Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tänäänkään vienyt aamulla biojätepussia ulos!

Vierailija
02.01.2018 |

Olimme jo kauan sitten, tähän taloon muuttaessamme, sopineet että mies vie aamuisin töihin lähtiessään biojätepussit ulkoroskikseen. Nyt hän oli taas jättänyt biojätepussin roskakaappiin haisemaan. Olen asiasta huomauttanut jo monta kertaa. Miksiköhän hän on muuttunut välinpitämättömäksi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehenikin alkoi "unohtamaan" roskat, sen ainoan kotihomman joka on kokonaan hänen vastuullaan. Sanoin sitten että tästä lähtien aina kun hän ehdottelee lähempää kanssakäymistä, niin käyn ensin katsomassa roskiskaapin, ja mikäli siellä on täysi pussi, niin sakkoa tulee kolme päivää, että herra on hyvä ja käyttelee sitten omia pikkukätösiään. Meni kerrasta perille.

Lähtikö vieraisiin, vai?

No ei, kun alkoi viemään ne roskat roskiksen täytyttyä :D 

Meillä on molemmilla ollut tapana tehdä se mitä on sanottu, ja olla muutenkin sanansa mittaisia, niin ei käy ikinä esimerkiksi niin, että toinen sanoo käyvänsä kaupassa, kun toinen on iltavuorossa, niin sitten  kun iltavuorolainen tulee klo 22 kotiin, eikä kaapissa olekaan mitään syötävää, kun eihän se nyt mitään haittaa että kaupassakäynnin luvannut, ei sitten menekään kauppaan, koska kyllähän se iltavuorosta tulija osaa käydä kaupassa itsekin!

Ei siis näin, vaan jokainen tekee ne omat hommat, ja ne mitä on sanonut tekevänsä.

Ei parisuhteen pitäisi olla sellainen, että siinä voi omat hommat sälyttää toisen niskoille. Hyi olkoon, en katselisi sellaista kumppania enää hetkeäkään!!

Vierailija
42/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä suhtautui kaikkeen työltä haiskahtavaan juuri noin. Jätti tekemättä ja vähätteli asian niin, että tunsin itseni tyhjästä nipottajaksi. Tosiasiassa hoidin lopulta yksin kaiken, yksi "pikkuasia" kerrallaan. 

Ja sitten huomasit, että hei minähän osaan myös itse tehdä asioita eikä minun tarvitse komennella, valittaa ja nalkuttaa joka asiasta toiselle. heureka

Totta, huomasin että noiden pikkuasioiden itse tekeminen on paljon vähemmän rasittavaa kuin nalkutus. Huomasin myös että mies on loinen, joten pistin pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Sinä haluat kierrättää ja sinä päätit että mies vie sen pussukan pois. Sulle tulee puhdas omatunto ilman että tarvii koskea siihen limaseen pussiin ikinä.

Vierailija
44/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni vähättelisi yhteisiä sopimuksia, lintsaisi omasta osuudestaan kotitöistä ja yrittäisi tehdä minusta jotain nipottavaa akkaa omalla tyhmällä ylimielisyydellään niin hän olisi entinen mies. Ei tosin varmaan olisi koskaan miehekseni valikoitunutkaan, en  jaksa tyhmien seuraa. Älykkäät miehekkäät miehet ovat kivoja ja ne kohtelevat puolisoaan vertaisenaan ja hoitavat siksi omat osuutensa pyytelemättä.

Vierailija
45/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä suhtautui kaikkeen työltä haiskahtavaan juuri noin. Jätti tekemättä ja vähätteli asian niin, että tunsin itseni tyhjästä nipottajaksi. Tosiasiassa hoidin lopulta yksin kaiken, yksi "pikkuasia" kerrallaan. 

Ja sitten huomasit, että hei minähän osaan myös itse tehdä asioita eikä minun tarvitse komennella, valittaa ja nalkuttaa joka asiasta toiselle. heureka

Minä huomasin, että nalkuttamisella ei asia parane, kun joku asia oli tehtävä, niin tein sen ilman myrskyn nostattamista. Valitettavasti samalla kävi niin, että minulle oli turha nalkuttaa ja ruikuttaa , kun mies kaipasi jotain palvelua.

Vierailija
46/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tämä Porvoossa?

Vierailija
47/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä miehesi ei tänäänkään lähtenyt töihin joten ei vienyt pussiakaan. Taisi mennä panemaan toista akkaa.

Vierailija
48/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on biojätteet ilman biojätepussia. Älkää ostako enään niitä biojätepusseja!

Vierailija
49/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe nalkuttavani tai jankkaavani asiasta...

Tämä on NIIN tuttua, nainen ei KOE nalkuttavansa, ainoastaan muistuttaa/huomauttaa/ilmoittaa vaan asiasta vartin välein. Tämän mies kokee nalkutuksena. Auttaisikohan itse ongelmaan jos vaikka hieman keskustelisitte asiasta miehen kanssa?

Sinulle ko. roskapussi on selvästikkin tärkeä asia, mutta ehkä mies ei koe sitä aivan yhtä tärkeäksi asiaksi? Ja vaikka asia ei olisikaan 'tärkeä', niin pitäisihän sekin tietenkin tehdä ja hoitaa, mutta joskus ihmisillä vaan tahtoo asiat unohtua. Siitä on mielestäni kuitenkin turha vetää suoria johtopäätöksiä, ja tuomita toinen huonoksi ihmiseksi?

Mitä helkkarin possuja ihmiset ovat, jos ei haisevaa roskista "koe niin tärkeänä" että sen voisi viedä ulos ennenkuin se puree. 

Odotetaan vaan pyykkipoika nenässä että se toinen hoitaa asian, kun itseä laiskottaa eikä asia ole oman navan ympärillä niin tärkeä. 

Jos miehesi on mielestäsi "helkkarin possu", niin tuo biojätepussi on kyllä avioliittonne pienin ongelma. Kyllä todellinen ongelma taitaa olla se, että vihaatte toisianne kokonaisvaltaisesti.

Jos perheenjäsenesi ovat possuja, tarkoittaa se sitä, että sinä olet sikalan emäntä. Ja mitä sikalan emäntä lopulta tekee possuille? No, teurastaa ne. Teidän liitollanne on siis ruma tulevaisuus. Liittonne mentaliteettiin verrattuna biojätepussin haju ei ole ruma.

Liittoni mentaliteettiin ei valitettavasti kuulu puolison passaaminen, niin rumalta kuin se äkkiseltään voisi siitä loisimispyrkimystä harrastavalta kuulostaakin.

Vierailija
50/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun rakkaani tahtoisi tehdä kanssani yhdenkin SOPIMUKSEN (esim että olemme yhdessä ikuisesti tai että emme koskaan ilkeile toisillemme tai että jompikumpi vie biojätepussin) niin siihen loppuisi se rakkaus, hyvästi. Sopimuksia tehdään vain niiden kanssa joista ei pätkääkään välitetä, ja niistä sopimuksistakaan ei sitten tarvitse välittää. Sopimukset ovat jätettä.

Vierailija
51/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on biojätteet ilman biojätepussia. Älkää ostako enään niitä biojätepusseja!

Älkää sanoko enää enääN, koska kyseiseen sanaan ei tule ännää perään, vaan se loppuu äähän; ENÄÄ.

Vierailija
52/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään tiedä miksi mieheni ei vie biojätepussia vaikka näin on sovittu. Kyllä, me olemme tehneet sopimuksen, ihan oikean sopimuksen, siitä että mieheni vie aamuisin biojätepussin. Onko sopimuksen rikkominen teistä sitten ok? Ettekö te muut tee sopimuksia puolisoidenne kanssa?

ap

Vierailija
53/54 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokohan mies on vienyt biojätepussin?

Vierailija
54/54 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kiista täällä asiasta! Ap, montako kertaa mies on jättänyt pussin viemättä? Jos vaikka yksinkertaisesti unohti?

Itse olen unohtanut roskat jopa eteiseen, vaikka nostin ne siihen näkyville valmiiksi lenkille lähtiessä.