Ystävän henkilökohtainen hygienia
Nainen haisee hyvin voimakkaasti lialta, hieltä, hampaat silminnähden likaiset samoin hiukset. Tekee töitä lähihoitajana, 7v tytön äiti. Oikein reipas, tunnollinen ja välittävä.
Hetken oli siistimpi, saattoi pestä hampaat jopa päivittäin. Tämä silloin kun vaihtoi miehen lennosta uuteen, nyt uuden suhteen jatkuttua reilun vuoden, on palannut taas entisenlaiseksi haisuliksi.
Tunteeko muut tällaisia haisuleita? Onko kukaan koittanut ohjata haisulia puhtauteen?
Sääliksi käy, kun on hieno ihminen, mutta monet tuomitsevat tuon likaisuuden/hajun vuoksi. En ymmärrä miten joku voi olla parisuhteessa hänen kanssaan.
Kommentit (8)
En ymmärrä, miten ihmiset voivat mennä nukkumaan likaisina?
Vierailija kirjoitti:
Entinen työkaveri kertoi avokistaan joka tuli töistä hieltä haisevana, mutta meni vasta aamulla suihkuun. Hyi hitto D: Ja nainen ei nähnyt tässä mitään ongelmaa,noh kukin taaplaa tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen työkaveri kertoi avokistaan joka tuli töistä hieltä haisevana, mutta meni vasta aamulla suihkuun. Hyi hitto D: Ja nainen ei nähnyt tässä mitään ongelmaa,noh kukin taaplaa tyylillään.
Minä joudun tunnustamaan, että teen tätä itse. Olen työpäivän jälkeen niin poikki, että hampaat ja kasvot pesen, mutta muuta en jaksa. Aamulla sitten kuuraan ja kuuraan ja kuuraan.
Eräs tuttavani kertoo miehensä hikisten paitojen haisevan hyvältä ja ihmetteli, kun enhalunnut haistella niitä. Koko miehen olemuskin yököttää.
brad Pitt kuulemma ei peseydy kuin kerran viikossa. Julia Roberts ei sheivannut kainalokarvojaan. Jotkut ei vaan elä niin bakteerikammoisesti. Miksi pitäisi. hiustenpesu joka päivä on aivan turhaa.
Mä käyn joka ilta ennen nukkumaan menoa suihkussa, vaikka tulisin kotiin aamuneljältä sammumispisteessä. Jos en kävisi, niin seuraavanna päivänä pitäisi pestä kaikki vuodevaatteet petaripussia myöten. Yök ajatuskin jostain baarin yleisessä wcssä käymisestä ja sen jälkeen suoraan vuoteeseen..
Eräs kollega käy suihkussa varmaan kerran viikossa, koska on sairaalloisen pihi, menisi varmaan muuten liikaa vesimaksuja. Lisäksi hän tulee puhumaan kymmenen sentin päähän, josta voi aistia, että hampaiden pesussakin säästetään.