Mitä mieltä olet kepusta?
Millaisia ajatuksia ja mielikuvia puolue sinussa herättää, mitä ajattelet nykyisestä johdosta ja voisitko kuvitella äänestäväsi kyseistä puoluetta? Kuvaile vielä mielestäsi tyypillinen keskustan kannattaja.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina!
Toisteletko ikivanhaa hokua, jonka joku keksinyt, vai onko sinulla ihan oikeasti kokemusta tästä? Miten Kepu pettää enemmän kuin muut puolueet? Miten se on pettänyt sinut?
Käsittämättömin puolue mitä on. Siis en vain tajua, mikä on kepun ideologia. Ymmärrän esim. Kokoomuksen ajattelua, vaikka en puoluetta kannatakaan, tai jotain demareita, mutta kepusta en saa mitään tolkkua. En tietenkään voi äänestää sitä, mitä en ymmärrä. Joku kepulainen saisi joskus yrittää selittää minulle, mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina!
Toisteletko ikivanhaa hokua, jonka joku keksinyt, vai onko sinulla ihan oikeasti kokemusta tästä? Miten Kepu pettää enemmän kuin muut puolueet? Miten se on pettänyt sinut?
Sipilä kutsui ma*mut kotiinsa a tarjosi hulppeaa lukalia asunnoksi, mutta minulle, rehdille kunnon kansalaiselle, ei ole miljonääriltä kutsua kuulunut. Olen hyvin pettynyt.
Voiko kannattaa kepua, jos ei ole hihhuli-uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina!
Sipilä kutsui ma*mut kotiinsa a tarjosi hulppeaa lukalia asunnoksi, mutta minulle, rehdille kunnon kansalaiselle, ei ole miljonääriltä kutsua kuulunut. Olen hyvin pettynyt.
Sipilä ei ole sama asia kuin Kepu.
Keskusta on maaseudun puolue, vaikka hylkäsi Maalaisliitto-nimensä jo 1960-luvulla. En äänestäisi, sillä se on liian arvokonservatiivinen minulle. Mutta maaseudun asukkaana tiedän, että täällä Keskusta on koko kansan puolue, monille se meidän puolue Helsingin herrojen metkuja vastaan. Kepua äänestävät virkamiehet, yrittäjät, duunarit ja viljelijät yksissä tuumin.