Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko todelliset tunteet esiin humalassa?

Vierailija
02.01.2018 |

Mulla on yks frendi joka aina humalassa puhuu kuinka rakastaa mua jne.
Mutta selvinpäin ei mitään....
Kyseessä nainen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö, kännissä ladellaan mitä sattuu, ei sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Vierailija
2/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Humala poistaa kyllä estoja ja muuttaa aivokemiaa, mutta tunteet eivät ole millään tavalla sen aidompia kuin selvinpäinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumalassa voi tuntua, että rakastaa kaikkia. Olisit joskus elänyt elämää ja ollut kännissä niin tietäisit.

Vierailija
4/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ja vihaisena ihminen on rehellisimmillään, silloin ei peittele ajatuksiaan.

Vierailija
5/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. In vino veritas.

Vierailija
6/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tulee...ainakin pääosin.

Voihan sitä sanoa jotain höpöhöpöä mutta yleensä tunteiden vuodattamisessa tutulle on jotain perää :)

Vierailija
7/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveessä kännissä joskus uskoin että rakastin tyttöystävääni joka taas rakasti minua, mutta selvinpäin kun olin tajusin että ei helvetti en rakasta tuota apinaa

Vierailija
8/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa ja vihaisena ihminen on rehellisimmillään, silloin ei peittele ajatuksiaan.

Musta tuntuu, että asia on juuri päinvastoin. Kännisen avautuminen on yleensä pointitonta ja sekavaa rähjäämistä. Ei siinä mitään ajatuksia edes itselleen pysty jäsentelemään niin, että ulos tuleva teksti olisi rehellistä.

Siinä mielessä ehkä rehellistä, että kynnys sanoa se, mitä sylki mukanaan suuhun tuo, laskee. Kuitenkaan se ei ole se, mitä oikeasti ajattelee.

Vierailija
9/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liioiteltuja totuuksia tulee.

Vierailija
10/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa taas, kun introvertti ja estoinen meikäläinen puhui taas kaikkea aivotonta ja outoa humalassa uudenvuodenjuhlissa. Samaan aikaan inhoan ja pidän siitä, että alkoholi muuttaa minut eri ihmiseksi, mutta en haluaisi vaikuttaa tyhmältä.

Vierailija
11/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousuhumalassa voi tuntua, että rakastaa kaikkia. Olisit joskus elänyt elämää ja ollut kännissä niin tietäisit.

Ai kännissä oleminen on elämistä? Mä oon aina ajatellut, että ihmiset pakenevat omaa elämäänsä humalaan, mutta oon tainnut olla väärässä. Monet työssäkäyvät elävät siis lähinnä perjantai-iltaisin, muuten ovat vain olemassa.

Vierailija
12/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin nousuhumala vaikuttaa niin, että rakastaa kaikkia. Jotkut taas tulevat aggressiivisiksi. Ei se tarkoita mitään vaan johtuu geneettisistä ominaisuuksista, jotka vaikuttavat siihen, miten reagoimme päihteisiin. En tajua, mistä johtuu tämä joidenkin käsitys siitä, että humalassa on muka aidompi. Alkoholi muuttaa aivokemiaa ja humala on myrkytystila. Eihän kukaan ajattele niinkään, että heroiinia tai kannabista vetänyt ihminen on jotenkin enemmän oma itsensä.

Vierailija
13/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä alan vuodattamaan kunnon kännissä tunteellisia asioita mitä oon pullottanu sisälleni. Mutta varmasti ne tulee aika liioiteltuna ulos siinä vaiheessa! Varmaan aika individuellia et miten kukin käyttäytyy.

Vierailija
14/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa taas, kun introvertti ja estoinen meikäläinen puhui taas kaikkea aivotonta ja outoa humalassa uudenvuodenjuhlissa. Samaan aikaan inhoan ja pidän siitä, että alkoholi muuttaa minut eri ihmiseksi, mutta en haluaisi vaikuttaa tyhmältä.

Sama, paitsi että olen huomannut että sosiaalisten tilanteiden aiheuttama stressi/paniikki/adrenaliinikohtaus saa minut ihan sekaisin ja pälättämään ihan jopa liikaakin ja ihan hölmöistä asioista. Ei se varmaan ulospäin näy tai tunnu oudolta, mutta itselle tulee morkkis ihan turhasta. Alkoholi ei onneksi enää tee tätä, kun en sitä hirveänä käytä... t. Introvertti höpöttelijä N24

Vierailija
15/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin viime kerralla kännissä ollessani, ettei mieheni sytyttänyt enää millään tavalla. Ennen se on aina saanut syttymään, kun olen humalassa. On tuntunut, että rakastan.

Tuosta tajusin, että en taida ihan oikeasti häntä enää rakastaa niin kuin olin jo pitkään epäillyt.

Tuosta on nyt vuosi ja nyt jälkeenpäin mietittynä, se tunne piti täysin paikkaansa.

Vierailija
16/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun se ei vaikuta mitenkään.Ei tarvitse juodakaan.

Vierailija
17/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala vahvistaa tunteita. Eli jos tykkää jostain henkilöstä, niin humalassa siitä tykkää tosi paljon. Sama koskee tunnetiloja eli jos on huono fiilis, niin ei se juomalla parane vaan ne negatiiviset tunteet kyllä tulee sitten esiin aggressiona tai itkuna. Klassinen esimerkki on huonoa itsetuntoa poteva henkilö, joka kännissä tilittää kaikille huonouttaan. Humala saa ihmisen myös virtaviivaistamaan ajatteluaan ja unohtamaan asioita. Kännissä entistä vaimoaan kaipaava henkilö ei humalassa tunne kuin kovaa ikävää samalla kun unohtaa kaikki eroon johtaneet syyt.

Vierailija
18/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kännissä puhuu mitä selvänä ajattelee

Vierailija
19/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalaisen tunteet on harhaa, ne on kaikki huuumeen tuomia valheita

Vierailija
20/21 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti selittänyt jotain ihan puutaheinää pa#kaa kännissä ja itsekkin yllättynyt siitä seuraavana päivänä mitä kaverit ovat kertoneet minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän