Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sitoutumiskammoinen mies muuttua?

Vierailija
02.01.2018 |

Mä ootan kauhulla kuinka mulle käy mun miehen kanssa. Mies on menneisyydessään jättäny monia naisia sitoutumiskammon vuoksi. Nyt hän on yli kolmekymppinen eli alkas olla aika sitoutua jos joskus meinaa perhettä perustaa. Ollaan kihloissa ja suunnitellaan häitä loppuvuodelle. En oo vielä varma mitä pitäs ajatella. Rakastan miestä aivan uskomattoman paljon, suhde on hyvä ja mies ihana. Mutta pelko jäytää selkäpiissä :( että luikkiiko se vielä karkuun ennen häitä. Vielä sillä on vuosi aikaa juosta karkuun ja muuttaa mielensä. Pelottaa vähän. On niin vaikee uskoo että vois olla jollain tavalla erityinen toiselle ku kattoo miehen historiaa. Miten oppia luottamaan siihen että toinen oikeesti rakastaa? Etenkin kun on paljon näyttöä sitoutumiskammosta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että on sitoutumiskammoinen? En itsekkään koskaan ole 'sitoutunut' mutta se vaan johtuu siitä etten ole ollut niin ihastunut tai rakastunut että sellaiseen ryhtyisin. Kehenkään naiseen jota kohtaan ei ole kunnon ihastusta, en sitoudu. En edes seuran takia tai sen takia että se tekisi hyvää mulle ja hänelle.

m31

Vierailija
2/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että puhuis häistä jos ei aikois sua vihille viedä. Se ois jo aika paksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitoutuu kun se tapaa naisen johon se haluaa sitoutua.

Vierailija
4/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jätä puolisoa sitoutumiskammon vuoksi. Kyllä se on ne tunteet, jotka saa jättämään. Jos toinen haluaa ottaa seuraavan askeleen ja toinen ei rakasta niin eihän silloin ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää

Vierailija
5/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti veikkaan että tää sitoutumiskammo on ihan vaan naisten harhaa, millä selitellä parhain päin se ettei se mies nyt vaan ollutkaan ihastunut. Sori vaan! Nykyään miehetkin pärjää yksin, tosin kuin sotien jälkeen :D

Vierailija
6/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sitoutumiskammosta on ihan turha puhua. Jos toisesta pitää sen verran, ettei osaa ilman olla, ei siinä kammoja mietitä.

Vierailija
7/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on sitoutumiskammoinen? En itsekkään koskaan ole 'sitoutunut' mutta se vaan johtuu siitä etten ole ollut niin ihastunut tai rakastunut että sellaiseen ryhtyisin. Kehenkään naiseen jota kohtaan ei ole kunnon ihastusta, en sitoudu. En edes seuran takia tai sen takia että se tekisi hyvää mulle ja hänelle.

m31

Niin eli tarkoitatko että mies olisi lempannut vanhat naisensa koska tunteita ei syttynyt? Olen joskus puhunut tunteista miehen kanssa ja hän sanoi silloin olleensa ihastunut naisiin mutta lempanneensa silti. Rakkautta näissä suhteissa oli ilmeisesti myös jossain vaiheessa ollut mutta tunteet olivat haalenneet ajan kanssa. Pelkään että mies kyllästyy minuunkin kunhan tämä suhde tästä muuttuu arkisemmaksi :(

Vierailija
8/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmeno vois onnistua jos sanoisit että unohdetaan häät, mennään hissukseen maistraattiin ja sen jälkeen unelmien häämatkalle josta lähetetään tutuille kortilla ilmo tapahtuneesta tai sitten ei.

Miehet inhoavat häitä.He inhoavat  niissä  käymistä ja niiden maksamista. Jos haluat sen miehen, unohda ne hvetin häät.

Vierailija
9/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti veikkaan että tää sitoutumiskammo on ihan vaan naisten harhaa, millä selitellä parhain päin se ettei se mies nyt vaan ollutkaan ihastunut. Sori vaan! Nykyään miehetkin pärjää yksin, tosin kuin sotien jälkeen :D

Niin, eikös se lähinnä miehiä naisten mukaan vaivaa tää sitoutumiskammokin, kas kummaa.

