Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Koko kansan Niinistön” tukijat: rikkaita vuorineuvoksia, monimiljonäärejä, sote-firmoja, Panama-veroparatiisisijoittaja ja talousrikoksista syytetty

Vierailija
01.01.2018 |

https://m.iltalehti.fi/politiikka/201712282200631131_pi.shtml

Miksi niin monet ovat niin innoissaan Niinistöstä? Minulle hän on vain peruspoliitikko, joka sanoo mitä enemmistö haluaa kuulla. Minulla ei ole aavistustakaan hänen todellisista mielimipeistään yhtään missään asiassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan että Saulista ei tulisi presidenttiä

Vierailija
22/27 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestääkö suomi belsebubin pojan taas valtaan ja vie suomen kohti viimeistä sotaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö voittaa ylivoimaisesti, koska Suomen ikäjakauma on pahasti vääristynyt. Vanhat, usein seniilit, jäärät äänestävät pääsääntöisesti Niinistöä, ja se riittää kevyesti voittoon.

Valitettavasti vanha tätini äänestää myös Niinistöä. Mutta täti äänestää niin kuin itse haluaa, eipä siinä mitä.. Vanha, sairas, köyhä ihminen äänestämässä Niinistöä, aika irvokasta kuitenkin... Samoin yksi kassa äänestää Niinistöä, hihityttävää.. Äänestää sellaista, joka kohdistaa teoillaan halveksuntaa ko. äänestäjää kohtaan. Sorrettu äänestää sortajaansa.. Minkäpä osas, minkäpä mahto.. Muuta kuin sen, että itse en äänestä Niinistöä.

Minunkin 80+ tätini aikoo äänestää "Fiinistöä", kun se kuulemma on niin hyvä. Melkein sota syttyi, kun kyseenalaistin istuvan presidentin erinomaisuuden yhdellä kylävierailullani. Muutama muu sukulainen sentään jäi mietteliääksi ja jopa joku innostui niistä kansalaisaloitteista. Haastan muutkin työttömät tekemään vaalityötä lähipiirissään. Nykymenoon on saatava muutos.

Vierailija
24/27 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se tosiaan jännä. Mun mielestä olisi ihan loogista, että rahallisien tukijoiden joukosta löytyisi työtön kirvesmies Martti Jämsästä, Keuruun työttömät ry ja Veikko ja Lahja Hurstin Laupeudentyö ry.

Vierailija
25/27 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lammaskansa äänestää Saulin taas presidentiksi, kun se vaan on niin hyvä presidentti. Ja niin edustava vaimokin, ai että. 

Vierailija
26/27 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä suomalaisten kyvystä kyseenalaistaa asioita! Mun ystäväpiirissä kukaan ei äänestä Niinistöä.

Väyrynen on sentään aidosti koko kansan asialla. Mun ääni menee hänelle, ihan jo protestina Sipilälle.

Tavallinen kansa näyttää eliitille, että ei meitä voi vedättää.

Vierailija
27/27 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on taloudenpidollaan pitänyt huolen siitä ettei taviksella riitä rahaa tukilahjoituksiin.

Etkö tosiaan tiedä vai etkö muista, että valtionvelka ja sen avulla perustellut leikkaukset taviskansan elämään ovat kaikki kepun ja kokoomuksen tekemiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme