Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön ja saan etuuksia nettona 2000 e kk

Vierailija
02.01.2018 |

Luulet tietysti että siinäpä oikein hyväosainen!

Ei pidä paikkaansa. Nuo pari tonnia ovat kaikki ansiosidonnaista. Niistä 1200 menee kaksioon Töölössä. Loput menevät laskuihin, mm. 3000 e korttivelkaa viime kesälomasta, netti, kuntosali, puhelin ja sähkö. Elän n. 12 eurolla per päivä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niivvarrrmaaan!

Vierailija
2/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono trolli

Mutta kyllä se tällä palstalla väkeen uppoaaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan turha alkaa valittaa että minun pitää muuttaa pois! Elämäni on minun. Eikä muuttaminenkaan ole ilmaista, sitäpaitsi montako sataa luulette että säästäisin? Minulla on niin paljon tavaraa etten voi asua alle 60 m2.

Tarkoitus ei ole olla työttömänä kuin ehkä vuosi. Sitten saan taa hyvinpalkatun työn ja jatkan vanhaa elämää.

Vierailija
4/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teidän mielestänne kukaan viiden tonnin palkkaa saava ei voi jäädä työttömäksi? Kovinpa vähån tiedätte elämästä Suomessa. Minulla on ikää jo 51 v.

Ap

Vierailija
5/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan turha alkaa valittaa että minun pitää muuttaa pois! Elämäni on minun. Eikä muuttaminenkaan ole ilmaista, sitäpaitsi montako sataa luulette että säästäisin? Minulla on niin paljon tavaraa etten voi asua alle 60 m2.

Tarkoitus ei ole olla työttömänä kuin ehkä vuosi. Sitten saan taa hyvinpalkatun työn ja jatkan vanhaa elämää.

No eipä sitä ansiosidonnaista ihan loputtomiin saisikaan, että ihan hyvä suunnitella jotain.

Vierailija
6/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaksi vuotta 1900 Euroa.

Vierailija
7/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen kuva työttömästä on kouluttamaton 22-v vanhempien kotona pleikkaria pelaava poika tai mt-häiriöinen kulttuurituottaja?

Vierailija
8/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis nettona. Palkka oli 5k ennen työttömyyttä.

Vierailija
9/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennemuutos tuottaa Suomessa paljon korkealta putoajia työttömiä. Mitä luulette että noille yt:n alla oleville pankkitoimihenkilöille maksetaan? Mukana on paljon 5-6k ansaitsevia.

Vierailija
10/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten saan taa hyvinpalkatun työn ja jatkan vanhaa elämää."

Niin ajatteli todella moni peruspäivärahalle pudonnut pitkäaikaistyötön.

Vierailija
11/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla irtoo. Saan suunnilleen saman verran näppiin. Teen hitosti töitä joka sisältää paljon työreissuja, jolloin olen poissa perheeni luota. Ikinä en ole työtön ollut ja työelämässä nyt 22v.

Ihan turhaan iniset "pientä rahaasi" kun ilmaiseksi se tippuu.

Hillittömät on asuinkulut. Terkut köyhien vantaalta.

Vierailija
12/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis nettona. Palkka oli 5k ennen työttömyyttä.

Ei riitä 5k tuohon summaan.

Vierailija
13/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli!! Vaikket muuttaiskaan, niin luovu turhasta tavarasta.

Vierailija
14/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://iaet.fi/paivarahalaskuri/

N. 1500 saat käteen.

Vierailija
15/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli!! Vaikket muuttaiskaan, niin luovu turhasta tavarasta.

Miks?? (ei ap)

Vierailija
16/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://iaet.fi/paivarahalaskuri/

N. 1500 saat käteen.

Lapsia. 2400 oli pyöreesti brutto. Tuosta on vuosia.

Vierailija
17/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teidän mielestänne kukaan viiden tonnin palkkaa saava ei voi jäädä työttömäksi? Kovinpa vähån tiedätte elämästä Suomessa. Minulla on ikää jo 51 v.

Hienoa sinä!

Itsekin olen aina talvet ansiosidonnaisella 2200€/kk käteen. Vietän tietysti talvikuukaudet lämmössä, tällä hetkellä Afrikassa.

Mukavaa eloa sinulle!

Vierailija
18/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet tietysti että siinäpä oikein hyväosainen!

Ei pidä paikkaansa. Nuo pari tonnia ovat kaikki ansiosidonnaista. Niistä 1200 menee kaksioon Töölössä. Loput menevät laskuihin, mm. 3000 e korttivelkaa viime kesälomasta, netti, kuntosali, puhelin ja sähkö. Elän n. 12 eurolla per päivä.

Huono-osainen ei laittaisi rahaa kesälomiin, kuntosaliin eikä epämääräisiin korttivelkoihin, joten olet sinä tavallaan hyväosainen.

Tai ehkä olet niitä, jotka tuhlaisivat myös 20 000 euron kuukausipalkan hetkessä, ja sitten itkisivät "huono-osaisuutta" kun loppukuuksi on enää 12 eur/pv.