Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan aloittaa uuden ja edullisen harrastuksen, vinkkejä?

Vierailija
01.01.2018 |

Ainoa harrastukseni on pianonsoitto. Jotakin uutta kaipaisin sen rinnalle. Olen aikamoinen sohvaperuna nykyään, joten sellainen tekeminen olisi kivaa jossa tulisi liikuttua. Lenkkeilen toki joskus mutta se on vähän tylsää. Kuntosalille mua ei sitten saa kirveelläkään :) Olen myös ihan taitava käsistäni. Mitä te harrastatte? Suositelkaa jotain?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnistusta suosittelen minäkin

Ei mulla ainakaan köyhänä autottomana ole mitään mahdollisuutta lähteä jonnekin "iltarasteille" jonnekin jumalan selän taakse vaikka laji sinänsä kiinnostakin. Enkä pystyisi edes juoksemaan konkareiden perässä pitkin metsäpolkuja ;) niinpä valitsin lajikseni geokätköilyn jolloin voin mennä omasta mielenkiinnosta riippuen lähelle tai kauas (mihin vaan julkisilla pääsee tai joskus kaverinkin kanssa) ja voin patikoida omaan tahtiin, pitää evästaukoja, valokuvata luonnonilmiöitä ja piirtää polkuja samalla.

Vierailija
22/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uiminen. 25 kertaa kortti maksaa jotain 80€

Jossain vaiheessa olisi hyvä käydä joku tekniikkakurssi lisäksi.

Jos haluaa uida joka päivä, että tuloksiakin näkyisi, niin kalliiksi tulee. Piti olla halpa harrastus.

Sun mielestä 3.2€ yhdestä uintikerrasta on liikaa? Mitä muuta liikuntaa voi harrastaa noin halvalla?

Aivan ilmaisia: kävely, lenkkeily, haravointi, lumityöt, kotijumppa, venyttelyt, sauvakävely (sauvat tosin maksavat), koripalloilu omalla pihalla, sähly omalla pihalla, sulkapallo omalla pihalla, marjastys, sienestys, suunnistus, metsätyöt. Harrastan näitä kaikkea. En halua maksaa liikunnasta mitään!

Onko jonkun harrastus vittu haravointi?? Haravoiko ne talvella lunta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyyn saat lisää mielekkyyttä, kun aloitat samalla Pokemonin pelaamisen. Edellyttäen, etten asu missään takahikiällä.

Itsepuolustuskurssit, lentopallo, pyöräily, tanssi ja sähly ovat kivoja lajeja.

Vierailija
24/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminen on hyvä ja tehokas talvinen liikuntalaji, joka ei myöskään tule kalliiksi sen jälkeen kun välineet on hankittu. Hiihto on perinteinen suomalainen laji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi