Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Taaperon kova vatsa

Vierailija
01.01.2018 |

Lapsella on todella kovalla vatsa joka kerta, tätä kestänyt n. kuukauden. Muutaman kerran käynyt niin että kakka jumittunut peräaukon suulle ja olen joutunut paperilla auttamaan. Itku on kova aina kun lapsi rupeaa kakkaamaan ja varsinkin jos se noin jumittuu. Nyt muutamalla kerralla ollut vatsa niin kova että verta ollut kakan mukana, ja edellisenä kertana verta valui kakkaamisem jälkeen peräaukosta. Neuvolaan ollaan soitettu ja päivystykseen, mutta sanovat vain että antaa vettä ja ei vatsaa kovettavia ruokia ja lisäksi ummetuslääkettä. Ollaan kokeiltu mutta tämä ei auta!! Lääkäriajan saan lapselle tällä viikolla neuvolan kautta, mutta joko on tarvetta itse lähteä päivystykseen vai odottaako siihen lääkäriin asti?

Tilanne on kamala, lasta pelottaa kakkaaminen ja niin myös jo minua. Ja se että verta jää valumaan kakkaamisen jälkeen vaikuttaa pahalta. Pienesti kyllä, mutta silti. Apuja?! Mistä kova vatsa voi johtua kun en syötä vatsaa kovettavia ruokia, saa ummetuslääkettä ja nestettä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatut aprikoosit, kaurakuitunen (sis. paljon kuitua), härkäpapujauho, luumumehu tai -sose, öljy. Veden juonti. Nuo auttaa minulla.

Vierailija
22/22 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi magnesiumia kovaan vatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi