Nadia Ammouri lupasi ilmaisen treeniryhmän äideille - päättikin ottaa rahat pois
Nadia ensin kyseli instagramissa ketkä ois mukana ja aiko lisätä heidät facebook-ryhmään. Neuvot ois ollu ilmasia ja piti alkaa tammikuussa. Nyt tulikin vaan maksullisia ohjelmia äideille ja raskaana oleville. Tyhmähän se on joka ei vie rahoja muilta pois, mutta miksi ensin lupaili pyyteetöntä apua äideille.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadia ensin kyseli instagramissa ketkä ois mukana ja aiko lisätä heidät facebook-ryhmään. Neuvot ois ollu ilmasia ja piti alkaa tammikuussa. Nyt tulikin vaan maksullisia ohjelmia äideille ja raskaana oleville. Tyhmähän se on joka ei vie rahoja muilta pois, mutta miksi ensin lupaili pyyteetöntä apua äideille.
Voi sitä Nadiaa. Olen aina pitänyt häntä reiluna tyyppinä, mutta nyt laski arvostus minun silmis...SIIS KUKA HELVETTI ON NADIA AMMOURI??!!!
Sillä asialla ei ole mitään merkitystä, mutta ihan tosi kurjasti Nadia kumminkin teki, siitä voidaan kaikki olla yhtä mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä Nadiaa. Olen aina pitänyt häntä reiluna tyyppinä, mutta nyt laski arvostus minun silmis...SIIS KUKA HELVETTI ON NADIA AMMOURI??!!!
Ne keskustelkoot, jotka tietää tyypin. Jos et tiedä niin mitä sä täällä teet?
Nyt kyllä katheelliset täällä huutelee!Nadia on ihana ja hyvä tyyppi! Kuka se ny ilmaseksi mitähän tekkee!