Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2319)
Vierailija kirjoitti:
En mitään vanhaa, uutta kohti !
Tämä nykyinen pikaskeida, mitä Netflixit sun muut työntää, on täyttä skeidaa ihmisten vapaa-ajan tuhlausta.
Vielä virtaa (Last of the summer wine)
Triffidit, Veljekset, Safiiri & Teräs, Okalinnut, Paluu Edeniin
Vierailija kirjoitti:
Lemmenlaiva
Ruudussa pyörii 24/7 ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu paljon sellaisia sarjoja, joiden muistelen olleen hyviä. Ongelmahan vain on se, että jotkut vanhat hyvät sarjat eivät sitten enää parin vuosikymmenen jälkeen olekaan enää hyviä, vaan jotenkin lapsellisia. Esimerkkeinä tällaisista mainittakoon mm. Ihmemies tai Rooman sheriffi. Molempia seurasin aikoinaan innokkaasti, mutta sitten kun paljon myöhemmin satuin näkemään ko. sarjoja uudestaan, niin olivat aivan typeriä, katsominen tuntui lähinnä kiusalliselta.
Itse ehdottaisin uudelleen näytettäviksi Melrosen placen lisäksi saman tyyliset sarjat Pacific Palisades tai North Shore (en muista, mitkä nämä ohjelmat olivat suomeksi). Tai sitten esim. Kuuma piiri.
Katsoisin kyllä mielelläni Rooman Sheriffiä uudestaan. En pitänyt sarjasta aluksi, mutta lopuksi sen erikoinen huumori (?) alkoi kiinnostaa. Sarjan on täytynyt olla suosittu, sillä Helsingin Sanomissa kerrottiin jopa joidenkin näyttelijöden kuolemasta aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Villi pohjola
Tätä. Sitä ei saa videoinakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha sarja Odysseus oli kiva nähdä uudestaan.
Sitten oli sellainen italialainen sarja kuin Sata kelloa tai jotain sinne päin.
Nuo tekivät vaikutuksen minuun pikkuisena.
Se italialainen Odysseus, jossa miesääni selosti tapahtumia taustalla. Sarja tuli TV:stä 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Kahden kerroksen väkeä
Myös mun takavuosikymmenien suosikki. Tämähän itse asiassa tuli uusintoina oliko nyt 90-luvulla minä tuolloin nauhoitteli niitä VHS-kasetille, jotka kaapissani edelleen seisovat ja odottavat katsomistaan, mutta en ole vielä ehtinyt :)
Vierailija kirjoitti:
Forsytein taru, sekä vuoden 1967 sarja että vuosien 2002 - 2003 sarja. Tosin minulla on molemmat DVD:llä, joten voin katsoa ne uudelleen milloin tahansa.
Myös tämä oli hyvä. Itse vain tuon uudemman olen nähnyt ja omistan sen dvd:nä.
Vierailija kirjoitti:
Metsolat
Metsoloiden joulujaksosta ilmeisesti tulossa jokavuotinen perinne Ylellä, koska nyt ainakin 2 viime jouluna on näytetty.
Sherlock Holmesista se sarja, missä oli Jeremy Brett.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi pohjola
Tätä. Sitä ei saa videoinakaan.
Mutta DVD löytyy :)
Merilinja
Dallas
Peyton Place olisi kiva nähdä; äiti katsoi sitä, kun olin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Etsivä Lea Sommer.
Juu, se ja myös Bella Block. Molemmissa oli saksaa puhuva poliisinainen.
Vierailija kirjoitti:
Mennään bussilla
Perhe on pahin
Dallas
Dynastia
Klikkaa mua
Jos "Klikkaa mua" on se suomalainen sarja nettideittailua kokeilevista ihmisistä, niin se on olemassa DVD:nä.
Vuoristosairaala (Swartzwald Klinick)
Vierailija kirjoitti:
Lost in Space
Se on julkaistu DVD:nä englanniksi. En muista onko siinä käännöksiä.
Tämä oli aivan sairaan hauska! Mikko Kouki on loistava näyttelijä!