Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin taas eilen treffeillä

Vierailija
01.01.2018 |

Tinderistä varmaan kymmenennet treffit, enkä taaskaan tykännyt miehestä. Olemus ei ollut makuuni eikä ollut kovin puhelias. Onko vika minussa, miehissä vai tossa itse tinderöinnissä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai odotan paljon joka kerta, kun tapaan uuden ihmisen. Eihän koskaan voi tietää milloin se sopiva ihminen tulee vastaan. Ulkonäön suhteen en ole niinkään tarkka, mutta tietysti pitää jollain tapaa miellyttää omaa silmää. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se klassinen kemia kahden ihmisen välillä. Vain todella harvojen kanssa olen kokenut sen. Omalla kohdallani se tunne on sitä, kun toinen ihminen sytyttää heti, etkä haluaisi pois hänen läheltään. Kun tuon tunteen on joskus kokenut, sitä odottaa joka kerta, kun uuden miehen tapaa. Ja aion odottaa tuota tunnetta, vaikka sitten elämäni loppuun saakka, jos sitä ei löydy. Tällä hetkellä tuo kemia on ollut voimakkaasti minun ja yhden työkaverini välillä, mutta hän on varattu, joten yritän keskittää ajatukset muihin miehiin. -ap

Nainen, millä tavoin suhtaudut tuollaisen tunnemyrskyn jälkeen työkaveriisi, jos hän kohteleekin sinua täysin neutraalisti. Tarkoitan siis kohteliaasti, mutta samoin kuin muitakin työkavereita kohtaan.

Meidän välillä on joka kerta sitä kipinää, olen huomannut että hän hakeutuu seuraani ja tulee juttelemaan milloin mistäkin. Huomaan myös, että molemmat koittavat pitää juttua yllä, kun varsinainen työasia tai muu juttu on puhuttu.

Parempi vaan olisi jos nuo tunteet loppuisivat ja hän olisi samanlainen minulle kuin muillekin. Eipähän tarvitsisi haikailla hänen perään. Tai jos on minusta kiinnostunut, niin miksei eroa suhteestaan. -ap

Vierailija
22/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai odotan paljon joka kerta, kun tapaan uuden ihmisen. Eihän koskaan voi tietää milloin se sopiva ihminen tulee vastaan. Ulkonäön suhteen en ole niinkään tarkka, mutta tietysti pitää jollain tapaa miellyttää omaa silmää. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se klassinen kemia kahden ihmisen välillä. Vain todella harvojen kanssa olen kokenut sen. Omalla kohdallani se tunne on sitä, kun toinen ihminen sytyttää heti, etkä haluaisi pois hänen läheltään. Kun tuon tunteen on joskus kokenut, sitä odottaa joka kerta, kun uuden miehen tapaa. Ja aion odottaa tuota tunnetta, vaikka sitten elämäni loppuun saakka, jos sitä ei löydy. Tällä hetkellä tuo kemia on ollut voimakkaasti minun ja yhden työkaverini välillä, mutta hän on varattu, joten yritän keskittää ajatukset muihin miehiin. -ap

Nainen, millä tavoin suhtaudut tuollaisen tunnemyrskyn jälkeen työkaveriisi, jos hän kohteleekin sinua täysin neutraalisti. Tarkoitan siis kohteliaasti, mutta samoin kuin muitakin työkavereita kohtaan.

Meidän välillä on joka kerta sitä kipinää, olen huomannut että hän hakeutuu seuraani ja tulee juttelemaan milloin mistäkin. Huomaan myös, että molemmat koittavat pitää juttua yllä, kun varsinainen työasia tai muu juttu on puhuttu.

Parempi vaan olisi jos nuo tunteet loppuisivat ja hän olisi samanlainen minulle kuin muillekin. Eipähän tarvitsisi haikailla hänen perään. Tai jos on minusta kiinnostunut, niin miksei eroa suhteestaan. -ap

Ok. Et siis loukkaantuisi hänen käytöksensä vuoksi.

Kiitos tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kokeilla muita seuranhakusivustoja, eliittikumppanit, match.

Ja tosiaan tee töitä itsesi kanssa, että tapat sen ihastuksesi mieheen jota et voi saada. Muuten vain vertaat kaikkia häneen, ja tietenkin petyt.

Plus, jos ette edes ole ikinä seurustelleet, sinulla on epärealistinen kuva hänestä, pelkkiä hyviä puolia eikä lainkaan huonoja.

Vika ei ole miehissä joita tapaat, vika on siinä että kukaan heistä ei ole ihastuksesi.

Sinun pitää ehkä aktiivisesti pakottaa itsesi jonkun mukavimman ehdokkaan kanssa toisille treffeille ja enemmänkin. Vai koetko, että pettäisit ihastustasi? Mieti sitä.

Kiitos tästä kommentista. Tuossa oli paljon asiaa ja luulen, että mun kannattaa nyt yrittää vaan päästä eroon noista tunteista ihastusta kohtaan. Niin yritinkin tehdä, enkä käynyt joulukuun aikana ollenkaan treffeillä ja yritin työstää tuota asiaa. Eihän siitä mitään tullut, silloin mietin vain taukoamatta ihastustani ja päätin, että nyt on saatava muuta ajateltavaa ja lähdin treffeille. En enää keksi miten saan nuo ajatukset muualle, siksi mietin, että kannattaa varmaan vaan jatkaa treffailua? -ap

Vierailija
24/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, jännä juttu. Minä olen ollut kymmenen miehen kanssa tinder-treffeillä ja ainoastaan yksi oli livenä erilainen kuin oletin. 

Mutta onko kaikkien yhdeksän kanssa ollut kemiaa?

Omalta puolelta on ollut kaikkien kanssa, mutta  ainakaan yksi näistä miehistä ei ilmeisesti ollut samaa mieltä, koska ei halunnut enää tavata uudelleen. 

Vierailija
25/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotvan aikaa saat odotella "kemiaa" tai "kolahdusta" jos olet ihastunut toiseen, testaa ensin tämä työpaikkajannusi. Houkuttele hänet ehdottamaan tapaamista, sinun on tiedettävä keinot siihen, kun näin sitten käy ilmoitat kylmästi että hän voi palata asiaan vapauduttuaan. Joko tyyppi pakenee kiireesti tai yhtä kiireesti tekee työtä käskettyä.

Voipi olla ettet tarvitsekaan mitään Tindereitä enää, itse en usko mihinkään "kemioihin" mutta taidan olla jo liian vanha ja kyyninen moisiin kotkotuksiin, nk "kemia" on vain ja ainoastaan seksuaalista vetovoimaa, siinä ei mikään sielunkumppani ole kysymyksessä.

Vierailija
26/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, jännä juttu. Minä olen ollut kymmenen miehen kanssa tinder-treffeillä ja ainoastaan yksi oli livenä erilainen kuin oletin. 

Omalta puolelta on ollut kaikkien kanssa, mutta  ainakaan yksi näistä miehistä ei ilmeisesti ollut samaa mieltä, koska ei halunnut enää tavata uudelleen. 

Tätä minäkin tarkoitin, jos ihastuu henkilöön joka on luonteeltaan avoin ja hymyileväinen, tuon kemian kanssa saattaa tulla väärinymmärryksiä.

Se ei välttämättä ole molemmin puolista, vaikka hän viihtyykin seurassasi.

Vierailija
27/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin tarkoitin, jos ihastuu henkilöön joka on luonteeltaan avoin ja hymyileväinen, tuon kemian kanssa saattaa tulla väärinymmärryksiä.

Se ei välttämättä ole molemmin puolista, vaikka hän viihtyykin seurassasi.

Juu, ihan totta. Itsekin olin kyllä todella rento ja hauska sen kanssa, josta en livenä pitänyt yhtään. Tiesin jo ensimmäisen minuutin aikana, että tästä ei tule mitään ikinä, mutta tietysti ne treffit piti kahlata kunnialla läpi. 

Vierailija
28/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotat turhaan, että työkaveri lopettaa flirtin. Hänelle se on piristys arkeen ja suhteessansa. Hän ei myöskään eroa, tai jos eroaa niin siitä ei olisi odotettavissa sinulle mitään hyvää.

Sinun pitää itse olla aktiivinen ja lopettaa tuo. Älä katso häntä, älä vastaa flirttiin. Jos voit, vältä häntä kokonaan. Vaihda päivärytmiä, lounaspaikkaa, tiimiä, projektia, kahviporukkaa, mitä vain voit että kohtaat häntä mahdollisimman vähän tai ei lainkaan.

Pahimmillaan, vaihda työpaikkaa. Muuten voit tuhlata tuohon vuosia, ja oma perhe jää saamatta.

Vierailija
29/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä haen vain vakavaa parisuhdetta tinderistä mutta minä olenkin juuri se mies jota naiset ei kelpuuta.

Mistä syystä luulet, ettei naiset kelpuuta sinua? Pääsetkö kuitenkin treffeille ja mätsejä tulee?

Rumat kasvot, pituutta ei tarpeeksi, koulutusta ei tarpeeksi, palkkaa ei tarpeeksi, ei tarpeeksi ekstrovertti/naistennaurattajaluonne.

Vierailija
30/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan tee töitä itsesi kanssa, että tapat sen ihastuksesi mieheen jota et voi saada. Muuten vain vertaat kaikkia häneen, ja tietenkin petyt.

Plus, jos ette edes ole ikinä seurustelleet, sinulla on epärealistinen kuva hänestä, pelkkiä hyviä puolia eikä lainkaan huonoja.

Vika ei ole miehissä joita tapaat, vika on siinä että kukaan heistä ei ole ihastuksesi.

Sinun pitää ehkä aktiivisesti pakottaa itsesi jonkun mukavimman ehdokkaan kanssa toisille treffeille ja enemmänkin. Vai koetko, että pettäisit ihastustasi? Mieti sitä.

Kiitos tästä kommentista. Tuossa oli paljon asiaa ja luulen, että mun kannattaa nyt yrittää vaan päästä eroon noista tunteista ihastusta kohtaan. Niin yritinkin tehdä, enkä käynyt joulukuun aikana ollenkaan treffeillä ja yritin työstää tuota asiaa. Eihän siitä mitään tullut, silloin mietin vain taukoamatta ihastustani ja päätin, että nyt on saatava muuta ajateltavaa ja lähdin treffeille. En enää keksi miten saan nuo ajatukset muualle, siksi mietin, että kannattaa varmaan vaan jatkaa treffailua? -ap

Oon kokenut itse tuon saman, siksi neuvonkin, että jatka treffailua. Joudut vähän pakottamaan itsesi tutustumaan uusiin ihmisiin. Kun tekee mieli kieltäytyä jostain kutsusta vaikka lenkille, konserttiin tai syömään, ja keksit tekosyitä miksi et ehdi, jaksa tai viitsi, mieti hetki yksinäistä ja perheetöntä loppuelämää, ja vedät sitten ne menokengät jalkaan.

Jotta voit tehdä näin, sinun täytyy selvittää ja oikeasti ymmärtää, ettet voi saada miestä johon olet ihastunut. Ymmärrätkö sen todella? Miksi kuvittelet, että kukaan hylkäisi perheensä jonkun niin kevyen vuoksi, kuin kahvihuoneessa vaihdetut salaiset katseet? Kun monelle edes vuoden salasuhde ei riitä siihen.

Mieti myös, miksi ihastut saavuttamattomiin miehiin. Olen ymmärtänyt, että tämä on sellaisten helmasynti, jotka ovat lapsuudessa tai nuoruudessa jääneet jotenkin vaille vanhemman hyväksyntää tai rakkautta. Vaille jäämisestä tulee oletus ja tuttua ja normaali olotila.

Sen sijaan näe itsesi ihmisenä, joka ansaitsee jonkun ihanan, mutta yhtä vapaan kuin sinä, ja lähde ottamaan se vastaan.

Minulla kävi tällainen tuuri samassa tilanteessa samoilla konsteilla, ja se on edelleen vuosien päästä ihanaa.

Vierailija
31/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kokenut itse tuon saman, siksi neuvonkin, että jatka treffailua. Joudut vähän pakottamaan itsesi tutustumaan uusiin ihmisiin. Kun tekee mieli kieltäytyä jostain kutsusta vaikka lenkille, konserttiin tai syömään, ja keksit tekosyitä miksi et ehdi, jaksa tai viitsi, mieti hetki yksinäistä ja perheetöntä loppuelämää, ja vedät sitten ne menokengät jalkaan.

Jotta voit tehdä näin, sinun täytyy selvittää ja oikeasti ymmärtää, ettet voi saada miestä johon olet ihastunut. Ymmärrätkö sen todella? Miksi kuvittelet, että kukaan hylkäisi perheensä jonkun niin kevyen vuoksi, kuin kahvihuoneessa vaihdetut salaiset katseet? Kun monelle edes vuoden salasuhde ei riitä siihen.

Mieti myös, miksi ihastut saavuttamattomiin miehiin. Olen ymmärtänyt, että tämä on sellaisten helmasynti, jotka ovat lapsuudessa tai nuoruudessa jääneet jotenkin vaille vanhemman hyväksyntää tai rakkautta. Vaille jäämisestä tulee oletus ja tuttua ja normaali olotila.

Sen sijaan näe itsesi ihmisenä, joka ansaitsee jonkun ihanan, mutta yhtä vapaan kuin sinä, ja lähde ottamaan se vastaan.

Minulla kävi tällainen tuuri samassa tilanteessa samoilla konsteilla, ja se on edelleen vuosien päästä ihanaa.

Kiitos tästä! Kaikkea hyvää sulle :) -ap

Vierailija
32/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että se ''tunne'' tulee heti ekalla kerralla? Voi olla että siinä menee hetki?

Tuliko se tunne työkamun kanssa heti ekalla tapaamisella vai kehittyikö kun tutustuitte?

Mutta ymmärrän kyllä mitä haet, kemia on tärkeä.

Vierailija
33/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten kai venaat lopunelämääs sitä. jos sulle aukee toisen ihmisen maailma jollain parin tunnin treffeillä, niin olet aika pätevä. Muista, että treffeillä ei olla ekaan tuntiin sellasia kun normaalisti ollaan. Molempia jännittää jne., Sä oot niitä tyyppejä, joka on sinkkuna aina ja sit itkee joka paikassa kun sitä oikeaa ei löydy.

Vierailija
34/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että se ''tunne'' tulee heti ekalla kerralla? Voi olla että siinä menee hetki?

Tuliko se tunne työkamun kanssa heti ekalla tapaamisella vai kehittyikö kun tutustuitte?

Se tunne tuli heti, kun juteltiin ensimmäisen kerran kahdestaan. Ei sitä intensiivistä katsetta voita mikään. Sen vaan tuntee koko kropassa, kun toinen kolahtaa ja kovaa. -ap

Vierailija
35/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kai venaat lopunelämääs sitä. jos sulle aukee toisen ihmisen maailma jollain parin tunnin treffeillä, niin olet aika pätevä. Muista, että treffeillä ei olla ekaan tuntiin sellasia kun normaalisti ollaan. Molempia jännittää jne., Sä oot niitä tyyppejä, joka on sinkkuna aina ja sit itkee joka paikassa kun sitä oikeaa ei löydy.

