Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsuisitko häihin muita kuin akateemisia? Entä sellaisia, jotka juovat?

Vierailija
02.01.2018 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ensimmäisen polven akateemiset on jotenkin vaan niin hassuja :)

OT: No tilastojen perusteella suurin osa akateemisista on korkeakoulutettuja enintään toisessa polvessa. Että sikäli hassuja ollaan lähes kaikki.

Ai?! Mulla on viis tai kuus polvee akateemisia esi-isiä ja vähän vähemmän esiäitejä.

Vierailija
22/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi akateemisuus on niin suomalais juttu, et se ei oikein koske meitä kansainvälisiä. Mä en varmaan kutsuisi paljoa suomalaisia, koska kaikki ystävät ja sukulaiset ovat ulkomaalaisia. Enempi meillä merkkaa varakkuus ja et on kansainvälinen. Monet suomslaiset yliopistotyypit on todella boring ja ei tajuu yhtään mikä on in maailmalla. Oon siis itse opiskellut jenkeissä ja sveitsissä.

I feel your pain. Olen puoliksi britti ja opiskellut Ausseissa. Minun häihin tule ehkä kaksi suomalaista kaverii max.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisesta viis, mutta jätin omalta listaltani pois ihmiset, jotka joka kerta ottavat alkoa vähän liikaa. Tämä rajaus koskee myös parasta ystävääni :/ vetää joka kerta hirveän seksishow'n pystyyn saatuaan alkoholia, myös kihlajaisissamme häpeisin silmät päästäni. Samoin mies jättää kutsumatta osan sukulaisistaan, ei haluta häissämme hävetä tai paapoa känniläisiä.

Järjestäkää holittomat häät. Tuntuu omituiselta, että jättäisin parhaan ystäväni kutsumatta että voisin itse juoda sen yhden skumpan ja vähän viiniä?

Vierailija
24/24 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti lueskelen tätäkin foorumia ja ihmettelen tätä akateemisuuden korostamista joka asiassa. Itsekin olen akateeminen, mutta ei tulisi mielenkään nostaa itseäni jalustalle koulutuksen perusteella. Jos on hyviä ystäviä ja tuttuja niin kai ne nyt kutsutaan koulutuksesta riippumatta.

Ne, jotka tiedetään häiriökäyttäytyjiksi sopii muiden viihtyvyyden vuoksi jättää pois.