Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vahingoniloinen niille espoolaisille joiden työmatka pitenee tunnilla :)

Vierailija
03.01.2018 |

Hehehe! Mitäs asutte siellä Kokoomuksen getossa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi pakko myöntää tän aloituksen jälkeen että mieheni oli oikeassa, vaikka en olisi uskonut. Hän nimittäin paljasjalkaisena espoolaisena väittää että espoolaisia usein kiusataan ja kadehditaan. Itse syntyperäisenä helsinkiläisenä en tätä uskonut enkä nyt 10 vuotta Espoossa asuneena ole huomannut, kunnes luin tämän aloituksen.

Työmatkamme täällä Espoon sisällä on 1,5 kilometriä ja kuljemme yleensä autolla, sillä heitämme lapsen kouluun samalla. Sori siitä Ap.

Meitä syntyperäisiä tapiolalaisia vasta kadehditaankin.

Espoolaisuudessa sinänsä on vaikea nähdä kadehdittavaa, hirveän ruma sieluton ja keinotekoinen keskus, kaameita kaupunginosia täynnä syrjäytyneisyyttä ja siirtolaisghettoja.

Toisaalta taas, mitäpä minä tiedän vammalalaisten, lahtelaisten tai pieksämäkeläisten epätoivosta...

Vierailija
22/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tässä ketjussa on jonkin saman henkilön viestejä. Sun eksä ilmeisesti lähti espoolaisen matkaan ;D

Niin katkeralta kuulostat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on ehdottomasti pk-seudun hienointa aluetta. Siellä on säilytetty vehreyttä ja on turvallisen oloista lähes kaikkialla. Sen sijaan Helsinki ja Vantaa on molemmat jotenkin ahdistavia paikkoja..

Olen siis espoolainen, mutta nykyään olen enemmän Helsingin ja Vantaan seuduille koska koulu, kämppä ja työ siellä, valitettavasti.

Vierailija
24/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen junalla. Kävin kyllä tsekkaamassa sen metron ja hieno se oli!! :)

Vierailija
25/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoolaiset todella ansaitsevat sen että ovat eristettynä alueella, jossa asuu mm Stubb, Sarasvuo ja Soini.

Vai että oikein eristettynä. Hahaha! :D

Vierailija
26/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoolaiset todella ansaitsevat sen että ovat eristettynä alueella, jossa asuu mm Stubb, Sarasvuo ja Soini.

Siis olisi aivan IHANAA, jos meidät voitaisiin eristää Vantaasta ja Helsingistä! Todellakin kelpaisi! Ai että. Älkää vinkuko Espoota yhdistymään Helsingin ja Vantaan kanssa, sillä tämä eristäytyminen on taatusti enemmän espoolaistenkin mieleen!

Vierailija
27/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte asiassa espoolaisten rikkaiden matka lyheni ajallisesti ku nyt on vähemmän köyhiä busseissaan bemareiden tiellä länärillä.

Vierailija
28/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja kuljen töihin Espooseen sillä metrolla. Tosi kätevä omalla kohdallani ainakin. Tietty miinusta siitä ettei näe kauniita maisemia, mutta plussaa siitä kun ne menee niin usein ettei tarvitse edes etukäteen aikatauluja katsella.

Vierailija
29/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, Helsinki ja Vantaa on ihan samanlaisia kaikki. Kaikissa kolmessa olen asunut! Olen asunut itse asiassa myös Kauniaisissa, eikä sekään eroa näistä edellä mainituista mitenkään muutoin kuin ruotsia kuulemalla.

Kaikista löytyy omat ghettonsa. On Myyrmäki, Malmi, Suvela, Kontula, Espoontori, Korso ja lukuisat muut ghetot. Sitten on näitä hienoja siistejä rauhallisia alueita kuten Leinelä, Kivistö, Pakilat, Tapanila, Nöykkiö, Mankkaa jne jne.

Sitten on näitä mitkä jakautuu hyviin ja huonoihin alueisiin kuten Matinkylä, Leppävaara, Tikkurila, Vuosaari, Soukka jne.

Ihan samanlaista koko pk-seutu on todellisuudessa. Espoossa nyt ehkä ne itse ihmiset on pitkälti vähän siistimpiä. Mutta tosiaan samaa porukkaa kauttaaltaan koko pk-seutu.

Vierailija
30/30 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin espoolaisena porvarina kuljen työmatkat isolla mersullani ja kauppakassina on Audi. Tosin nuo ovat vain minun autojani, mieheltä löytyy prameammat merkit. No. V*tuttaako?