Missä asennossa eka pano? Eli neitsyydestä eroon
Mikä asento toimii parhaiten kokemattoman naisen kanssa? Onko väliä jos mies on kokenut vai ei?
Kommentit (9)
Eka asentoni oli lähetyssaarnaajassa. Luulin, että se olisi tylsää minulle ja miehelleni, mutta se oli upeaa. Seuraavaksi yritin ratsastaa hänellä, mutta se oli pelkkää sähläystä.
Vierailija kirjoitti:
Eka asentoni oli lähetyssaarnaajassa. Luulin, että se olisi tylsää minulle ja miehelleni, mutta se oli upeaa. Seuraavaksi yritin ratsastaa hänellä, mutta se oli pelkkää sähläystä.
Käytitkö liukkaria?
En tiedä mikä olisi järkevä tapa aloittaa. Itsellä se kävi niin, että ilman pöksyjä touhuiltiin sylityksin ja sitten ihan mun omalla painalluksella plopsis vaan penis painui sisään. Pikkasen siinä keinuttelin ja mies tuli melkein heti. Mies oli samanikäinen mutta kokeneempi ja jälkeenpäin kyllä tajusin, miten mut oli askel askeleelta tähän johdateltu. Ainakin tää kävi mulle hellävaraisesti. En vuotanut verta eikä paikat kipeytyneet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä olisi järkevä tapa aloittaa. Itsellä se kävi niin, että ilman pöksyjä touhuiltiin sylityksin ja sitten ihan mun omalla painalluksella plopsis vaan penis painui sisään. Pikkasen siinä keinuttelin ja mies tuli melkein heti. Mies oli samanikäinen mutta kokeneempi ja jälkeenpäin kyllä tajusin, miten mut oli askel askeleelta tähän johdateltu. Ainakin tää kävi mulle hellävaraisesti. En vuotanut verta eikä paikat kipeytyneet.
Eikö harmita kun mies manipuloi sinua tuolla tavalla? Mikä ehkäisy oli käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö harmita kun mies manipuloi sinua tuolla tavalla? Mikä ehkäisy oli käytössä?
En koe tulleeni manipuloiduksi vaan lähinnä vietellyksi. Edelleen ollaan yhdessä. Paljaalla mentiin ilman ehkäisyä. Tämä oli ihan omaa typeryyttä .Seuraamuksia ei onneksi tullut. Toivottavasti muut ekakertalaiset tajuavat suunnitella paremmin ennakkoon ja huolehtivat ehkäisystä. Se säästää monelta murheelta.
Minä alla, mies päällä. Kahdesti saman yön aikana, käytettiin kumia. Yhden yön juttu, mutta hyvät muistot. Edelleen silloin tällöin muistelen tätä miestä lämmöllä.
Veli pojan väitteli jälkeen mentiin sen asunnolle veli läks jhäämatkalle. Äitini vahti mua mut päästiin mieheni kanssa kahden sinne. Kaikki vaatteet pois ja halusin että työntää meni kivasti vaikka uskottelee ettei pohjassa ollut. Sain ihanasti.
Kokenut ja hyvin varustettu mies nosti ratsaille. Käytettiin kondomia ja mies lämmitteli mut hyvin ennen yhdyntää. Toteutin samalla fetissiäni ja tilanne oli niin kiihottava, että tulin aika nopeasti. Saattoi olla enemmän esileikkien kuin asennon ansiota, että ensimmäinen kerta ei sattunut yhtään. Myöhemmillä kerroilla toisten kanssa sähläillessä on ollut tilanteita, joissa on tuntunut epämiellyttävältä. N18
Ketään?