Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveystietojen katselusta

Vierailija
01.01.2018 |

Tietääkö joku, pystyykö toisen kaupungin sairaanhoitopiirin henkilökuntaan kuuluva henkilö katsomaan terveystietojani, jotka ovat tulleet muuton jälkeen kuuluessani uuteen sairaanhoitopiiriin?

Sain kuulla, että eräs narsisti, johon olen laittanut vuosia sitten välit poikki, mutta yrittää saada minuun yhteyttä ihan mitä kautta vain, on opiskelemassa sairaanhoitoalalle, olen aivan varma, että yrittäisi tietojani katsella. Näkeekö hän sitten vain ne vanhassa sairaanhoitopiirissä tehdyt toimenpiteet, diagnoosit ja muut, vai pystyykö myös katselemaan tämän uuden sairaanhoitopiirin tietoja? Se nyt ei niin haittaa jos ne vanhat näkee, kuitenkin vuosia vanhoja jo, mutta en halua hänen katsovan näitä uusia.

Aion myöhemmin tarkistaa lokitietoni, onko katsellut vanhassa sairaanhoitopiirissä, jos kuulen että töihin on sinne päässyt.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyl ne näkee. Mun yths terkkarisoittelujakin kytätään toisessa kaupungissa. Tiijän sen eräistä seikoista joita lääkärini sanoi. Otti jopa yths lääkärin ehdottamia kokeita..: )

YTHS:stä on todennäköisesti mennyt ihan virallinen hoitopalaute omaan terkkariisi, josta lääkäri ihan antamallasi luvalla lukenut mitä labroja hänen pitäisi sinulle laittaa. Ottakaa hyvät ihmiset Kanta-kiellot käyttöön jos ette halua mitään keskusteluyhteyttä (pl. lähetteet) eri terveydenhuollon yksiköiden välillä (terveyskeskus - yksityinen lääkäriasema - opiskelijaterveydenhuolto - keskussairaala)!

voi kulta pieni kun teillä on nuo lapsen ajatukset vielä päässä. Vai että oikein HOITOPALAUTE. Vai semmonen ...

hahahhahahhahh!!

kyllä nää on hauskoja, nää nuoret...!!

Uskomaton asenne kun minä olen kuitenkin se ihminen joka puljaa noita hoitopalautteita yksiköistä toiseen ihan joka ikinen työpäivä. Tietäisit sinäkin menettelystä jos olisit sairaanhoidossa töissä.

Vierailija
22/22 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyl ne näkee. Mun yths terkkarisoittelujakin kytätään toisessa kaupungissa. Tiijän sen eräistä seikoista joita lääkärini sanoi. Otti jopa yths lääkärin ehdottamia kokeita..: )

YTHS:stä on todennäköisesti mennyt ihan virallinen hoitopalaute omaan terkkariisi, josta lääkäri ihan antamallasi luvalla lukenut mitä labroja hänen pitäisi sinulle laittaa. Ottakaa hyvät ihmiset Kanta-kiellot käyttöön jos ette halua mitään keskusteluyhteyttä (pl. lähetteet) eri terveydenhuollon yksiköiden välillä (terveyskeskus - yksityinen lääkäriasema - opiskelijaterveydenhuolto - keskussairaala)!

voi kulta pieni kun teillä on nuo lapsen ajatukset vielä päässä. Vai että oikein HOITOPALAUTE. Vai semmonen ...

hahahhahahhahh!!

kyllä nää on hauskoja, nää nuoret...!!

Uskomaton asenne kun minä olen kuitenkin se ihminen joka puljaa noita hoitopalautteita yksiköistä toiseen ihan joka ikinen työpäivä. Tietäisit sinäkin menettelystä jos olisit sairaanhoidossa töissä.

joo, just...ihan varmaan olet. Oikein yths:ltä kirjoittlet perähikiän terveysasemalle "Hoitopalautteita" hahahaahahah!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla