Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin taas eilen treffeillä

Vierailija
01.01.2018 |

Tinderistä varmaan kymmenennet treffit, enkä taaskaan tykännyt miehestä. Olemus ei ollut makuuni eikä ollut kovin puhelias. Onko vika minussa, miehissä vai tossa itse tinderöinnissä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai odotan paljon joka kerta, kun tapaan uuden ihmisen. Eihän koskaan voi tietää milloin se sopiva ihminen tulee vastaan. Ulkonäön suhteen en ole niinkään tarkka, mutta tietysti pitää jollain tapaa miellyttää omaa silmää. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se klassinen kemia kahden ihmisen välillä. Vain todella harvojen kanssa olen kokenut sen. Omalla kohdallani se tunne on sitä, kun toinen ihminen sytyttää heti, etkä haluaisi pois hänen läheltään. Kun tuon tunteen on joskus kokenut, sitä odottaa joka kerta, kun uuden miehen tapaa. Ja aion odottaa tuota tunnetta, vaikka sitten elämäni loppuun saakka, jos sitä ei löydy. Tällä hetkellä tuo kemia on ollut voimakkaasti minun ja yhden työkaverini välillä, mutta hän on varattu, joten yritän keskittää ajatukset muihin miehiin. -ap

Oletko varma että se ''tunne'' tulee heti ekalla kerralla? Voi olla että siinä menee hetki?

Tuliko se tunne työkamun kanssa heti ekalla tapaamisella vai kehittyikö kun tutustuitte?

Mutta ymmärrän kyllä mitä haet, kemia on tärkeä.

Se tunne tuli heti, kun juteltiin ensimmäisen kerran kahdestaan. Ei sitä intensiivistä katsetta voita mikään. Sen vaan tuntee koko kropassa, kun toinen kolahtaa ja kovaa. -ap

Huomaatko. Kun kuvittelet, mitä sinulle pitäisi tapahtua niillä oikeilla treffeillä sen oikean miehen kanssa, otat heti mittapuuksi ihastuksesi.

Tietenkään mikään treffi ei voi olla oikea, niin kauan kuin sen pitää olla juuri kuin ihastuksesi.

Rakkautta voi olla ja on monta kertaa elämässä. Joka kerta se on ainakin minulle tapahtunut eri lailla ja erilaisen ihmisen kanssa.

Mitä ihastuksessasi on sellaista, mikä voisi ideaalissa miehessä olla vielä paremmin? Onko sinulla joku lempiharrastus, mutta ihastus ei ole siitä kiinnostunut? Tai onko sinulla joku erikoinen tai hassu mielenkiinnon kohde, josta olet aina ajatellut, että vain sinä olet niin outo että se kiinnostaa sinua? Joku niin erikoinen, että et yleensä edes puhu siitä kenellekään, vaikka töissä. Vaikka piirrät mangaa tai haluat lenkkeillä aina aamuviideltä.

Nimittäin sinulle voi hyvin tulla vastaan ihminen, joka ei pärjää ihastuksellesi muissa asioissa - mutta sitten tässä hän onkin sinulle ihan täydellinen match, ja siinä te olette samalla aaltopituudella.

Älä etsi treffikumppaneistasi nykyistä ihastustasi. Etsi sitä erilaista matchiasi, josta et vielä voi kuvitella millainen hän on, mutta hän on takuuvarmasti siellä jossain.

Vierailija
42/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä haen vain vakavaa parisuhdetta tinderistä mutta minä olenkin juuri se mies jota naiset ei kelpuuta.

Mistä syystä luulet, ettei naiset kelpuuta sinua? Pääsetkö kuitenkin treffeille ja mätsejä tulee?

Rumat kasvot, pituutta ei tarpeeksi, koulutusta ei tarpeeksi, palkkaa ei tarpeeksi, ei tarpeeksi ekstrovertti/naistennaurattajaluonne.

Eli saat mätsejä ja pääset viestittelyasteelle ja sitten naiset kertovat sulle näitä syitä, miksi heidän kiinnostuksensa loppuu? Eikö profiilissasi ole kasvokuvia lainkaan, jos rumat kasvotkin paljastuu naisille vasta myöhemmin?

Viimeisten 10 kuukauden aikana olen käynyt 26 kertaa treffeillä naisten kanssa mutta nuo luettelemani syyt ovat mielestäni syy siihen että en ole saanut tapailua aikaiseksi. Välillä ollut 2.treffejä ja kerran 4.treffit.

Jos olet ollut neljä kertaa treffillä saman naisen kanssa, niin mikään noista syistä ei siinä kohtaa enää päde.

Jos syy olisi jossain ulkonäössä tai koulutuksessa, hän olisi jättänyt tulematta kokonaan. Tai jos hänelle ne valkenivat vasta eka treffillä, hän ei olisi tullut toisille.

Älä sure, niissä sinulla ei siis ole vikaa. Ei vaan ole ollut sitä jotain kemiaa, ja kuten näet tästä ketjusta, se on tosi harvinaista. Älä luovuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kuvaamasi salamaihastuminen sai sinut jäämään jumiin väärään ihmiseen, niin ettet voi tulla onnelliseksi, oliko sellainen salamaihastuminen sinulle hyvä juttu silloin lainkaan? Silloinhan siinä salamaihastumisessa tapahtuu jotain, joka ei ole "oikein", vaan jotain joka on sinulle vahingollista.

Eli kun sellainen tunne osuu kohdalle, tiedät tästedes, että nyt ei ole kyseessä "se oikea" vaan "se väärä".

Siksi tietenkään sinun ei pidä etsiäkään juuri sitä samaa kokemusta, koska se johtaa vain taas samaan ahdinkoon.

Miestutkassasi on jotain, joka ohjaa sinut jäämään ilman.

Vierailija
44/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos kuvaamasi salamaihastuminen sai sinut jäämään jumiin väärään ihmiseen, niin ettet voi tulla onnelliseksi, oliko sellainen salamaihastuminen sinulle hyvä juttu silloin lainkaan? Silloinhan siinä salamaihastumisessa tapahtuu jotain, joka ei ole "oikein", vaan jotain joka on sinulle vahingollista.

Eli kun sellainen tunne osuu kohdalle, tiedät tästedes, että nyt ei ole kyseessä "se oikea" vaan "se väärä".

Siksi tietenkään sinun ei pidä etsiäkään juuri sitä samaa kokemusta, koska se johtaa vain taas samaan ahdinkoon.

Miestutkassasi on jotain, joka ohjaa sinut jäämään ilman.

Tämäkin voi pitää paikkaansa. Hyviä pointteja tullut. Mun on varmaan pakko myöntää, että oon kuvitellut varmaan tähän päivään saakka, että tuosta ihastuksesta voisi kehkeytyä joskus jotain. Mut nyt se on vaan tajuttava, ettei niin tapahdu ja mentävä eteenpäin. -ap

Vierailija
45/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa rupeaa löytymään, kun valinnanvaraa ei ole. Lähes kaikki miehet ja rumat naiset tietävät tämän. 

Vierailija
46/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä sama homma, en kiinnostu helposti. Sitte ku kiinnostun, ni se toinen ei miusta 😂😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan