Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen palkankorotus on mielestäsi hyvä?

Vierailija
03.01.2018 |

Otsikossa kysymys. Kuinka suuri on keskimääräinen palkankorotus? Miten paljon sinä olet saanut? Miksi sait palkankorotuksen?

Jotkut vuosilisät ovat usemmiten enintään muutamia kymppejä kuukaudessa tai joku euro pari tuntipalkkaan lisää. Itse olen saanut esimiehen omasta ehdotuksesta palkankorotusta pari kertaa satasen kuukausipalkkaan, mutta eipä sekään kauheasti tunnu, kun verotus syö osan ja päivähoitomaksut pitävät huolen loppuosasta, jos menee tulonmuutoksesta ilmoittamaan niille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotukset pitäisi ansaita. Töihin ilmaantumalla ja käsiä pyörittelemällä palkan tulisi nousta senttiäkään. Millä tavoin tuottavuutesi on kuluneella kaudella parantunut? Miten osoitat sen esimiehellesi?

Vierailija
2/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen jos palkkani tuplattaisiin, 4500 -> 9000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotus on aina ollut huimat 0.4%. Palkka on nyt 2000. Kunnalla töissä.

Vierailija
4/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkankorotukset pitäisi ansaita. Töihin ilmaantumalla ja käsiä pyörittelemällä palkan tulisi nousta senttiäkään. Millä tavoin tuottavuutesi on kuluneella kaudella parantunut? Miten osoitat sen esimiehellesi?

En tiedä tarkoititko tämän aloittajalle, eli minulle?

Olen ansainnut palkankorotukseni kyllä. Edellisessä ammatissa pomo nosti palkkaani kolmesti, koska olin ahkera, joustava, luotettava ja kova tekemään töitä.

Nykyisessä paikassa esimies on itse vienyt palkankorotusasiaa eteenpäin ylemmille tahoille (missä päätökset tehdään), koska on voinut antaa minulle enemmän vastuuta kuin muille ja on sanonut suoraan, että en tarvitse mitään rautalangasta väännettyjä ohjeita, kun jotain extrahommia satelee, vaan osaan käyttää järkeäni ja etsiä itse keinot ja sitä kautta vastaukset. Sain myös ne palkankorotukset mitkä esimies on minulle esittänyt.

Mietin nyt vaan tässä, että eihän se melko matalapalkka-aloilla juurikaan näy nettopalkassa, vaikka saa 100-200€ enemmän kuukaudessa, etenkin, jos on ruuhkavuosia elävä perheellinen ihminen, jolta viedään kaikesta maksua kovimman mukaan :) Mutta tokihan se on mukava ele esimieheltä.

Ap.

Vierailija
5/5 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain edellisen palkankorotuksen, kun valmistuin. Kuukausipalkkaani tuli lisää 20 % + palkkiojärjestelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä