Oletko tyytyväinen vartaloosi? Mitkä ovat mittasi?
Olen ihan tyytyväinen vartalooni, vaikka aina onkin sellainen olo, että pari kiloa voisi pudottaa. Kokonaisuus on sopusuhtainen. Painoni vaihtelee helposti viisikin kiloa ja nyt joulun jälkeen olen vaihteluvälin yläpuoliskolla.
Mittani ovat 167 cm ja 63 kg. Lihasta on reilusti jaloissa ja pakaroissa, harrastan liikuntaa joka päivä: juoksua, kävelyä, tanssia, pyöräilyä ja sählyä.
Kommentit (26)
No jaa... 170 ja 54, vartalo tasapaksu I-mallinen. Vyötärö on yhtä kapea kuin lantio, ihan sama kuinka vähän painan, kylkiluut tuntuu olevan liian leveät ja ulkonevat suhteessa muuhun hoikkaan ja siroon vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tyytyväinen vartalooni, vaikka aina onkin sellainen olo, että pari kiloa voisi pudottaa. Kokonaisuus on sopusuhtainen. Painoni vaihtelee helposti viisikin kiloa ja nyt joulun jälkeen olen vaihteluvälin yläpuoliskolla.
Mittani ovat 167 cm ja 63 kg. Lihasta on reilusti jaloissa ja pakaroissa, harrastan liikuntaa joka päivä: juoksua, kävelyä, tanssia, pyöräilyä ja sählyä.
Entäs tissit?
Tyytyväinen olen niihinkin. Sopusuhtaiset ovat muuhun vartalooni nähden. Ap
Vierailija kirjoitti:
tää on taas näitä..
ja mä oon Intian presidentti
Ai kenelläkään ei voi olla kaunis, hoikka ja kiinteä vartalo... ja johon on vieläpä tyytyväinen?
Jos sinulla valitettavasti ei ole, niin ihan varmasti heitä kuitenkin on. Esim. tyttäreni on täysin tyytyväinen.
Sehän tässä maailmassa onkin ihan suurin ihme, kun joku ei halua laihduttaa, kiinteytyä.. on vain ihan tyytyäväinen.
Ja nyt suurin jymypaukku: monet ovat tyytyväisiä myös epätäydelliseen vartaloonsa. Voi olla ylipainoa, voi olla tosi pienet tissit jne.
Kyse on päänsisäisestä enemmän kuin ulkoisesta.
177/58. Paino noussut ja housut alkaneet kiristää uhkaavasti, kun takapuoleen tullut lihasta. Houkuttaisi kyllä koettaa vaikka ihan läskiäkin kerätä vähän, mutta jos hankkisi lihasta ensin, että tulee muotoa, ei pelkkää plösöä.
25v, pituus 169cm ja paino 58kg. Harrastin 19 vuotta ratsastusta säännöllisesti 6-7 kertaa viikossa ja lopetin parisen vuotta sitten. Sittemmin harrastanut aktiivisesti koiran kanssa ja liikuttua tulee päivittäin vähintään siitä kahdesta tunnista ylöspäin, useimmiten vaikeakulkuisessa maastossa. Pyöräilen myös jonkin verran. Ratsastuksesta saatu lihaskunto on pysynyt yllättävän hyvin. Aina olen ollut enemmän kuin tyytyväinen omaan vartaloon.
tää on taas näitä..
ja mä oon Intian presidentti