Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kyllästyneet standardipizzoihin, missä parhaat omaperäiset?

Vierailija
02.01.2018 |

Tylsää kun pizzeroiden menut on toistensa kopioita: frutti, quattro, dillinger jne. Mistä on parhaat omaperäiset pizzat? Esim. niinkin tavallista raaka-ainetta kuin banaania en ole pizzoissa tavannut kuin muutamassa paikassa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Pitäisi olla salami-kinkku-tonnikala-pekonipizza nälkäisille ja sieni-rehupizza vegaaneille. Ääripäät kunniaan!

Vierailija
2/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Sitkon pizzoista olen tykännyt, mutta tiedän etteivät ole kaikkien mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku jotain suklaapitsaa vai?

Vierailija
4/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse, ei se hirveän vaikeaa ole. Uunipelti alle, uunipapru alle ja sekoitat kokoon netistä löytynyttä pohjareseptiä, tarvitset kaulimen. Sitten lisäilet ihan just sitä mitä itseäsi huvittaa.

Vierailija
5/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan pizzeriaan viedä omat täytteet, jos listassa ei ole sitä mitä haluaa? Banaani tiskille ja pyytää silppuamaan sekaan. Anjovis toinen mitä ei monessakaan paikassa ole, ja kunnolliset oliivit.

Vierailija
6/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto, broileri, paholaisenhillo on hyvä kombo. Kessan baari Tampere.

Vierailija
7/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy Tampereen Napolinkaan listassa banaanipitoista pizzaa, vaikka on Suomen laajin lista olevinaan.

Vierailija
8/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan pizzeriaan viedä omat täytteet, jos listassa ei ole sitä mitä haluaa? Banaani tiskille ja pyytää silppuamaan sekaan. Anjovis toinen mitä ei monessakaan paikassa ole, ja kunnolliset oliivit.

Parempi salaa pöydän alla livauttaa kotona paistetut banaanit pizzaan.

Vierailija
9/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dennis ja Pizzarium.

Parasta saa kun tekee itse Dennisin reseptillä.

Vierailija
10/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksen Momentossa söin viime kuussa Pulled pork barbecue -pizzan ja se oli aivan taivaallisen hyvää. Siinä oli myös ananasta, josta en yleensä välitä, mutta tuossa se toimi.

Itiksessä (en muista ravintolaa) olen myös myös joskus syönyt toisenkin hieman erikoisen pizzan, jossa oli mm. manteleita, vuohenjuustoa ja rucolaa, nam!

Vierailija
11/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkarapitsa omnomnom. :D

Vierailija
12/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse, ei se hirveän vaikeaa ole. Uunipelti alle, uunipapru alle ja sekoitat kokoon netistä löytynyttä pohjareseptiä, tarvitset kaulimen. Sitten lisäilet ihan just sitä mitä itseäsi huvittaa.

Ei tule minun uunissani ainakaan yhtä hyvää pohjaa kuin pizzerioiden paljon kuumemmissa uuneissa. Ja pohja nyt kuitenkin on pizzassa se tärkein asia.

Vierailija
13/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itiksessä (en muista ravintolaa) olen myös myös joskus syönyt toisenkin hieman erikoisen pizzan, jossa oli mm. manteleita, vuohenjuustoa ja rucolaa, nam!

Olen syönyt joskus samantapaisen, mutta siinä oli pinjansiemeniä eikä manteleita. Ehkä paras koskaan syömäni pizza.

Vierailija
14/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian pizzamestareilta saa banaania pizzaansa: http://www.pizzamestarit.fi/. Osa pizzoista on ihan taviksia, mutta sitten on muutama harvinaisempikin yhdistelmä.

Vierailija
15/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic Pizza ja sieltä listalta se joku missä on punajuurta. 

Vierailija
16/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niitä harvinaisia ihmisiä maailmassa, joka ei ole koskaan syönyt pizzaa. 35-v.

Vierailija
17/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle menee tämäkin vinkki, mutta Abbas Pizzan (entinen Raholan kioski) persialainen pizza on järisyttävän hyvää. Siinä on täytteenä tahna, jossa on pinaattia, paprikaa, sipulia ja valkosipulia. Lisäksi juustoa. Lisätäytteeksi voi valita esim. kanaa, jos haluaa. Pohja on maukas ja Abbas malttaa paistaa pizzat kunnolla kypsiksi.

Vierailija
18/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule minun uunissani ainakaan yhtä hyvää pohjaa kuin pizzerioiden paljon kuumemmissa uuneissa. Ja pohja nyt kuitenkin on pizzassa se tärkein asia.

Uunissa on eroja. Meillä on uunissa pizza toiminto ja lämpötilan saa 300 asteeseen. Silti leivinuunissa tulee parhaat pohjat.

Vierailija
19/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan kyllästytty!

Ei käydä kun pakon edessä jossain perus pizza-kebbilassa.

Onneksi Helsingissä on paljon hyviä pitserioita ja uusia aitoja ”napolilaisia” pizzerioita tulee jatkuvasti lisää!

Parhaan pizzan olen syönyt Fornitalyssa mikä sijaitsee Jollaksessa.

Varsinkin kasvissyöjänä ei normipizzerioissa löydy valikoimaa.

Vierailija
20/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Classic Pizza ja sieltä listalta se joku missä on punajuurta. 

Classic Pizzassa pohja on todella hyvä ja rapea. Siellä on myös erittäin omaperäisiä. Tulee kuitenkin useimmiten syötyä Hangover - taivaallisen hyvää. Ap