Vierailija
10/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m31

Niin eli tarkoitatko että mies olisi lempannut vanhat naisensa koska tunteita ei syttynyt? Olen joskus puhunut tunteista miehen kanssa ja hän sanoi silloin olleensa ihastunut naisiin mutta lempanneensa silti. Rakkautta näissä suhteissa oli ilmeisesti myös jossain vaiheessa ollut mutta tunteet olivat haalenneet ajan kanssa. Pelkään että mies kyllästyy minuunkin kunhan tämä suhde tästä muuttuu arkisemmaksi :(

Paha sun tilanteesta sanoa mutta itse kyllä viihdyin näin kolmen naisen seurassa hyvinkin, muttei vaan tullut sitä ihastuksen tunnetta, perhosia vatsanpohjassa yms. Niihin joita kohtaan olen näin tuntenut ei se ollutkaan molemminpuolista.

Voihan sitoutumiskammoisia ollakkin mutta löytyykö heitä nyt näin paljon?:D Palstat väärällään valituksia sitoutumiskammoisista miehistä... vaikea uskoa.

Vierailija
11/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakakasti sitoutumiskammoinen nainen ja menin silti naimisiin miehen kanssa, kun osui supertäydellinen kohdalle. Eli oikea puoliso parantaa sitoutumiskammon. Mulle on kyllä vaikea ajatella mitään "elämän loppuun asti"-suhdetta ja ehkä siksi oli helpompi sitoutua mieheeni, kun hän on eronnut jo niin monta kertaa. Ajattelen, että ei se mitään, että ollaan naimisissa, kun ei se varmaan kauan kestä. Ostin juuri sijoitusasunnoksi kämpän, johon meinaan muuttaa sitten, kun eroamme. En kyllä ole miehelle kertonut suunnitelmaa... se on sellainen oma takaporttiajatus, joka helpottaa sitoutumista avioliittoon tällä hetkellä.

Vierailija
12/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmeno vois onnistua jos sanoisit että unohdetaan häät, mennään hissukseen maistraattiin ja sen jälkeen unelmien häämatkalle josta lähetetään tutuille kortilla ilmo tapahtuneesta tai sitten ei.

Miehet inhoavat häitä.He inhoavat  niissä  käymistä ja niiden maksamista. Jos haluat sen miehen, unohda ne hvetin häät.

Hyvä vinkki. Ei me suuria häitä pidettäisikään mutta mietin kahvitteluja vanhempieni luona. Jos se ei olisi liikaa vaadittu?

Vierailija
13/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakakasti sitoutumiskammoinen nainen ja menin silti naimisiin miehen kanssa, kun osui supertäydellinen kohdalle. Eli oikea puoliso parantaa sitoutumiskammon. Mulle on kyllä vaikea ajatella mitään "elämän loppuun asti"-suhdetta ja ehkä siksi oli helpompi sitoutua mieheeni, kun hän on eronnut jo niin monta kertaa. Ajattelen, että ei se mitään, että ollaan naimisissa, kun ei se varmaan kauan kestä. Ostin juuri sijoitusasunnoksi kämpän, johon meinaan muuttaa sitten, kun eroamme. En kyllä ole miehelle kertonut suunnitelmaa... se on sellainen oma takaporttiajatus, joka helpottaa sitoutumista avioliittoon tällä hetkellä.

Ei ole todellista! Nyt vasta tajusinkin miksei mies myy yksiötään vaikka on jo yli vuoden asunut kanssani kolmiossa. Omistaa siis myös sijoitusasunnon tästä läheltä jonka pisti juuri vuokralle.

Vierailija
14/14 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! Nyt vasta tajusinkin miksei mies myy yksiötään vaikka on jo yli vuoden asunut kanssani kolmiossa. Omistaa siis myös sijoitusasunnon tästä läheltä jonka pisti juuri vuokralle.

Voi siihen nyt muitakin syitä olla. Monella ihmisellä on sijoitusasunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä