Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin uni koskaan muuttanut näkökulmaasi asioihin?

Vierailija
02.01.2018 |

Tässä yksi esimerkki: mä näin painajaista, että mulla oli syöpä. Unessa itkin ja vannoin, että en enää koskaan koske alkoholiin, syövän riskiä nostaviin ruokiin, keinotekoisesti makeutettuihin limppareihin tai mihinkään tuollaiseen, mikä nostaa syövän riskiä nykymaailmassa. Nyt herättyä oli aika helpottunut olo, mutta jäi mietityttämään nuo mainitsemani asiat, joita edelleen käytän. Ei sillä, että vain ne aiheuttavat syöpää, ja että niillä olisi hirveän suuri merkitys, mutta silti. Ei tee enää yhtään mieli ostaa näitä juttuja.

Ei tule ihan heti mieleen muita tällaisia unia, vaikka niitäkin on. Onko sulla kokemuksia tästä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tulin uskoon unen nähtyäni ja parin muun kokemuksen myötä, mikä kuulostaa varmasti naurettavalta 😂😇 Sellainen pyhä henki-uni, enää ei oikein edes muista mitä tapahtui 🤔 Sitä ennen olin varsin uskontokielteinen.

Vierailija
2/3 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Näin pitkin yötä seksiunta Cheekistä, jonka jälkeen herättyäni tajusin, että sehän onkin ihan pirun kuuma mies. Sitähän sä kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tottakai, useinkin. Luulisi että monilla ihmisillä. Tuo sinun syöpäunesi on oikein hyvä ja opettavainen esimerkki. Minulla esim...

Näin unta että minut raiskattiin. Se oli aivan kauheaa, heräsin järkytykseen. Joten opin ymmärtämään raiskauksen uhreja paremmin, heille ei voi vain sanoa "nyt se on ohi, unohda se, ei sillä enää väliä", vaan ymmärrän, että raiskaus voi jättää elinikäiset arvet joista ei pääse yli.

Näin unta että sain vauvan ja imetin sitä (itselläni ei koskaan ole ollut vauvaa). Se oli ihanaa, vissiin elämäni ihanin tunne, suurin lämpö, vaalia ja rakastaa vauvaani, pidellä häntä sylissäni, imettää omaa rakastani. Opin ymmärtämään mitä on äidinrakkaus, miksi jotkut hankkivat lapsia, kuinka oma lapsi voi olla elämän tärkein asia.

Näin unta että joku lähetti minulle sähköpostin jossa kertoi minulle todella paljon asioita menneisyydestäni... siis ihan kaikkea mahdollista elämästäni vuosikymmenten varrelta... hän oli saanut kaiken selville tietokoneen/netin avulla... oli murtautunut minun profiileihini, urkkinut sähköpostejani, seurannut netinkäyttöäni. Oli pelottavaa ja hämmentävää että joku tiesi minusta kauhean paljon, ihan vain tietomurron ansiosta. Kun heräsin, aloin miettiä tietosuojaani, olen siitä alkaen aina pitänyt enemmän huolta tietosuojastani (laatinut parempia salasanoja, tarkistanut asetuksia,...).