Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ainutlaatuinen

Vierailija
03.01.2018 |

Vau, onpa hienoa!

No, ei ole. Olen ainutlaatuisen surkea. Joskus laskeskelin tilastoja ja päädyin lopputulokseen, että kaltaisiani häviäjiä ei ole Suomessa toista. Ei muita, jotka ovat hoitaneet itsensä tilaan, joka syntymäominaisuuksien kanssa yhdistettynä on kuin suoraan epäuskottavimmista elokuvista.

Hei, olen anonyymi ainutlaatuinen. Jos kerron tilanteeni et uskoisi puoliakaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Ainutlaatuinen on ihminen, joka on saavuttanut jotain. Ihminen, joka on tehnyt maailmasta paremman edes yhdelle muulle henkilölle. Ainutlaatuinen on ihminen, jonka luona on hyvä olla. Ihminen, jota jäädään kaipaamaan.

Sinä et ole mitään näistä. Täytät päiväsi uhriutumiskompleksillasi ja onanoit, kun joku vahvistaa harhautuneita käsityksiä itsestäsi. Olet pelkkä normaali, turha ihminen. Et edes kykene pitämään ajatuksiasi pään sisällä, vaan sinun on pakko saastuttaa muiden ihmisten mieliä niillä.

Jos sinussa on jotain ainutlaatuista on se ainutlaatuinen kykysi uhriutua ja sääliä itseäsi.

Vierailija
42/42 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Ainutlaatuinen on ihminen, joka on saavuttanut jotain. Ihminen, joka on tehnyt maailmasta paremman edes yhdelle muulle henkilölle. Ainutlaatuinen on ihminen, jonka luona on hyvä olla. Ihminen, jota jäädään kaipaamaan.

Sinä et ole mitään näistä. Täytät päiväsi uhriutumiskompleksillasi ja onanoit, kun joku vahvistaa harhautuneita käsityksiä itsestäsi. Olet pelkkä normaali, turha ihminen. Et edes kykene pitämään ajatuksiasi pään sisällä, vaan sinun on pakko saastuttaa muiden ihmisten mieliä niillä.

Jos sinussa on jotain ainutlaatuista on se ainutlaatuinen kykysi uhriutua ja sääliä itseäsi.

Hassu ketju. Tämä lainaus on kuitenkin totta. Olet ainutlaatuinen valittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan