Miksi sellaset miehet pyytää treffeille
Joista mä en ole pätkääkää kiinnostunu, mutta sitten ne miehet joihin ois kiva tutustua lähemmin, niin niitä ei taas tunnu kiinnostavan.
Ja en ole missään deittipalstoilla. Vaan uskovia ihmisiä ollaan kaikki, ja jotkut uskovat , kuten eilen yks, kysyi treffeille, mut ei sitten yhtään ole mun tyyppiä.
En ole omasta mielestä edes mitenkään erityisen nirso, olen ollut jopa ihastunut sellaiseen uskovaan mieheen, joka ei ehkä useimpien mielestä ole mitenkään komea tai hyvännäköinen, mutta mä näin siinä jotakin erityistä. Ja edelleen elättelen toivoa, että tuo mies kiinnostuis minusta. Mutta ehkä mä en vaan ole sitten hänen mieleensä...
Hän tietää kyllä mun tunteeni, koska kerran satuin kirjottamaan hänelle sellaisen ällön siirappisen rakkaudentunnustuksen...huhhuh. Oli kyllä noloa ja on vieläkin jos ees aattelen sitä...mutta onneks pystyn käyttäytymään niinkuin mitään en ois koskaan hälle tunnustanu, kun ollaan samassa seurakunnassa.
Kommentit (22)
Tuttu ongelma monelle muullekin, mutta sinulla aika merkittävä syy taitaa olla tuo, että liikut vain jossain todella pienessä piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joista mä en ole pätkääkää kiinnostunu, mutta sitten ne miehet joihin ois kiva tutustua lähemmin, niin niitä ei taas tunnu kiinnostavan.
Ja en ole missään deittipalstoilla. Vaan uskovia ihmisiä ollaan kaikki, ja jotkut uskovat , kuten eilen yks, kysyi treffeille, mut ei sitten yhtään ole mun tyyppiä.
En ole omasta mielestä edes mitenkään erityisen nirso, olen ollut jopa ihastunut sellaiseen uskovaan mieheen, joka ei ehkä useimpien mielestä ole mitenkään komea tai hyvännäköinen, mutta mä näin siinä jotakin erityistä. Ja edelleen elättelen toivoa, että tuo mies kiinnostuis minusta. Mutta ehkä mä en vaan ole sitten hänen mieleensä...
Hän tietää kyllä mun tunteeni, koska kerran satuin kirjottamaan hänelle sellaisen ällön siirappisen rakkaudentunnustuksen...huhhuh. Oli kyllä noloa ja on vieläkin jos ees aattelen sitä...mutta onneks pystyn käyttäytymään niinkuin mitään en ois koskaan hälle tunnustanu, kun ollaan samassa seurakunnassa.Ja mistähän muut tietäisivät sinun kiinnostuksesi?
Nii, ois vaan niin kiva kun ees kerran sellanen mies pyytäis ulos, josta vois jopa ite kiinnostua.
Taso selittää kaiken. Sinä kiinnostut samoista miehistä mitä muutkin naiset ja sinä et kiinnostu niistä miehistä mistä ei muutkaan naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää kyllä mun tunteeni, koska kerran satuin kirjottamaan hänelle sellaisen ällön siirappisen rakkaudentunnustuksen...huhhuh. Oli kyllä noloa ja on vieläkin jos ees aattelen sitä...mutta onneks pystyn käyttäytymään niinkuin mitään en ois koskaan hälle tunnustanu, kun ollaan samassa seurakunnassa.Ja mistähän muut tietäisivät sinun kiinnostuksesi?
Nii, ois vaan niin kiva kun ees kerran sellanen mies pyytäis ulos, josta vois jopa ite kiinnostua.
No luuletko että miehiä pyytää ikinä kukaan siedettävä nainen ulos?
Kyllä se menee niin että jos nainen vaivautuu pyytämään ulos niin hän on lihava ja epäviehättävä. Nainen ei vahingossakaan pyydä ulos omantasoistaan miestä.
Itsekin kun olin koulussa niin se luokan rumin ja lihavin nainen pyysi mua ulos ja mä ajattelin vain että oletko sä tosissasi..
Jumala on tarjonnut sinulle näitä miehiä. Kyllä Herra tietää parhaiten tarpeesi ja antaa sinulle mitä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ongelma monelle muullekin, mutta sinulla aika merkittävä syy taitaa olla tuo, että liikut vain jossain todella pienessä piirissä.
No se voi olla. Oikeastaan en nyt edes eti epätoivosesti ketään. Oon päättänyt että en vaan huviksee tapaile miehiä, vaan kyl siin pitää olla sitä jotain, että lähen ulos toisen kanssa.
Ja on mukavaa tietysti että oon ehkä sitten ihan mukava nainen joittenki mielestä kun uloskin pyytävät, mutta nää kyseiset miehet ei vaan satu itteä kiinnostaa yhtää. Liian vanhoja ehkä.
Mutta sitten en kuitenkaan kiinnosta näitä miehiä, joista ite oon pitänyt ja oisin halunnut tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se voi olla. Oikeastaan en nyt edes eti epätoivosesti ketään. Oon päättänyt että en vaan huviksee tapaile miehiä, vaan kyl siin pitää olla sitä jotain, että lähen ulos toisen kanssa.
Ja on mukavaa tietysti että oon ehkä sitten ihan mukava nainen joittenki mielestä kun uloskin pyytävät, mutta nää kyseiset miehet ei vaan satu itteä kiinnostaa yhtää. Liian vanhoja ehkä.
Mutta sitten en kuitenkaan kiinnosta näitä miehiä, joista ite oon pitänyt ja oisin halunnut tutustua paremmin.
Tasosi ei ole riittävän korkea heille. He haluavat sinua nuoremman, hoikemman, kauniimman.
Koska te kiinnostutte aina samoista miehistä ja sitten käy näin
Eikö tuota uskovaisuutta ole vieläkään listattu mt-sairauksien listaan? Ei ole ihmekkään, että on muitakin vaikeuksia, jos vielä aikuisena uskoo satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee niin että jos nainen vaivautuu pyytämään ulos niin hän on lihava ja epäviehättävä. Nainen ei vahingossakaan pyydä ulos omantasoistaan miestä.
Itsekin kun olin koulussa niin se luokan rumin ja lihavin nainen pyysi mua ulos ja mä ajattelin vain että oletko sä tosissasi..
Olen normaalipainoinen ja olen ihan itse lähestynyt miehiä, mutta en ole kelvannut. Nämä lähestymäni miehet eivät olleet itsekään mitään namupaloja, mutta niinpä vain torjuivat minut. Kai naamani on sitten niin ruma etten kelpaa yhdellekään miehelle. Turha on teidänkään itkeä sitä yksinäisyyttä, kun ei teille omantasoisenne naisten seura kelpaa.
Olet siis keskitason nainen, joka on kiinnostunut ylemmän tason miehistä, mutta jota keskitason miehet pyytävät treffeille.
Ratkaisu: tyydy omantasoisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten en kuitenkaan kiinnosta näitä miehiä, joista ite oon pitänyt ja oisin halunnut tutustua paremmin.Tasosi ei ole riittävän korkea heille. He haluavat sinua nuoremman, hoikemman, kauniimman.
Mitä jos nämä miehet eivät ole itse mitään priimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei nainen pyytänyt ulos oman tasoistaan. Joskus tuntuu, että miehet arvioivat tasonsa hiukan liian korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei nainen pyytänyt ulos oman tasoistaan. Joskus tuntuu, että miehet arvioivat tasonsa hiukan liian korkealle.
Oon huomannut ongelman olevan siinä, että naiset arvioivat tasot ulkonäön ja statuksen mukaan ja itse taas älykkyyden ja koulutuksen mukaan. Eli näin lihavana miehenä oon tottunut, että lähestyvä nainen on useimmiten myös lihava ja ei siinä mitään, mutta kun se on aina joku lähihoitaja tai parturi-kampaaja. Minä taas lähestyn älykkäitä naisia heidän kehonkoostumuksestaan riippumatta ja tulee aina pakit, vaikka itse olen varmasti samalla älyllisellä tasolla heidän kanssaan
AP tässä taas moi!
Niin, tämä mies johon olin ihastunut ja tykkään hänestä kyllä vieläkin, niin olen ymmärtänyt että hänellä ei pahemmin ole naisia ollut, ja hän on yli 40. Olen ite lähes 10 vuotta häntä nuorempi.
Kerran yksi tuttuni sanoi tästä miehestä, että tällä on valtavan iso pää. No niihän hänel onkin, mutta en oikeastaan ole kiinnostunut niinkään hänen ulkonäöstään, vaan siitä että tuon miehen silmistä oikein loistaa sellainen ilo ja Jumalan rakkaus. Aina kun hän katsoi suoraan silmiin kun sattui esim kävelemään vastaan ulkona, ja hymyili niin ihanasti, niin olin niin varma että hänelläkin ois jotain tunteita mua kohtaan. Vaikka en tiedä olisiko voinut olla, kun eihän hän nyt mua mitenkään hyvin tunne.
Mutta sen jälkeen kun olin hälle paljastanut tunteeni häntä kohtaan, ja hän ei omien sanojensa mukaan ollut edes ajatellut koko asiaa, niin en vaan voi enää yrittää lähestyä tai pyytää kahvillekkaan.
Luulisi että jos hän ois minusta kiinnostunut, niin pyytäisi ulos?
Mutta siis monet muut miehet on minua kehunut kauniiksi, en tiedä olenko oikeasti kaunis vai sanooko vaan, mutta jos olisinkin kaunis, niin miksi sitten tämä mies ei minusta kiinnostu, jos kaikki on vain ulkonäöstä kiinni??
Vai voiko olla, että mies on vaan sellainen joka ei kaipaa naista ja parisuhdetta? Mielestäni tuo mies ei ole niin ujo, että sen takia ei sitten vaikka ehottaisi kahville menoa..ap
Mutta sitten nämä ketkä mua treffeille kysyvät, en koe että he olisivat Jumalan johdattamia. Näiltä miehiltä puuttuu se jokin. Ap
Ehkä sä vaan kaipaat jahtia. Kiinnostut alitajuisesti niistä, joita et voi saada. Ja jos joku mies on saatavilla, niin rankkaat hänet heti pois kiinnostavista. Ehkä kannattaisi tutustua sellaisiinkin miehiin, hekin voivat olla kiinnostavia sitten kun tutustuu. Tai sitten ala itse esittää vaikeasti saavutettavaa, niin ehkä joku jahtimies innostuu.
"En ole omasta mielestä edes mitenkään erityisen nirso, olen ollut jopa ihastunut sellaiseen uskovaan mieheen, joka ei ehkä useimpien mielestä ole mitenkään komea tai hyvännäköinen"
Tässä on se ongelma: "jopa ... ehkä".
Olet siis kerran ollut ihastunut mieheen, joka ei mahdollisesti ole kaikkien mielestä komea.
Tästä voi päätellä, että kaikki muut ihastumisen kohteesi ovat olleet kaikkien mielestä komeita. Jos mies on kaikkien mielestä komea, niin hän on harvinainen. Ja sitten tämä ainoa ei-komea ihastumisen kohteesikin on ollut vain joidenkin mielestä komea.
Eli et käy deittisivustoilla, luultavasti et baareissa, luultavasti käyt aika vähän ulkona ja aika suppealla piirillä, mahdollisesti suurimman osan ihmisistä tapaat oman seurakuntasi sisältä. Nyt haluat miehen, joka on nuori, komea ja uskovainen. Mikäs siinä. Noita ei pakosti paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä vaan kaipaat jahtia. Kiinnostut alitajuisesti niistä, joita et voi saada. Ja jos joku mies on saatavilla, niin rankkaat hänet heti pois kiinnostavista. Ehkä kannattaisi tutustua sellaisiinkin miehiin, hekin voivat olla kiinnostavia sitten kun tutustuu. Tai sitten ala itse esittää vaikeasti saavutettavaa, niin ehkä joku jahtimies innostuu.
No tuokin voi pitää paikkansa. Aiempi suhde mikä kesti n.10 vuotta, oli aika vaikea ja olen käsitellyt kyllä niitä asioita kun tuo suhde loppui, mutta se ehkä osittain jätti jonkunlaista pelkoa, traumoja. Koin hylätyksitulemista ym mikä saattaa vaikuttaa myös seuraavaan suhteeseen, jos en käsittele loppuun ensin näitä asioita.
Ehkä jopa alitajuisesti pelkään oikeasti ees alottaa mitään vakavampaa kenenkään kanssa, mutta kyllähän silti voisi vaikka vain ystäviäkin olla. Ei väkipakolla yrittää parisuhdetta vaan sen takia että joku pitäisi olla, vaan saisi kokea sellaista syvää ystävyyttä, löytäisi sen sielunveljen. Ja meillä olisi se yksi tärkein joka yhdistäisi, eli usko ja rakkaus Jeesukseen.
Voisin toki tutustua näihin miehiin jotka treffeille pyytävät, jos voisin luottaa siihen etteivät kuvittelisi mitään enempää ja eivät rupeaisi roikkumaan minussa ja ahistelemaan. Siksi mietin aika tarkkaan menenkö ulos vai onko parempi olla menemättä ollenkaan. Ap
Ja mistähän muut tietäisivät sinun kiinnostuksesi?