Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tänäänkään vienyt aamulla biojätepussia ulos!

Vierailija
02.01.2018 |

Olimme jo kauan sitten, tähän taloon muuttaessamme, sopineet että mies vie aamuisin töihin lähtiessään biojätepussit ulkoroskikseen. Nyt hän oli taas jättänyt biojätepussin roskakaappiin haisemaan. Olen asiasta huomauttanut jo monta kertaa. Miksiköhän hän on muuttunut välinpitämättömäksi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei tänäänkään vienyt biojätepussia.

Sinä et tänäänkään eronnut hänestä.

Sinä olet pahemmin pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jösses! Vie se biojätepussi itse, ei se ole elämää suurempi ongelma.

Vierailija
4/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie saata. Ku alkaa kiertää.

Vierailija
5/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jösses! Vie se biojätepussi itse, ei se ole elämää suurempi ongelma.

Siinä mielessä tuo on suuri ongelma, että mies ilmeisesti kuvittelee pääsevänsä kaikesta ikävästä pälkähästä, kun vain jättää tekemättä. Kyllä nainen sitten hoitaa. Ei ja ei, kuule.

Vierailija
6/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä suhtautui kaikkeen työltä haiskahtavaan juuri noin. Jätti tekemättä ja vähätteli asian niin, että tunsin itseni tyhjästä nipottajaksi. Tosiasiassa hoidin lopulta yksin kaiken, yksi "pikkuasia" kerrallaan. 

Vierailija
7/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo ole niin vakavaa .

Vierailija
8/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nimenomaan sopineet että mies vie biojätepussin aamuisin, kun hän lähtee töihin. Silloin se ei kuulu minun tehtäviini. Tekeekö hän sen kiusallaan. Rikkoo siis yhteisen sopimuksen?

ap

Vierailija
9/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on biojätepussi?

Vierailija
10/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on biojätepussi?

No mikäköhän? Miksi jotkut esittää tyhmää?

Vierailija
11/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi vaimo, joka useasti muistuttaisi biojätepussin viemisestä, niin jättäisin biojätepussin viemättä. Alkaisin myös valmistautua vaimoni jättämiseen.

"Mennäänkö naimisiin, jotta voimme tehdä toisistamme onnellisia?" - "Ei, kun mennään naimisiin, jotta voimme muistuttaa toisiamme biojätepussin viemisestä." Ei kiitos.

Vierailija
12/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korhonen

Vierailija
13/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi o/

Vierailija
14/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pistää sen hänen työ/evässalkkuun/kassiin/reppuun.

Vierailija
15/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse käy ulkona ollenkaan? Miten vapaapäivinä, kun miehesi ei mene töihin? Kuka sillon vie? Meillä se tekee joka ehtii ja hyvin on toiminut 30 vuotta.

Vierailija
16/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on biojätepussi?

No mikäköhän? Miksi jotkut esittää tyhmää?

En minäkään kyllä tiennyt, jouduin googlaamaan.

Vierailija
17/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe nalkuttavani tai jankkaavani asiasta, pidän vain siitä, että yhteisesti sovituista asioista pidetään kiinni. Meillä sovittiin siis jo aikoja sitten, tähän taloon muuttaessamme, että mies vie biojätepussin aamuisin kun hän lähtee töihin. En voi ymmärtää miksi hän jättää sen roskakaappiin haisemaan? Riippuen mitä biojätteitä sinne on laitettu, roskakaappi, ja koko keittiökin välillä, alkaa haista jo parin päivän päästä pahalle. Miestäni ei näköjään haju häiritse.

ap

18/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä vie sitä, jos se nyt niin suuri ongelma sinulle on?

Vierailija
19/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe nalkuttavani tai jankkaavani asiasta, pidän vain siitä, että yhteisesti sovituista asioista pidetään kiinni. Meillä sovittiin siis jo aikoja sitten, tähän taloon muuttaessamme, että mies vie biojätepussin aamuisin kun hän lähtee töihin. En voi ymmärtää miksi hän jättää sen roskakaappiin haisemaan? Riippuen mitä biojätteitä sinne on laitettu, roskakaappi, ja koko keittiökin välillä, alkaa haista jo parin päivän päästä pahalle. Miestäni ei näköjään haju häiritse.

ap

En voi ymmärtää miksi miehesi vapaaehtoisesti palaa illalla kotiin. Luulisi vaimon häiritsevän häntä enemmän kuin hajun.

Vierailija
20/54 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi vaimo, joka useasti muistuttaisi biojätepussin viemisestä, niin jättäisin biojätepussin viemättä. Alkaisin myös valmistautua vaimoni jättämiseen.

"Mennäänkö naimisiin, jotta voimme tehdä toisistamme onnellisia?" - "Ei, kun mennään naimisiin, jotta voimme muistuttaa toisiamme biojätepussin viemisestä." Ei kiitos.

Vaimo ei ainakaan tuossa diilissä kyllä häviäisi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi