Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeaikaa - HAH! ei miestä kiinnosta.

en oo tosi
02.01.2018 |

Meillä on neljä lasta ja todella harvoin saadaan niitä hoitoon yhtä aikaa mihinkään. No yllättäen eilen kaikki lapset olikin mummolassa, kummilassa jne ja talo tyhjänä.
JEEES, sanoin minä ja laitoin saunan ja paljun lämpenemään. Hyrisin miehelle jo hyvissä ajoin iltapäivällä, kuinka kivaa on, kun saadaan olla ihan rauhassa. No, mieskin innostui siinä ja sain 3 minuutin pikapanon olohuoneen matolla. Minä en tuosta ehtinyt vielä innostua tai saada mitään, mutta ajattelin, että hyvin alkoi ilta :)
Mies tuli saunaan, löylytteli pikaisesti, muttei tullut kanssani edes paljuun. Oli tietokonepelissä jännä kohta menossa. Ok, minä nautin rauhassa kynttilöiden valossa, sheivasin ja puunasin, että olisi oikein kivaa illan päälle. Ajattelin, että antaa nyt pelata, onhan meillä koko ilta aikaa.
Jonkin ajan kuluttua mies tuli katsomaan yhden tv-ohjelman kanssani ja kun sen jälkeen yritin saada toimintaa aikaiseksi, hän halusi katsoa vielä toisen ohjelman. Alkoi haukotella makeasti ja minä pyysin, että mennään jo makuuhuoneen puolelle, kun näin että alkaa väsähtää. Menin edeltä, mies jäi sitkeästi katsomaan ohjelmansa loppuun asti. Tultuaan makuuhuoneeseen, jossa odottelin sängyllä valmiina, mies kertoi olevansa todella, todella väsynyt ja nukahti samantien.
Mua niin raivostuttaa. Ehkä tää oli miehelle se unelmien ilta, sai paineet pois muutaman minuutin työllä, rauhassa pelata tietokoneella ja katsoa tyhmää televisio-ohjelmaa, sitten kiva mennä nukkumaan. Minä odotin koko perhanan illan, että vietetään aikaa yhdessä, hitaasti, nautiskellen monin tavoin. Eikä mies ymmärrä yhtään, miksi mä nyt olen kiukkuisena tästä. *tanan tampio!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama juttu, joskaan lapsia on vain kaksi ja sitä yhteistä aikaa on vähän useammin. Ne kerrat kun ollaan kaksin päättyy monesti osaltani pettymykseen, koska odotan seksiä vaikka tiedänkin ettei sitä todennäköisesti ole luvassa sen todennäköisemmin kuin muutenkaan. Meillä on ylipäätään erilainen käsitys yhteisestä laatuajasta. Mun mielestä voitais vaikka harrastaa seksiä läpi yön kun lapset on poissa, kun taas vaimo nimenomaan nauttii siitä hiljaisuudesta ja siitä että saa olla rauhassa.

Vierailija
22/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt on nyt mennyttä, sitä on turha enää miettiä muuten kuin opin kannalta. Eli seuraavan kerran puunaat ja laitat itsesi valmiiksi jo ennen iltaa, joten olet sitten ihana kun on sen aika. Sitten laitat miehellesi vaikka viestinä mitä haluaisit ja et lähde pikspanoon ellet sinäkin sitä halua. Eihän tuossakaan olisi muuta tarvinnut kuin olla koivet kiinni hetken, niin mies olisi tehnyt vaikka mitä sinut saadakseen. Nyt neljän lapsen isillä olivat kassit tyhjät ja toista laakia ei samana iltana enää tehnyt mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän sama juttu, joskaan lapsia on vain kaksi ja sitä yhteistä aikaa on vähän useammin. Ne kerrat kun ollaan kaksin päättyy monesti osaltani pettymykseen, koska odotan seksiä vaikka tiedänkin ettei sitä todennäköisesti ole luvassa sen todennäköisemmin kuin muutenkaan. Meillä on ylipäätään erilainen käsitys yhteisestä laatuajasta. Mun mielestä voitais vaikka harrastaa seksiä läpi yön kun lapset on poissa, kun taas vaimo nimenomaan nauttii siitä hiljaisuudesta ja siitä että saa olla rauhassa.

Täytyy kyllä olla tyytyväinen että minulla ja naisella halut kohtaavat, ja molemmat tykätään seksistä. Mielellään kiehnätään vaikka joka ilta...koputan puuta.

Vierailija
24/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että ap:sta tuntuu pahalle tuollainen käytös. Miksi pitää aina tulla näihin keskusteluihin kommentoimaan tyyliin "oma vikas, mitäs otit tommosen miehen!" Uskoisin, että mies ei aina ole ollut noin itsekeskeinen? Parisuhteet valitettavasti muuttuvat paljon ajan kuluessa. Ilmeisesti aika kauan suhdetta jo takana, kun neljä lastakin on. Keskustele miehen kanssa syyllitämättä ja koita vedota sen paskiaisen tunteisiin. (Jos sellaisiin hän edes kykenee...) Syyllistämällähän ei saa kuin vastareaktioita aikaan. Voimia ap, ei ole helppoa olla vaikeassa parisuhteessa ja monen pienen lapsen äiti! ❤

Kaikki ei mennyt tismalleen oikein niin kuin nainen olisi halunnut voidaankin haukkua mies itsekääksi pahan ruumiillustumaksi joka silkkaa pahuttaan tekee naisen elämästä ihan kamalaa? Mies ei ole yksin parisuhteessa, hän ei ole yksin tehnyt neljää lasta, hän ei myöskään yksin ollut läsnä tuona päivänä. 

No, ap  käykö miehesi  töissä, tyytyykö  yhteen naiseen, tekeekö suuren osan kotitöistä, hoitaa lapsia ja viettää teidän kanssa laatuaikaa yhdessä vai onko hän yllä kuvatun paskiaisen kaltainen?

Mieheni käy töissä, kuten minäkin, ei tee kotitöitä, sentään satunnaisesti käy kaupassa listan kanssa, ei hoida lapsia eikä vietä aikaa perheen kanssa kuin max. kerran viikossa. huokaus. 

ap

Vierailija
25/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä jos juttelisit sille miehellesi. Että se pikapano ei ollut tydyttävä, ja toivoisiti miehen hiukan panostavan enemmän seksielämäänne.

Sinänsä ymmärrän tuonkin, että voi olla rentouttavaa ja ihanaa katsoa telkkua tai pelata keskeytyksettä ja mennä nukkumaan rauhassa ilman, että lapset roikkuvat puntissa kiinni. Ehkä se nyt vaan oli sitä, mitä miehesi eniten tarvitsi, ei seksi?

Mutta joka tapauksessa miehesi on sulle nyt kunnon orkun velkaa. Huomauta asiasta pilke silmäkulmassa.... onhan teillä kaiketi lukko makkarin ovessa, jotta voitte puuhailla rauhassa myös niinä iltoina, jolloin lapset ovat kotona? Jos ei ole, niin hemmetin nopeasti hommaamaan sellainen, vessalukon kaltaisen asentaa vakiosisäoveen puolessa tunnissa ihan itsekin, ja niitä saa mistä tahansa rautakaupasta.

Tarkoitan siis tällaisia, sisäovissa on usein näille valmiiksi pesä, senkuin asentaa tämän siihen:

https://www.bauhaus.fi/wc-kaantonuppi-beslagsboden-mattaharjattu-kromi-…

Jos ei ole, niin normisalpakin käy.

No, nämä ei ollut miehelleni mitään harvinaista herkkua, yleensäkin häipyy pelaamaan iltaisin kun lapset menee nukkumaan ja katsoo televisiota silloin kun huvittaa. Tällä kertaa ilman lasten keskeytyksiä, mutta ei ne pois suljettuja juttuja ole muutenkaan. Lapset kysyy ja pyytää multa apua tauotta, mutta isäänsä eivät juuri rasita. Mulle se olisi ollut isompi asia, ettei kukaan häiritse tai ole vailla jotain, miehelle aika tavallinen olotila. Varmaan siksi ei tajunnut, miten iso "tilaisuus" tämä oli mulle.

ap

Vierailija
26/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdeaikaa = ei parisuhdetta.

Vierailija
27/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo masentaahan se kun herää huomaamaan, että on aikuisen miehen kanssa parisuhteessa, joka käyttäytyy kuin pikkupoika. Kyllä mies varmaan tajuaa, että naistakin pitäisi joskus huomioida..? Mut joo voihan tänkin nähdä taas siltä kannalta, että voi voi ku nainen ei alkanu miestä vaatimaan pelaamisen lopettamista. Mies ajatteli vain itseään tilanteessa, mutta joo voihan tolle käytökselle olla syvällisempiäkin merkityksiä ja ongelmia parisuhteessa, johon ihan kumpi vain/molemmat voivat olla syyllisiä. Kannattaa ottaa asiat puheeksi, eihän tollaisessa parsuhteessa kumpikaan ole onnellinen...

Vierailija
28/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä jos juttelisit sille miehellesi. Että se pikapano ei ollut tydyttävä, ja toivoisiti miehen hiukan panostavan enemmän seksielämäänne.

Sinänsä ymmärrän tuonkin, että voi olla rentouttavaa ja ihanaa katsoa telkkua tai pelata keskeytyksettä ja mennä nukkumaan rauhassa ilman, että lapset roikkuvat puntissa kiinni. Ehkä se nyt vaan oli sitä, mitä miehesi eniten tarvitsi, ei seksi?

Mutta joka tapauksessa miehesi on sulle nyt kunnon orkun velkaa. Huomauta asiasta pilke silmäkulmassa.... onhan teillä kaiketi lukko makkarin ovessa, jotta voitte puuhailla rauhassa myös niinä iltoina, jolloin lapset ovat kotona? Jos ei ole, niin hemmetin nopeasti hommaamaan sellainen, vessalukon kaltaisen asentaa vakiosisäoveen puolessa tunnissa ihan itsekin, ja niitä saa mistä tahansa rautakaupasta.

Tarkoitan siis tällaisia, sisäovissa on usein näille valmiiksi pesä, senkuin asentaa tämän siihen:

https://www.bauhaus.fi/wc-kaantonuppi-beslagsboden-mattaharjattu-kromi-…

Jos ei ole, niin normisalpakin käy.

No, nämä ei ollut miehelleni mitään harvinaista herkkua, yleensäkin häipyy pelaamaan iltaisin kun lapset menee nukkumaan ja katsoo televisiota silloin kun huvittaa. Tällä kertaa ilman lasten keskeytyksiä, mutta ei ne pois suljettuja juttuja ole muutenkaan. Lapset kysyy ja pyytää multa apua tauotta, mutta isäänsä eivät juuri rasita. Mulle se olisi ollut isompi asia, ettei kukaan häiritse tai ole vailla jotain, miehelle aika tavallinen olotila. Varmaan siksi ei tajunnut, miten iso "tilaisuus" tämä oli mulle.

ap

Varmaan tiesit miehen taipumuksesta mennä pelien maailmaan jo ennen lapsia? Tiesit varmasti myös, että hän ei ole mikään ahkeruuden perikuva, vaan mukavuuden ja laiskuuden ystävä? Asia ei tullut takuulla yllätyksenä sinulle. No nyt tilanne on kuitenkin se mikä on, olette tehtailleet yhteisiä kakaroita ja teet marttyyrinä kaiken hyväksyen miehen lusmuilun. Tulevaisuuden onni on siis sinun käsissäsi ja omalla toiminnallasi voit sitä ehkä muuttaa, mies ei näe asiassa mitään muuttamisen tarvetta. Nyt siis nainen mietit mitä haluat ja lyöt vain nyrkkiä pöytään. Jos sinä et sitä tee, niin mikään ei muutu.

Terv. nainen, joka on lyönyt nyrkkiä pöytään ja saanut asiat muuttumaan.