Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuplajuuston pizzaansa ottavat ovat kyllä totaalisen typerää sakkia

Vierailija
02.01.2018 |

Kuka haluaa jyystää jotain viiden sentin paksuista juustopaskaa??

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime letkua. Ulkomailla saa neljän juuston pizzoja. On hyviä, mutta lisätäytteet tilaan aina niihinkin.

Sinkkumies

Tässä ei ollut kyse neljästä eri juustosta, vaan sitä samaa edamia/arkijuustoa rekkalastillinen.

Edamia??? Kyllä se mozzarellaa on, ainakin mistä minä olen tilannut.

Voi olla, mutta ei aina.

eikä se mozzarellakaan ala enempää maistumaan, vaikka sitä lisäisi miten paljon.

Mutta sitä on enemmän siinä joten maistuukin runsaammalta. Ja eikä se myös sun taktiikallas sitten maistu huonommaltakaan, vai kuinka?

Ei maistu huonommaltakaan. Täysin yhdentekevää mulle. Paitsi ekstrakalorit ihan turhaan.

Jos ihminen syö pirsaa harvoin, niin ihan turhaa nillittää mistään kaloreista sitten. Silloin nautitaan eikä syödä pitsaa norsunvi*ulla.

Pirsaa!! XDD Soriii!!

Vierailija
42/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime letkua. Ulkomailla saa neljän juuston pizzoja. On hyviä, mutta lisätäytteet tilaan aina niihinkin.

Sinkkumies

Tässä ei ollut kyse neljästä eri juustosta, vaan sitä samaa edamia/arkijuustoa rekkalastillinen.

Voi olla, mutta ei aina.

eikä se mozzarellakaan ala enempää maistumaan, vaikka sitä lisäisi miten paljon.

Mutta sitä on enemmän siinä joten maistuukin runsaammalta. Ja eikä se myös sun taktiikallas sitten maistu huonommaltakaan, vai kuinka?

Ei maistu huonommaltakaan. Täysin yhdentekevää mulle. Paitsi ekstrakalorit ihan turhaan.

Jos ihminen syö pirsaa harvoin, niin ihan turhaa nillittää mistään kaloreista sitten. Silloin nautitaan eikä syödä pitsaa norsunvi*ulla.

Me ollaan erilaisia, ja se on ihan ok. Mun mielestä pizza on ihan hyvää normaalimäärällä juustoa, toiset haluaa tuplamäärän :) rauhaa ja rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Voi olla, mutta ei aina.

Mutta kun se kumijuusto on täysin yhdentekevää, se ei ole edes nautinto. Mieluummin sitä ottaa pizzaansa täytteitä, jotka maistuvatkin joltain.

Vierailija
44/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Voi olla, mutta ei aina.

Mutta kun se kumijuusto on täysin yhdentekevää, se ei ole edes nautinto. Mieluummin sitä ottaa pizzaansa täytteitä, jotka maistuvatkin joltain.

Nautinto sinulle ei ole sama kuin nautinto muille.

Vierailija
45/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä laitan pitsan päälle jääkaapista juustosiivuja. Mieheni tätä kritisoi, mutta nam, mitä herkkua.

Vierailija
46/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä otan  pohjan tilallekin juuston.

Tämä, osapuita näyttää olevan kera minun enemmän, saatikka kaikki ylänuolet antaneet toki mukaan lukien.

Vertaistuki ilahduttaa. Porvoossa on aina kivaa!

Vierailija
47/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä otan  pohjan tilallekin juuston.

Tämä, osapuita näyttää olevan kera minun enemmän, saatikka kaikki ylänuolet antaneet toki mukaan lukien.

Vertaistuki ilahduttaa. Porvoossa on aina kivaa!

????

Vierailija
48/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aijettä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan vaan juustoa siihen päälliseksi, eli 4 krt. juusto.

Oksennan.

Se rasvan määrä tuntuu niin ihanalta ja jotenkin kivan jännää syödäkin, siihen kun melkein tukehtuu sitä syödessä kun sula juustomassa jää kiinni ruokatorveen.

Sitten on kiva käydä pöntöllä köntsälläkin kun ulos tulee iso juustoklöntti. ;D

Joo, voi syödä sen juuston tuplasti :)

Vierailija
49/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Voi olla, mutta ei aina.

Nautinto sinulle ei ole sama kuin nautinto muille.

Aivan. Tuo joka puhui kumijuuston yhdentekevyydestä, puhui siitä itselleen yhdentekevänä, eikä halunnut turhia kaloreita yhdentekevästä ruoasta. Ja siihen saa vastauksen että turhaan nipotat kaloreista kun kumijuustopizza on nautinto. No, ei todellakaan kaikille ole.

Vierailija
50/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä mieltä olette majoneesista pizzan päällä?