Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ollutkaan virtsatulehdusta... Mitähän tää sit vois olla?

Vierailija
13.04.2006 |

Kävin aamulla virtsakokeessa sillä epäilin virtsatulehdusta. Äsken soitin kokeen tuloksia mutta ei minulla mitään virtsatulehdusta ollutkaan. Nyt olen kyllä vähän ymmälläni, että mitähän tää sit on.

Terveydenhoitaja, joka tulokset kertoi, käski juoda paljon ja seurata tilannetta, mutta mietinpähän vain että voisko nää oireet olla merkki jostain muusta kuin virtsatulehduksesta. Onko jollain vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet ku ' pissitulehdus' , tunnetaan nimellä honey moon -tauti : D

Eli jos sait illalla kunnon kyydit niin se voi olla syynä. Ei vakavaa, paranee aikojaan.

Vierailija
2/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labrassa mulle sanoi, että jo pelkkkä emäksinen virtsa voi aiheuttaa kirvelyä. Siis syö tai juo jotain hapanta (karpaloa, puolukkaa, appelsiinia). Syö jukurttia ja ota maitohappobakteereita. Juo paljon. Pidä jalat ja pylly lämpiminä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli yhteen aikaan limakalvot huonossa kunnossa etteivät kestäneet normaalia menoa ja aina ramppasin virtsis-kokeissa..

Vierailija
4/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri sitten valisti tästä honey moon oireilusta. No olihan edellisenä iltana aikamoinen meno ollut.... ;)

Vierailija
5/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aikaan samankaltaiset oireet kuin pissatulehdus.

Vierailija
6/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kapselina syötävät tuotteet ovat:

-Gefilus

-Bioteekion Probiootti Plus (ruskea lasipurkki, esim. Sokos ja luontaistuotekaupat myy)

Vierailija
7/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut vaikeaa vulvodyniaa vuosia (ulkosynnyttimien kiputila, kannattaa googlata jos kiinnostaa) ja ennen kuin se oli diagnosoitu kävin monia kertoja labrassa kun epäilin virtsatietulehdusta. Kirvely oli samanlaista. Samaten hiivaa epäilin monia kertoja.

Vierailija
8/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jos on jostain syystä limakalvot vähän rikki.

Vierailija
9/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydia voi oireilla samalla tavoin kuin virtsitiskin.

Vierailija
10/10 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireina minulla on ollut pissahädän tunne vaikka on juuri käynyt vessassa, sekä hiukan myös kirvelee virtsatessa. Välillä tuntuu myös virtsaputken suulla ikäänkuin kutinaa, aivan kuin siellä olisi joku roska tms. Jonkin verran on myös painon tunnetta alavatsalla, mutta se voi johtua myös tulossa olevista kuukautisista.

Noita kuivia limakalvoja myös itse epäilen, tai ainakin itsestäni tuntuu siltä kuin limakalvot olisivat kuivat, joten sita suosittelemaanne maitohappobakteerikuuria aion kokeilla, ei siitä ainakaan mitään haittaa ole.

Seurailen siis tilannetta pääsiäisen yli, ja elleivät oireet helpota teen kuten terkkari tuloksia kysyessäni käski, eli käyn sitten uudelleen kokeessa pääsiäisen jälkeen.

ap