Kyllä LED-kynttilät ovat sitten typerä keksintö
Terveisin henkilö, jonka kynttilät ovat aitoja, kukat ovat aitoja ja kovat huonekalut PUUTA.
Kommentit (51)
Jos on sellainen kynttilälyhty, jossa valo näkyy reikien läpi, niin ei siitä paljon huomaakaan onko lyhdyssä oikea kynttilä vai ledi.
Valosarjat on tunnelmallisia. Led-kynttilät ja -tuikut sen sijaan kalvakoita.
Monissa, esim vanhusten asuntoloissa tai hoivakodeissa ei saa polttaa oikeita kynttilöitä. Mukavaa, että voi polttaa ledikynttilöitä.
Oletteko muuten huomanneet, että ihan tavallisten kynttilöiden hinnat on nousseet järkyttävästi? Led tulee halvemmaksi pitkässä juoksussa plus paloturvallisuus. Haudoilla ledit on mahtavia, palavat pitkään, jopa vuosia.
🇺🇦🇮🇱
Yllätyin miten kivoilta led-tuikut näyttävät, mutta nekin pitää piilottaa kissoilta kun leikkivät ne rikki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keksintö mun mielestä! Turvallinen etenkin lapsiperheissä ja jos on eläimiä esim. kissoja, jotka hyppii pöydille ja hyllyille. Ovat varmaan vähentäneet tulipalojen määrää.
Kissa osaa varoa tulta. Minulla oli kissa. -ap
Meillä on kolme ja se on hiukan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keksintö mun mielestä! Turvallinen etenkin lapsiperheissä ja jos on eläimiä esim. kissoja, jotka hyppii pöydille ja hyllyille. Ovat varmaan vähentäneet tulipalojen määrää.
Kissa osaa varoa tulta. Minulla oli kissa. -ap
Anteeksi, nää lauseet peräkkäin aiheutti tahattoman naurunpyrskähdyksen.
mikä steariini kynttilä tai tasku lamppu_eläkeläiselle, ideoita?