunaan!
- edelleen yhtä sekaisin oleva nesselia ;) -
Olipas pelottava ketju..
Viimeksi kuulin foolihapoista vasta rv 10-14, kukaan ei niitä edes suositellut..Kasviksia en kyllä syö kiloa päivässä, aika vähän itse asiassa,mutta raskausaikana enemmän.
Nyt saatan olla raskaana, ensi viikolla testaan enkä siis voi tehdä foolihappo-asialle enää mitään? Apua.. :( Luulin,ettei niitä vielä tarvitse..
Minäkin täältä varovasti ilmottaudun mukaan plussanneisiin. :) Mammaksi testiin tuli vähän kontrolliviivaa haaleampi viiva viime maanantaina kp36/29-32. Sopivasti esikoisen 1v synttäripäivänä! :) Pitäisi vielä oman mielenrauhan kannalta testata uudemman kerran, mutta olo on ollut kyllä sen verran huono, että ei tästä plussasta voi erehtyä. Etovaa oloa on jaksottain päivän mittaan. Hiukset tuntuu rasvoittuvan aiempaa enemmän.. Väsymystä ei vielä kauheasti oo, päänsärkyä sitäkin enemmän.
Nyt eletään luultavasti rv5+4 ja laskettuaika on 18.12, toivottavasti pysyy pikkuinen joulutonttu mukana ja syntyy tämän vuoden puolella. :)
Wau! Upeeta Nesselia ja Simppu!
Saatte kumpikin jouluvauvat - nyt vaan vahvat tarrasukat masuasukkaille. :)
Tsemppiä Johkulle, jospa plussa tulis nopeammin niiden terojen kanssa.
Fiikunalla jo 14+6! Vastahan me aloitettiin porukalla kuumeilu ja nyt jo noin pitkällä. Teitä on siellä odotuspuolella jo pitkä liuta... kiva kun käytte tsemppaamassa meitä kuumeilijoitakin.
Täällä meneillään kp 10/25-30 ja alkaa olla lähestyvän oviksen merkit ilmassa (tai paremminkin limoissa). Katsotaan nyt milloin tärppää, hyvässä lykyssä voisi olla tammivauva kainalossa 2007! Onko tällainen kierron pituuden vaihtelu huono asia 25-30pv?
Näpytellään jälleen kuulumisia...
- Kumppani -
Mietinkin tuossa eilen että mitenkähän sulla, kun muistelin että meillä oli kierrot niin samassa vaiheessa:) Paljon onnea ja tarrasukkia!!!! :)
Johkulle paljon tsemppiä, toivottavasti terot tepsisivät heti! :)
Kumppani: Mulla on myös epäsäännölliset kierrot, joten ei siitä varmaan ole haittaa:) Vaihteluväli on ollut jopa 25-34, yleensä kuitenkin 29-32. Nyt vaan onnea oviksen pongailuun, peitot heilumaan, ja sitten kasapäin plussasäteitä!!!
(.) Ei oo edelleenkään oireen oiretta (muutakun rinnat vähän arat), joten mun on varmaan pakko päästä sinne alkuraskauden ultraan jotta uskoisin asian todeksi ;) Toivottavasti siellä masussa nyt kuitenkin joku köllöttelisi.. Aika moni teistä aiemmin plussanneista taisi käydä jollain samalla lääkärillä (Treella), minkähän niminen se mahtoi olla kun oon jo unohtanut? :|
-nesselia (rv5+2?:)-
En millän vaan jaksa tarkistaa kuka olikaan plussannut. Kolmatta päivää kuumeessa ja ruoka ei maistu niin alkaa vähän heikottaa! Eikä järki luista.
Joku kyseli minun kuulumisia. Meillä viime kierrossa ei yritetty ollenkaan. Alkukierrossa ehkäisyä käytettiin, mutta loppukierrossa ei koska kuvittelin menkkojen olevan lähellä ja oviksen ohi. Ovista ei tainnut tulla loppujen lopuksi ollenkaan. Luomukierrot ovat minulla olleet (muistaakseni) 53, 40 ja 62 päivää! Eli nyt olis sitten vasta kolmas toinen varsinainen yrityskierto päällä. Mutta näin kuumeisena ei oikein jumppailut kiinnosta ;)
Minulla on tuo vauvakuume korvautunut osittain asuntokuumeella. Eilen mies laittoi varaukseen yhden asunnon ja nyt viikon sisällä pitäis neuvotella siihen laina. Toivottavasti laina järjestyy! Asunto olis paritalo, jossa on 4h +k. Kaksi makkaria odottamassa pieniä asukkaita! Mieskin alkaa lämmetä pikkuhiljaa huoneiden täyttämiselle, tai ainakin eilen äidilleen sanoi, että ei me varmaan kovin kauaa kahdestaa enää olla. Mutta mun miehen tapauksessa tuo lausunto tarkoittaa luultavasti kuitenkin montaa vuotta!
Elokuussa alkaa todenteolla yritys ja sitten varmaan loppuvuodesta tai ensi vuonna alkupuolella tero reseptiä noutamaan. Olis tarkoituksena nimittäin valmistua ennen vauvaa.
Tulipas omanapainen vuodatus. Tsemppiä kaikille yrittäjille, vielä kerran onnittelut plussanneille ja hyvää jatkoa kaikille muillekin!
Neitinokkonen
p.s. Anteeksi mahd. sekoiluni. Menee kuumeen piikkiin!
Heissan
Liekö tammitähtöset makaa suklaamunaähkyssä vai juosseet pääsiäistä karkuun, pois koneiden luota....
Hiljaiseloa on täällä palstalla. Omaa napaa kutkuttaa, mie " laitoin" mieheni selibaattiin, ovikseen asti, jotta olisi sitten vilkkaita kavereita liikkeellä oikeaan aikaan. Mutta voi tätä tuskaa, kun molemmat tietää, että ei tule saamaan, niin ollaan molemmat ihan hirveitä. Kaveri kävi just kylässä eilen ja totes, että joku taitaa olla puutteessa, kun puheet oli kuulemma sellaisia =) Ollaan tuota ennenkin oltu 10 PÄIVÄÄ ilman seksiä, mutta nyt tämä kun tietää että ei saa niin tuska on melkoinen...
Ja huomaahan tuon tuostakin, että siitä puhe mistä puute.. =)
Vielä pitäisi muutamia päiviä kärvistellä, kp 8, kierto on oppikirja malli 28, ja ovis kp 13-14. Se on muuten tosi reilua, koska kierto on oppikirja mallia, niin meitä ei oteta senkään vuoksi " tosissaan" terveyskeskuksessa. Mietinkin että pitäisikö vain sanoa, että kierto heittää härän pyllyä ja niin pääsisi tutkimuksiin... Tämä on samanlainen ongelma kuin, terveyskeskuksen päivystyksen kanssa, vähän teatteria peliin ja voi olla toivoa että pääset sen vuorokauden sisällä lääkäriin. Tosi tyhmää, mutta niin näkyy kaikki muutkin tekevän ja se alkaa olla ainut keino päästä lääkärin puheille. Itse odotin lääkärin aikaa luomen poistoon 4 kk.
Kuinka muualla päin Suomea, onko teidän mielestänne lääkäriin pääsy helpottunut, sen uuden hoitotakuun myötä?
Aurinkoista ja munarikasta pääsiäistä toivottellen
-E-