Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit valintojasi vähättelevän, syyttelevän ja moralisoivan isän avopuolison kanssa?

Vierailija
02.01.2018 |

Hän on aina kotona. Isääni haluan toki käydä katsomassa niin olen ajatellut että ei voi mitään. Minulle tulee naisesta aina olo että hän viestittää, etten ansaitse kaikkea hyvää ja jos omalla työllänikin olen jotain saanut aikaisiksi, tulee olo että hän pitää sitä joko jonkin epäreilun onnen tuloksena tai ahneutene? Omaa elämää hänellä taitaa ola vähän, minun elämästäni on sitten kiinnostunut ja kateellinen? Miten toimia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuommoisia negatiivisia ihmisiä nyt vaan on, mitä turhaa hänestä välität kun et edes asu hänen kanssaan. Tuommoinen toisen mitätöiminen kertoo vain ihmisestä itsestään. Jos oikein paha tölväisy tulee, voithan kysyä että miksi hän tahtoo sinun mielesi pahoittaa. Tällainen usein avaa silmiä henkilöltä, joka ehkä vain on kotonaan tottunut tuollaiseen vähättelevään puhetyyliin. 

kun ei häntä taida kiinnostaa pahoitinko mielen, vaan ansaitsen sen koska mulla on mielestään liian hyvin asiat

ap

Vierailija
22/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama pidättekö pissiksenä, mulla on matemaattisen alan opinnot kesken yliopistolla eli rahaa kynsiin saattaa tulevaisuudessa olla riittävästi :)

ap

Hanki amis poikaystävä joka osaa arvostaa kynsiä ja Guessin laukkuja. Olet vähemmän riippuvainen isäsi avokin mielipiteistä.

Vierailija
24/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama pidättekö pissiksenä, mulla on matemaattisen alan opinnot kesken yliopistolla eli rahaa kynsiin saattaa tulevaisuudessa olla riittävästi :)

ap

Hanki amis poikaystävä joka osaa arvostaa kynsiä ja Guessin laukkuja. Olet vähemmän riippuvainen isäsi avokin mielipiteistä.

Mikä jottei, rakkaus on tietenkin tärkeintä.

ap

Vierailija
25/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma opiskeleva lapseni ja siinä sivussa vähän töitäkin tekevä lapseni laittaisi rahansa kynsiin ja houstenpidennyksiin ja vastaavaan, niin en pystyisi olemaan sanomatta siitä hänelle. Aikuisena teet tietysti kuten itse haluat, mutta toivottavasti teet sen omilla rahoillasi.

Vierailija
27/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma opiskeleva lapseni ja siinä sivussa vähän töitäkin tekevä lapseni laittaisi rahansa kynsiin ja houstenpidennyksiin ja vastaavaan, niin en pystyisi olemaan sanomatta siitä hänelle. Aikuisena teet tietysti kuten itse haluat, mutta toivottavasti teet sen omilla rahoillasi.

Ulkoinen habitus määrittää kiinnostavuuttasi parisuhdemarkkinoilla. Näin ensimetreillä. Panostukset riippuvat siitä millaista kumppania tavoittelee.

Vierailija
28/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt baanalle ja omanikäisten seuraan!

Vierailija
29/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä toimisi mitenkään. Kylmänviilee kohteliaisuus ja pieni smalltalk niistänäistä.

Vierailija
30/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo eroaa siitä että äitisi olisi voinut myös olla sitä mieltä, että rahanhaaskuuta ja hän ei ymmärrä miksi ne ovat hienot. Kaikille tyttärille tulee noita, vanhempi sukupolvi ihmettelee, itse on sitä mieltä että mutku kaikilla on, ja aikuisena myöntää että olinpa teini. Henkinen teini-ikä ja kapina jatkuu hyvinkin 25: ksi.

No sillä, että on isän uusi puoliso. Et pidä hänestä ylipäätään, niin kaikki mitä hän sanoo on erityisen väärin?

Vierailija
31/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä että äitisi olisi voinut myös olla sitä mieltä, että rahanhaaskuuta ja hän ei ymmärrä miksi ne ovat hienot. Kaikille tyttärille tulee noita, vanhempi sukupolvi ihmettelee, itse on sitä mieltä että mutku kaikilla on, ja aikuisena myöntää että olinpa teini. Henkinen teini-ikä ja kapina jatkuu hyvinkin 25: ksi.

No sillä, että on isän uusi puoliso. Et pidä hänestä ylipäätään, niin kaikki mitä hän sanoo on erityisen väärin?

Miksi äidiltään pitäisi sietää mitätöintiä?

Ja ei se pelkkä ikä mitään viisautta tuo.

Vierailija
32/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori ei tuollaisia tekokynsiä ja kännyköitä ollut...

Vierailija
33/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä toimisi mitenkään. Kylmänviilee kohteliaisuus ja pieni smalltalk niistänäistä.

Samaa mieltä. Mitä väliä sillä on, tuleeko hyvin toimeen jonkun isän avokin kanssa. Kerran kuussa kahvilla nyökyttelee ja siinä se. Ei ole mitään mieltä ainakaan lähteä yrittämään muuttaa tai kasvattaa tyyppiä. Ap voisi keskittyä omaan elämäänsä. Mulle on ainakin yksi lysti, mitä joku serkun vaimo tai kaverin naapuri minusta ajattelee.

Vierailija
34/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tule sen kanssa toimeen, niin pistät ignoren päälle ja keskustelet vain isäsi kanssa. Teet isälle ikään kuin selväksi, että vietät sen kanssa vähemmän aikaa siksi, koska on valinnut moisen tollon. Kyllä maailmaan kommentteja mahtuu.

Vierailija
35/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen täysin huomiotta.Siis täysin huomiotta, sillä eihän tuollaisella ole mitään oikeutta puuttua minun valintoihini.

Vierailija
36/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omaa elämääni en aio hänen takiaa muuttaa, en ole häntä edes elämääni valinnut, vaan isäni.  On toella outoa, että asiat jotka eivät häneen vaikuta millään tavalla, hän kokee olevan oikeuden itsellään arvostella niitä.

ap

Ei oman käytöksen tai asenteen muuttaminen tarkoita sitä, että muuttaa omaa elämäänsä. Voit esimerkiksi ruveta suhtautumaan häneen eri tavalla, vastata esimerkiksi kommentteihin huumorilla.  

Vierailija
37/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirwee iskän avokki.

Minä olen omille tyttärilleni antanut palautetta  tekoripsiin investoimisen järkevyydestä ja sanonut, että jos menevät ottamaan tatuointeja, menen kiskoille makaamaan ja odottamaan junaa. Ovat ottaneet asian huumorilla, mutta jättäneet ne tekoripset ja tatuoinnit kaupan puolelle.

Vierailija
38/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, entä arvostelija?

Vierailija
39/39 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äidiltään pitäisi sietää mitätöintiä?

Ja ei se pelkkä ikä mitään viisautta tuo.

Milloin jonkun asian kommentointi on mitätöintiä, ja milloin vain mielipide?

Jos äiti sanoo, ettei ymmärrä miksi kukaan laittaa noin paljon rahaa kynsiin, hän tosiaan ei ymmärrä. Hänelle voi asiaa avata, ja jos ei sittenkään ymmärrä, voi antaa olla ymmärtämättä ja kertoa että no, mä kuitenkin tykkään käyttää.

Sitten jos jankuttaa siitä, on tietysti eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan