Kuinka usein jouduitte toisten ihmisten loukkaamaksi v. 2017 aikana?
Minun on vaikea kestää (henkisesti) satutetuksi tulemista, niinpä pidän korostetun suurta etäisyyttä muihin. Kiinnostaisi tietää, mikä on se määrä loukkauksia, jonka sosiaalisesti normaalimmat ihmiset kokevat vuoden aikana.
Kommentit (5)
Siis tarkoitatko että joku täysin vieras ihminen haukkuu minua jossain? Ei ole elämäni aikana käynyt niin kuin pari kertaa, ja silloin oli kyseessä naapuri ja kerran naapurin isä. Muuten ei ihme kyllä vieraat ihmiset mulla mitään sano tai huutele vaikka olin 130 kiloinen vähän erikoisen värikkäästi pukeutuva nainen.
Se että loukkaannunko joskus jonkun sanomisesta, esim. miehen tai vaikka työkaverin, niin se on vähän eri asia, koska yleensä se miksi loukkaannun on oma valintani, yleensä on kyse siitä että se toinen ihminen on eri mieltä asioista kuin minä, ja minä pidän sitä suorastaan loukkaavana että joku on niin tyhmä ettei ole kanssani samaa mieltä. Mutta aika harvoin näitäkin tilanteita tulee vastaan, saattaa olla että minä loukkaan enemmän ihmisiä tahtomattani ja huomaamattani koska olen hyvin suorapuheinen, vaikka toki yritän olla huomaavainen.
N43
Saa mainita molemmat, sekä tuntemattomien ihmisten että tuttavien loukkaukset. Toisaalta tuntemattomien ihmisten huuteluun tms. ei oikein voi itse vaikuttaa. Kiinnostaisi se, miten usein ihmiset kokevat pettymystä tai satutetuksi tulemista esim. sellaisten ihmisten taholta, jotka ovat vielä tuttava-asteella, mutta joista olette ehkä ajatelleet että voisi tulla lähempiä kavereita.
Saihan sitä taas muutamat kerrat kuulla kettuilua laihuudestani pullukoilta.
Minulla ei ole erityisesti vuoden aikana sattuneita loukkaamisia, mutta jokaiseen vuoteen kuuluu erityiset asiat. Siskoni ei halua olla minuun missään yhteydessä ja sama kävi jo aiemmin lapseni kummitädin kanssa. Tämä loukkaa minua joka vuosi, koska en ole kummallekaan pahaa tehnyt, eikä välirikkoihin ole syitä, joita voisin korjata.
Näillä mennään jokainen tuleva vuosi : (
Jatkuvaa vittuilua ja nolaamista oli joidenkin taholta. Jätin ne ihmiset elämästäni.