Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa pelimiehen?

toinen nainen?
02.01.2018 |

Viestitty satoja tunteja, mies ei asu samalla paikkakunnalla. Välimatkan vuoksi nähdään harvoin ja aina mun luona.

Välillä ahdistaa tämä kuvio paljon mutta yhdessä ollessa on ihanaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on numero selässä.

Vierailija
2/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea ja tumma ulkoiset tunnusmerkit. Itsevarma ja hivenen arrogantti käytökseltään. Jos ystävistäsi noin 99% panisi hanta, niin on taatusti pelimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostanut Playstation kolmosen ja tieteko hänellä on itse kasattuna. Valitettavasti jäät kakkoseksi.

Vierailija
4/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, komea ja tumma ulkoiset tunnusmerkit. Itsevarma ja hivenen arrogantti käytökseltään. Jos ystävistäsi noin 99% panisi hanta, niin on taatusti pelimies

Tämä :)

Voisin alkaa tunnistaa ammatikseni pahimpia pelimiehiä. Se on helppoa, jos tunnen vetoa mieheen, hän on pelimies. Ehkä saisin siitä tosiaan uran? Toiminimi pystyyn!

Vierailija
5/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin sellaiselta. Sanoi, että on aina positiivinen ja harvoin myrtsi.

Vierailija
6/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä :)

Voisin alkaa tunnistaa ammatikseni pahimpia pelimiehiä. Se on helppoa, jos tunnen vetoa mieheen, hän on pelimies. Ehkä saisin siitä tosiaan uran? Toiminimi pystyyn!

Rakkauden ammattilaisuus, yksi maailman vanhimmista ammateista :) Kyseisen markkinaraon ystävänä suosittelen :P

Vierailija
7/7 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on keskimittainen, hyvännäköinen ja kohtelias. Ei vaan kerro itsestään juuri mitään joten hälytyskellot kilisevät kovaa. Mulla ei ole edes hänen yhteystietojaan.