Mieheni ei tänäänkään vienyt aamulla biojätepussia ulos!
Olimme jo kauan sitten, tähän taloon muuttaessamme, sopineet että mies vie aamuisin töihin lähtiessään biojätepussit ulkoroskikseen. Nyt hän oli taas jättänyt biojätepussin roskakaappiin haisemaan. Olen asiasta huomauttanut jo monta kertaa. Miksiköhän hän on muuttunut välinpitämättömäksi?
Kommentit (54)
Miehesi ei tänäänkään vienyt biojätepussia.
Sinä et tänäänkään eronnut hänestä.
Sinä olet pahemmin pihalla.
No jösses! Vie se biojätepussi itse, ei se ole elämää suurempi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
No jösses! Vie se biojätepussi itse, ei se ole elämää suurempi ongelma.
Siinä mielessä tuo on suuri ongelma, että mies ilmeisesti kuvittelee pääsevänsä kaikesta ikävästä pälkähästä, kun vain jättää tekemättä. Kyllä nainen sitten hoitaa. Ei ja ei, kuule.
Eksä suhtautui kaikkeen työltä haiskahtavaan juuri noin. Jätti tekemättä ja vähätteli asian niin, että tunsin itseni tyhjästä nipottajaksi. Tosiasiassa hoidin lopulta yksin kaiken, yksi "pikkuasia" kerrallaan.
Olemme nimenomaan sopineet että mies vie biojätepussin aamuisin, kun hän lähtee töihin. Silloin se ei kuulu minun tehtäviini. Tekeekö hän sen kiusallaan. Rikkoo siis yhteisen sopimuksen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on biojätepussi?
No mikäköhän? Miksi jotkut esittää tyhmää?
Jos minulla olisi vaimo, joka useasti muistuttaisi biojätepussin viemisestä, niin jättäisin biojätepussin viemättä. Alkaisin myös valmistautua vaimoni jättämiseen.
"Mennäänkö naimisiin, jotta voimme tehdä toisistamme onnellisia?" - "Ei, kun mennään naimisiin, jotta voimme muistuttaa toisiamme biojätepussin viemisestä." Ei kiitos.
Voithan pistää sen hänen työ/evässalkkuun/kassiin/reppuun.
Etkö itse käy ulkona ollenkaan? Miten vapaapäivinä, kun miehesi ei mene töihin? Kuka sillon vie? Meillä se tekee joka ehtii ja hyvin on toiminut 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on biojätepussi?
No mikäköhän? Miksi jotkut esittää tyhmää?
En minäkään kyllä tiennyt, jouduin googlaamaan.
En koe nalkuttavani tai jankkaavani asiasta, pidän vain siitä, että yhteisesti sovituista asioista pidetään kiinni. Meillä sovittiin siis jo aikoja sitten, tähän taloon muuttaessamme, että mies vie biojätepussin aamuisin kun hän lähtee töihin. En voi ymmärtää miksi hän jättää sen roskakaappiin haisemaan? Riippuen mitä biojätteitä sinne on laitettu, roskakaappi, ja koko keittiökin välillä, alkaa haista jo parin päivän päästä pahalle. Miestäni ei näköjään haju häiritse.
ap
Mikset sinä vie sitä, jos se nyt niin suuri ongelma sinulle on?
Vierailija kirjoitti:
En koe nalkuttavani tai jankkaavani asiasta, pidän vain siitä, että yhteisesti sovituista asioista pidetään kiinni. Meillä sovittiin siis jo aikoja sitten, tähän taloon muuttaessamme, että mies vie biojätepussin aamuisin kun hän lähtee töihin. En voi ymmärtää miksi hän jättää sen roskakaappiin haisemaan? Riippuen mitä biojätteitä sinne on laitettu, roskakaappi, ja koko keittiökin välillä, alkaa haista jo parin päivän päästä pahalle. Miestäni ei näköjään haju häiritse.
ap
En voi ymmärtää miksi miehesi vapaaehtoisesti palaa illalla kotiin. Luulisi vaimon häiritsevän häntä enemmän kuin hajun.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi vaimo, joka useasti muistuttaisi biojätepussin viemisestä, niin jättäisin biojätepussin viemättä. Alkaisin myös valmistautua vaimoni jättämiseen.
"Mennäänkö naimisiin, jotta voimme tehdä toisistamme onnellisia?" - "Ei, kun mennään naimisiin, jotta voimme muistuttaa toisiamme biojätepussin viemisestä." Ei kiitos.
Vaimo ei ainakaan tuossa diilissä kyllä häviäisi mitään.
Jätä se sika!