Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Virtanen on törkymöykky

Vierailija
03.01.2018 |

Tuolin kääntäminen kadutti todella usein. Siellä oli tyyppejä, joista käännyttyään tiesi, ettei tästä tule koskaan tähteä. Se on kuluttajien syy. Toisaalta, ollaanhan minä ja Ollikin tähtiä, Apulanta-muusikko totesi aiemmin.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005511725.html

Nimenomaan, jos itse näyttää tuolta ja on silti myynyt levyjä niin ei pitäisi alkaa arvostelemaan muita... Musiikkibusines on pilalla juuri tuon takia. Kyllä haluaisin ostaa ÄÄNTÄ, enkä ulkonäköä, että äläpä syyttele.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo totaalissesti nyppiä tämä joka tuutista lööpeissä hilluva Wirtasen pariskunta. Eukko valittaa masennustaan ja honottaa jonkun säälittävän laulukisan kakkoseksi, eikä omalla musiikilla ole koskaan pärjännyt. Äijä kehuskelee miten suuri heidän rakkautensa on, ja nyt pilaa Voice-ohjelman käyttäytymällä erittäin huonosti osallistujia ja muita tuomareita kohtaan. Ja kehtasi vielä sanoa, että "nyt tuli ohjelmaan asiantuntemusta" - luuleeko tosiaan olevansa parempi kuin Mike MOnroe???

Vain elämää konsertissa olin lauantaina. Permannolta vierestäni juoksi kauhistuneena korviaan pidellen useampi kymmenen ihmistä pakoon koko areenalta, kun tuo ruisrääkkä alkoi karjua - laulamaan ei tosiaankaan kykene.

Vierailija
2/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että ihminen uskaltaa olla muutakin kuin hajuton ja mauton perus suomalainen. Inhoan tässä kulttuurissa sitä, että kaikki vähänkin oikeasti itsestään antavat ihmiset haukutaan pystyyn. Kertonee tosin enemmän näistä haukkujista/ mielensäpahoittajista. Vähän sitä nutturaa löysemmälle, kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on käsikirjoitettu.

Piti saada vähän mainosta tulevaan ohjelmaan.

En aio katsoa koko ohjelmaa.

Vierailija
4/5 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut nuorena kova Apulannan fani.

Tosi silmiä avaavaa ollut seurata Vain elämää ja nyt VOF:in ekan jakson. Tonista niin huokuu se, miten pitää itseään muita fiksumpana ja parempana. Aloin miettimään, että onko aina ollut noin täynnä itseään. Niin selvästi huomas, miten nosti itsensä muiden tuomareiden yläpuolelle. Ja sit on aina niitä sosiaalisesti tyhmiä ihmisiä, ketkä pitää tollasta ylimielistä pätemistä karismaattisena ja fiksuna.

Vierailija
5/5 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonilla on bändi ja hän on itse itsensä rakentanut rokkitähti. Voice of Finlandin voittajasta lähdetään tekemään brändiä ja tuotetta. Näillä kahdella on suuri ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme