Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunhan mies saapuu töistä, niin potkaisen sian ovesta pihalle!

Vierailija
03.01.2018 |

Pakkasin jo sian tavarat pahvilaatikoihin. Kaikki on valmiina, nyt vaan odotellaan k*sipään saapumista kotiin. Kannattiko käydä vieraissa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!!! Jätä se sika.

Vierailija
2/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Viivi!

Sika ulos, mies kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ajattelit tuon noin laillisesti hoitaa? Meinaan vaikka asunto olisi yksin sun omistama, et voi ketään ajaa asunnosta noin vaan, vaan se vaatii oikeuden häätöpäätöksen.

Toki jos mies suostuu itse lähtemään, niin hyvä. Mutta sä olet tossa nyt aika juridisesti heikoilla, vaikka moraalisesti oletkin tietysti oikeassa.

Vierailija
4/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sia on hyvä laulaja, joten älä potki kovaa.

Vierailija
5/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis asuu sinun 100% omistamassasi asunnossa, eikä ole siellä edes kirjoilla?

Muuten aloitus on vain kiva voimafantasia.

Vierailija
6/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kandee kysyä mieheltäs kannattiko, ei meiltä.

Vierailija
7/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ajattelit tuon noin laillisesti hoitaa? Meinaan vaikka asunto olisi yksin sun omistama, et voi ketään ajaa asunnosta noin vaan, vaan se vaatii oikeuden häätöpäätöksen.

Toki jos mies suostuu itse lähtemään, niin hyvä. Mutta sä olet tossa nyt aika juridisesti heikoilla, vaikka moraalisesti oletkin tietysti oikeassa.

Toi muuten on totta. Meillä mies totesi ihan lunkisti, että hän lähtee vasta kun on löytänyt asunnon. Siihen meni neljä kuukautta. Kyllä vitutti, mutta minkäs teit. Edes sikoja ei voi ajaa yön selkään. Vaihtoehto olisi ollut se, että olisin itse lähtenyt, mutta kun omistan asunnon, niin eipä paljon huvittanut jättää asuntoa miehen armoille.

Vierailija
8/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla hätistää sikaa ilman miehistä auktoriteettia?

Vierailija
9/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pettäjän kannattaisi asumisolosuhteitaan murehtia ennen pettämistä.

Vierailija
10/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko käydä vieraissa?

Kannattihan se. Pääsee samalla vanhasta pirttihirmukurpasta eroon. Ja kyllähän vieras tiukka pikkupillu aina paremmalta tuntuu kuin av-kurpan lösö römpsä.

Vierailija
11/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kirjoilla asunnossa , voi olla hieman hankalampi potkia pihalle noin vain. Voi mennä vähän aikaa...

Vierailija
12/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika avuton se mies on jos lukot on vaihdettu ja kamat jätesäkeissä pihalla kun se tulee töistä. Niin minä tekisin. Tekisin niin vaikka asunto on molempien nimissä jos mies pettäisi. Jos mies yrittäisi väkisin asua luonani herättäisin sen joka yö kaatamalla ämpärillisen kylmää vettä sen päälle.

Alkaisi uusi asunto löytyä äkkiä.

Vierailija
13/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että heität vitsikkäästi joulukinkun jämät menemään. Ota nyt kuitenkin vain sen verran etäisyyttä sian asiaan ensin, että et tunnemyrskyssä tee mitään. Jos pauhaat kiljut ulvot tai ilmoitat yksipuolisesti vallanneesi linnakkeen, tilanteesta hyötyy vain tämä mainitsemasi sika, etkä itse pääse eteenpäin.

Vierailija
14/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika avuton se mies on jos lukot on vaihdettu ja kamat jätesäkeissä pihalla kun se tulee töistä. Niin minä tekisin. Tekisin niin vaikka asunto on molempien nimissä jos mies pettäisi. Jos mies yrittäisi väkisin asua luonani herättäisin sen joka yö kaatamalla ämpärillisen kylmää vettä sen päälle.

Alkaisi uusi asunto löytyä äkkiä.

Niin, toki ilmoittaisin huoltoyhtiölle että tulevat avaaman oven kun toinen muualla ja kantaisin toisen osapuolen kaikki kamat roskiin

Vierailija
15/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi muuten on totta. Meillä mies totesi ihan lunkisti, että hän lähtee vasta kun on löytänyt asunnon. Siihen meni neljä kuukautta. Kyllä vitutti, mutta minkäs teit. Edes sikoja ei voi ajaa yön selkään. Vaihtoehto olisi ollut se, että olisin itse lähtenyt, mutta kun omistan asunnon, niin eipä paljon huvittanut jättää asuntoa miehen armoille.

Teitä on kusetettu. Minä potkasin muijani ulos, kun petti. Ei ollut kirjoilla ja kämppä oli minun. Ei ole mikään pakko pitää toista ihmistä omassa kodissa. Mikään laki ei missään velvoita majoittaa.

Vierailija
16/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!!! Jätä se sika.

JEEE !!!

VIHDOINKIN joku jättää oikeasti SEN sian ! Nyt ne kädet ilmaan ja aaltoja tekemään, skumpat, samppakaljat sekä Sihi-juomat myös esille.

Vierailija
17/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pettäjän kannattaisi asumisolosuhteitaan murehtia ennen pettämistä.

Miksi, ei hän ole rikkonut lakia? Varmaan maksanut asumisesta. Ei tässä eletä minkään Sharia-lain lla

Vierailija
18/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun olisi noin kauan tarvinnut sitä katsella? Oliko sillä vuokrasopimus sulle ja siinä mainittu esim. puolen vuoden varoitusaika, vai mikä se normi nyt onkaan?

Vierailija
19/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa siltä * kun se nukkuu? Bobbit!

Vierailija
20/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko käydä vieraissa?

Kannattihan se. Pääsee samalla vanhasta pirttihirmukurpasta eroon. Ja kyllähän vieras tiukka pikkupillu aina paremmalta tuntuu kuin av-kurpan lösö römpsä.

Säälittävää jos ei osaa muuten hankkiutua suhteesta eroon kuin jäämällä kiinni pettämisestä. Ei noin avuton ansaitse kuin lösörömpsää.