Mä oon joka kerta ollut täysin oma itseni, vaikka toki vähän jännittää alkuun. Voi olla, että olenkin koko loppuelämäni sinkkuna. Mieluummin olenkin, kuin olisin "vaan jonkun" kanssa, joka ei oikeasti sytytä. -ap

Vierailija
36/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne tuli heti, kun juteltiin ensimmäisen kerran kahdestaan. Ei sitä intensiivistä katsetta voita mikään. Sen vaan tuntee koko kropassa, kun toinen kolahtaa ja kovaa. -ap

Eli ne silmät ja kuinka toista katsoo. Se on helppoa saada toinen pyörryksiin :)

Vierailija
37/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että otetaan kymmenen miestä ja jokaisen kanssa pitäisi kemioiden kohdata, muuten on nirso. No ei. Oikea kolahtaminen on harvinaista enkä ihmettelisi vaikka pitäisi kahlata sata miestä että sellainen osuu kohdalle. Sen takia minusta baarit on parempia. Näkee heti viehättääkö mies vai ei.

Miten sen näkee? Mä olin puoli vuotta ensin kaveri nykyisen avopuolison kanssa ennen kuin tajusin että hitto toihan on täydellinen mulle. Onneksi nainen oli samaa mieltä

Vierailija
38/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä haen vain vakavaa parisuhdetta tinderistä mutta minä olenkin juuri se mies jota naiset ei kelpuuta.

Mistä syystä luulet, ettei naiset kelpuuta sinua? Pääsetkö kuitenkin treffeille ja mätsejä tulee?

Rumat kasvot, pituutta ei tarpeeksi, koulutusta ei tarpeeksi, palkkaa ei tarpeeksi, ei tarpeeksi ekstrovertti/naistennaurattajaluonne.

Eli saat mätsejä ja pääset viestittelyasteelle ja sitten naiset kertovat sulle näitä syitä, miksi heidän kiinnostuksensa loppuu? Eikö profiilissasi ole kasvokuvia lainkaan, jos rumat kasvotkin paljastuu naisille vasta myöhemmin?

Vierailija
39/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli saat mätsejä ja pääset viestittelyasteelle ja sitten naiset kertovat sulle näitä syitä, miksi heidän kiinnostuksensa loppuu? Eikö profiilissasi ole kasvokuvia lainkaan, jos rumat kasvotkin paljastuu naisille vasta myöhemmin?

Viimeisten 10 kuukauden aikana olen käynyt 26 kertaa treffeillä naisten kanssa mutta nuo luettelemani syyt ovat mielestäni syy siihen että en ole saanut tapailua aikaiseksi. Välillä ollut 2.treffejä ja kerran 4.treffit.

Vierailija
40/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kävin varmaan 40 kertaa tinder treffeillä ja mulla oli varmaan sama fiilis, kun sulla. Musta oli kiva tutustua uusiin miehiin, mutta tuli välillä tosi epätodellinen olo, että mikä mussa on vikana, kun en kelpuuta ketään.

Kunnes taas menin treffeille. Ei ollut enää mitään odotuksia, vaan treffit alkoi olla ajankulua. Silloin se tapahtui.. käytiin ekoilla treffeillä ei mitään ihmeellistä, kiva tyyppi, mutta en heti syttynyt, käytiin toisilla treffeillä..tultiin hyvin juttuun ja meillä oli samanlainen arvomaailma. Tuli kolmannet treffit ja sillä tiellä on oltu kohta vuosi. Eli voi sieltä löytää helmiäkin ja niitä tyyppejä jotka kolahtaa. Anna toinenkin mahdollisuus, jos yhtään tuntuu siltä, että mieheen kannattaa tutustua paremmin.

Määkin tunsin kemiaa muutamaa treffikumppania kohtaaan, mutta ne oli kahden viikon tähdenlento suhteita, sammui yhtä nopeaa, kun syttyi. Eli en ainakaan toiminut mulla tuo salama ihastuminen.

Tsemppiä treffeille, älä anna periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä