Uusi astianpesukone ei huuhtele, apua!
Tabletti voi jäädä sulamatta kokonaan tai pesun jälkeen koneessa on vaahtoa. Ostin koneen asennuspalvelulla. Ärsyttää niin paljon, missähän vika? Tietty koneessa takuu, mutta...Kolme vuotta sitten ostin pyykkikoneen, joka hajosi kuukaudessa, tulee mieleen, että myyköhän tää iso firma pelkkiä rikkinäisiä koneita...
Kommentit (62)
Oletko tarkistanut, että putket eivät vuoda/ole haljenneet tai rikki koneen takana? Liitännät tiskialtaan alla kuivat?
Mun apk on kolme kertaa tuon hintainen kuin ap:n kone. Toimii loistavasti. Halvalla ei saa hyvää.
Kyse on siis siitä, että Lidlin tableteilla ei pese, Finishillä kyllä. Mielestäni tosi outoa. Minusta 500 euron kone ei ollut halpa. Ap
Meidän pesutulos parani selvästi kun laitoin pesukonesuolaa säiliöön. Sanotaan ettei Suomessa tarvitse käyttää sitä mutta ainakin meillä huomasi eron.
Jos kotelo on jäänyt kosteaksi niin tabletti voi tarttua kiinni eikä sitten huuhtoudu kunnolla.
En tiedä, mikä tällä hetkellä on tilanne, mutta takavuosina oli jossain tv-ohjelmassa kerrottu, että tabletit ovat liian voimakkaita ja voivat jopa vahingoittaa asitainapesukonetta. Siitä lähtien olen käyttänyt jauhemaisia pesuaineita koneessani ja astiat ja pesuainelokero ovat puhtaat pesun jälkeen. Toivottavasti moni muukin ostaa pesujauhetta, ettei sen valmistusta lopeteta.
Jokohan ap on lukenut ne koneen käyttöohjeet?
Oi oi, eihän koneessa ole nakkeja?
On meinaan paska nakki.
Sinkkumies
Minkälainen säiliö sulla siinä pesukoneessa on?
Itselläni on avautuva luukku joka tiputtaa tabletin suoraan koneen pohjalle eikä ongelmia ole ollut.
Joo juuri tuollainen ihan normaali kone. Kai se on uskottava, että niitä Lidlin tabletteja ei voi käyttää. Aiempi kone oli kalliimpi Bosch, jonka laitoin vaihtoon saman syyn takia. Ja ilmeisesti ihan turhaan! En vaan yhdistänyt pesuainejäämiä noihin tableteihin. Ap
Ap taitaa olla aika yksinkertainen! =D
Meillä on koneessa eri ohjelma toiminnot pesutableteille. Itse käytän geelimäisiä pesuaineita, toimii parhaiten tässä koneessa. Ja käytän usein ohjelmaa, joka käyttää eniten vettä. Seuraavaksi aion ostaa koneen jostain ö-luokasta, että käyttää myös enemmän vettä. Mulla oli ikivaanha kone parempi kuin tämä uusi.
Ostin kesällä uuden apk:n. Ihmettelin kun jäi aina hieman sameaksi ja huonisti huuhdelluksi lasit. Käytin niitä lidlin w5 tabletteja(?). Tuumasin, että oli aika paska 1700€ maksava pesukone. Kerran ostin prismasta finish tabletteja ja niillä tuli kaikki puhtaaksi. Eipä ole sen jälkeen tullut mieleenkään ostaa noita lidlin aineita.
No mä just siksi oon ostanut niitä Lidlin, kun on täälläkin kehuttu! Hyvä, että asia selvisi, eli vika ei koneessa ja tod. näk. ostin turhaan uuden koneen, kun luulin vanhan hajonneen! Ap
Onko muita joilla Lidlin W5 tabletit olleet susia?
Minusta Lidlin pesuaineet on kaikki hyviä.
Minustakin Lidlin tabletit hyviä!
Up