Fiksun oloinen mies tuli hakemaan deiteille rän-rän-Subarulla :D
Siis 32-vuotias aikuinen mies! Oli ihan tohkeissaan autostaan, kiihdytteli, näytti miten "Subarua viedään", Impreza sitä, Impreza tätä. Rattikin oli oikealla puolella ja auton äänet niin nolot, että tasan tarkkaan en mene ikinä enää moisen kyytiin. Ennemmin vaikka 1,6-litrainen Focus kuin tuollainen nolo amisauto.
Kommentit (32)
"Kahen litran oohoocee turbokolmosenkautta nelosenpuhaltimella sierra jättää sen"
Vierailija kirjoitti:
Muut ajavat minne pääsevät, Subaru- ja muut 4 x 4- kuskit minne haluavat, näin se vaan on. Ota sinä tyttö se mälsä Focus- tusinatyyppisi, me naiset korjaamme pois automiehet.
Lady 4WD
Paitsi kun lähdetään maastoon ajelemaan, niin Subaru ja vastaavat city-nelikot on pohjasta kiinni alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ajavat minne pääsevät, Subaru- ja muut 4 x 4- kuskit minne haluavat, näin se vaan on. Ota sinä tyttö se mälsä Focus- tusinatyyppisi, me naiset korjaamme pois automiehet.
Lady 4WD
Paitsi kun lähdetään maastoon ajelemaan, niin Subaru ja vastaavat city-nelikot on pohjasta kiinni alta aikayksikön.
Miks helvetissä sinne mettään pitäisi autolla mennä? Onko sulla edes omaa metsää missä ajella?
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 32-vuotias aikuinen mies! Oli ihan tohkeissaan autostaan, kiihdytteli, näytti miten "Subarua viedään", Impreza sitä, Impreza tätä. Rattikin oli oikealla puolella ja auton äänet niin nolot, että tasan tarkkaan en mene ikinä enää moisen kyytiin. Ennemmin vaikka 1,6-litrainen Focus kuin tuollainen nolo amisauto.
Kiinnostaisiko audi mies?
Neliveto audi,ratti vasemmalla,nahkat,hiljainen ja takuuvarmasti jää pörisevä posti subaru jalkoihin.En ole kiinnostunut autoista, vaan siitä mitä ratin takana on. Kunhan auto ei kuulosta itsetunto-ongelmaisen egonjatkeelta niin kaikki on hyvin. AP
Ratin takana on kuppipenkki. Alcantraa ja ilmaistoitua nahkaa silmiähivelevissä väreissä. Niiden takana on takapenkki tulevaa lasteistuintamme varten. Lapsen murisuttaa uneen penkin alla kiiltelevä rst-vapaavirtaus -tyyppinen silencer, jonka pää poistaa tulikivenkatkuiset oksidit ja monoksidit takadiffuusorin läpi kanssa-autoilijoiden haisteltaviksi. Muussa suunnassahan heitä ei toki olekaan. Miten on ap-baby, monelta tulen hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko audi mies?
Neliveto audi,ratti vasemmalla,nahkat,hiljainen ja takuuvarmasti jää pörisevä posti subaru jalkoihin.En ole kiinnostunut autoista, vaan siitä mitä ratin takana on. Kunhan auto ei kuulosta itsetunto-ongelmaisen egonjatkeelta niin kaikki on hyvin. AP
Et ole kiinnostunut, muuta se on kuitenkin niin tärkeä asia, että tulit kertomaan automieltymyksesi myös muille.
Terv. 3-vaihteisen polkupyörän omistaja
Wow, onko nelipistevyöt ja kaaret?
Muistan että silloin kun olin juuri täyttänyt 18v niin kävin katsomassa yhtä subarua wrx:ää ostomielessä mutta olen ihan tyytyväinen että jäi ostamatta. Innostus tuollaisen tyyppisiin autoihin laantui tosi nopeasti.
Enemmän omaa silmää miellyttää bmw sedanit.
Bemmissä vain samaan suorituskykyyn pitää panna paljon enemmän rahaa. Esim M3 on kolme kertaa kalliimpi. Useimpien ihmisten tilanteessa on vain typerää panna niin paljon rahaa kulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lady 4WD
Miks helvetissä sinne mettään pitäisi autolla mennä? Onko sulla edes omaa metsää missä ajella?
Muut ajavat minne pääsevät, Subaru- ja muut 4 x 4- kuskit minne haluavat,
En tiedä. Minä en kirjoittanut tuota.
Lähdettiin mun miehen kanssa ensitreffeiltä sen autolla mun luokse naimaan. Ihmetteli kun mä en kehunut sen nelivetoa ja muita auton härpäkkeitä. En mä edes tiennyt silloin mikä neliveto on... hyvin veti muutenkin kun vuosia oon sitä katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Bemmissä vain samaan suorituskykyyn pitää panna paljon enemmän rahaa. Esim M3 on kolme kertaa kalliimpi. Useimpien ihmisten tilanteessa on vain typerää panna niin paljon rahaa kulutukseen.
Ei kait subarun jättämiseeb nyt M3 tarvi? Hakee vaikka 328i xdriven ja on aivan eri vehje kuin joku riisikippo.
Lady 4WD