Treenitrikoista näkyy läpi
Onks muilla ongelmaa että kaikista treenihousuista näkyy perseen kohdalta läpi? Osassa housuista näkyy läpi ilman kyykistelyäkin ja lopuista viimeistään kyykistellessä tai kumartuessa. Tosi noloa ja kiusallista. Kaupoissa ei juuri muunlaisia urheiluhousuja edes ole naisille.
Kommentit (9)
Käytän kaksinkertaisesta kankaasta tehtyjä shortseja. Olen siis nainen.
Kerran yksi nainen pyllisteli edessäni ja koko sen peba näkyi aivan läpi housuista. Mietin, että pitäisikö sanoa hänelle, jollei itse tiedä, mutten kehdannut.
Eikö siihen päälle voi laittaa sellaiset pienet urheilushortsit?
Olen mies ja todennut että kyllä miesten trikoot vaikuttaa olevan paksumpaa materiaalia. Ei ole koskaan näkynyt läpi, niistä mitä olen itse käyttänyt. Vaikka en ole edes tarkistanut etukäteen sovituskopissa. Kummallista että naisille käytetään ohuempaa kangasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja todennut että kyllä miesten trikoot vaikuttaa olevan paksumpaa materiaalia. Ei ole koskaan näkynyt läpi, niistä mitä olen itse käyttänyt. Vaikka en ole edes tarkistanut etukäteen sovituskopissa. Kummallista että naisille käytetään ohuempaa kangasta.
Kaikki naisten vaatteet tehdään huonommista materiaaleista kuin miesten, koska naiset ostavat kuitenkin monta kertaa vuodessa uusia siinä missä mies käyttää yleensä vaatteet puhki ennen kuin vaimo pakottaa ostamaan uusia.
Naiset myös ostaa helpommin edullista ja huonolaatuista.
Tietysti läpinäkyvistä housuista näkyy läpi. Etuläpi tai takaläpi, riippuen miltä puolelta katsoo.
Minulla on kahdet treenitrikoot. Toiset on 4 vuotta vanhat ja toiset 2. Uudet ovat etsinnässä, mutta kun en vieläkään ole löytänyt riittävän paksuja ja edes mielellään alle 80€ maksavia.
Kaikista näkyy läpi. Etsintä jatkuu. Kyllä niitö on, kun kahdet muutkin olen löytänyt.
Sinulla on liian pienet housut jos näkyy läpi. Osta isompi koko.
Sen takia en ostakaan mitään trikoita sovittamatta ja pyllistelemättä sovituskopissa peiliin päin. Harvoin löytyy hyviä.