mitä tarkoittaa tindermiehen kommentti?
Kysyin matsilta kuulumisia. Hän vastasi, että hyvää kuuluu ja elämässä menee hyvin. Oli varmaan juuri sellainen vastaus, että kohteliaisuuttaan vastaa ympäripyöreetä, että ei vähempää voisi häntä kiinnostaa viestitellä minulle, koska ei kysynyt mitään. Vähän ylimielisen kuvan saan.. Antaa olla, jos ei osaa ottaa minua huomioon ja kysellä kivoja.
Kommentit (32)
Ai? Mun mielestä tuo on hyvä merkki. Millaista odotit? Ei kaikki epätoivoisena etsi naista ja paukuta kysymyksiä taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Mun mielestä tuo on hyvä merkki. Millaista odotit? Ei kaikki epätoivoisena etsi naista ja paukuta kysymyksiä taukoamatta.
Kyllä se Tinder on nimenomaan parinhakua varten...
Niin samaa mietin, että ihan positiivinen hänen viesti, että hyvä että on elämä kunnossa.. jäin vähän miettimään, että mikä tarkoitus tuolla viestillä on, kun hän ei kysy mitään? Jotenkin odottaisin vastavuoroisuutta. Olen vähän väsynyt siihen, että saan olla itse se kyselijä... Omasta mielestäni minulla on ihan nättiä kuvia Tinderissä ja tulee matseja jos tykkäilen, mutta sitten se keskustelu on joko seksin vonkaajia ja ne joista itse kiinnostun on just tätä että mä joudun kyselee..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mietin, että ihan positiivinen hänen viesti, että hyvä että on elämä kunnossa.. jäin vähän miettimään, että mikä tarkoitus tuolla viestillä on, kun hän ei kysy mitään? Jotenkin odottaisin vastavuoroisuutta. Olen vähän väsynyt siihen, että saan olla itse se kyselijä... Omasta mielestäni minulla on ihan nättiä kuvia Tinderissä ja tulee matseja jos tykkäilen, mutta sitten se keskustelu on joko seksin vonkaajia ja ne joista itse kiinnostun on just tätä että mä joudun kyselee..
Ap
Älä kysele. Jos sinussa/profiilissasi ei ole yhtään mitään sellaista, mikä miestä kiinnostaisi kysymyksen verran, niin unohda ja siirry seuraavaan.
Aivan.. en ala riippua perässä. Parisuhdetta etsin, ei se voi rakentua sille että toinen vaan hoitaa hommat. Siellä on oltava kaloja meressä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
"minulla on ihan nättiä kuvia tinderissä" eli juu ei ole vaan olet keskinkertainen.
"mutta sitten se keskustelu on joko seksin vonkaajia ja ne joista itse kiinnostun on just tätä että mä joudun kyselee.." tuonkin siitä saa kun kiinnostuu niistä top25 miehistä joilla on vientiä, panoksi kelpaat niille parhaimmillaan tosin kaikille et edes panoksi kuten tolle matsille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Hän vastasi kysymykseesi eikä jatkanut keskustelua mihinkään suuntaan joten => se siitä.
Mulla jokainen nainen tekee tinderissä aivan tota samaa paskaa, joten empähän jaksa puhua. Nykysin vaan keräilen matchejä kun pokemonissa pokemoneja eikä tarvitse keskustella, koska naiset eivät tee aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"minulla on ihan nättiä kuvia tinderissä" eli juu ei ole vaan olet keskinkertainen.
"mutta sitten se keskustelu on joko seksin vonkaajia ja ne joista itse kiinnostun on just tätä että mä joudun kyselee.." tuonkin siitä saa kun kiinnostuu niistä top25 miehistä joilla on vientiä, panoksi kelpaat niille parhaimmillaan tosin kaikille et edes panoksi kuten tolle matsille.
Ja molemmat voittaa. Vai kuinka?
Eiks tää ollu sulta se tylsä aloitus mistä naiset aina valittavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Hän vastasi kysymykseesi eikä jatkanut keskustelua mihinkään suuntaan joten => se siitä.
Mulla jokainen nainen tekee tinderissä aivan tota samaa paskaa, joten empähän jaksa puhua. Nykysin vaan keräilen matchejä kun pokemonissa pokemoneja eikä tarvitse keskustella, koska naiset eivät tee aloituksia.
Saatko niistä matcheista jotain kemiallista mielihyvää aivoille (vrt peliriippuvuus tai muut toiminnalliset riippuvuudet) vai mikä on se juttu miksi tuota teet? Oletko koskaan miettinyt, mihin se johtaa? Tai mistä se mahdollisesti on pois? Vai oletko tyytyväinen siihen, että seuraavat xx vuotta olet saanut matcheja ja siinä kaikki? Et halua parisuhdetta, perhettä..?
10 vastaus taas osoittaa miten ihmiset on niin julmia ja kylmiä ja tyhmiä että tollaista viitsiivät kirjoitella.
ap
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin kertomasi mukaan et ole itse panostanut keskusteluun paljoa sen enempää.
Mutta ei se kannata väkisin yrittää keskustelua ylläpitää. Jos ei kiinnostusta tunnu olevan niin mitä sitä jäädä miettimään. Kannattaa kuitenkin muistaa, että järkevillä ihmisillä on muutakin sisältöä elämässään kuin päivystää Tinderin äärellä. Sen verran jättäisin aina varaa, että jos toisella on vain ollut pari päivää kiirettä ja sen takia jäänyt viestittelyt vähemmälle. Aina sitä pitää sen verran olla pelisilmää näiden juttujen kanssa. Hölmöläisen hommaa sekin mitä kuuluu, että jos ei viestiä ole heti tullut niin poistetaan vaan tylysti koko matchi. Mitä siinäkin sitten kuvitellaan saavuttavansa.
Välillä ihmiset on vähän sosiaalisesti kömpelöitä näiden juttujen kanssa. Kannattaa ottaa silleen rennosti asian suhteen. Eikä vetää heti hirmuisia johtopäätöksiä joka jutusta. Valtaosin ihmiset on kuitenkin ihan fiksuja ja mukavia. Vaikka ei sitä kipinää löytyisikään.
Tuohan on normikauraa tindernaisilta tindermiehille. Mitään vastakysymyksiä ei esitetä ja miehen pitää hiukset harveten koittaa ylläpitää juttua kysymyksineen.
Tää todistaa vain sen, kuinka huono aloitus välillä "mitä kuuluu" on..
Eli siis ei kiinnosta jos ei tuu vastakysymyksiä?
Ihan hyvä vastaus noin epämääräiseen kysymykseen. Mitä kuuluu on melkein yhtä surkea aloitus kuin moi