Lue keskustelun säännöt.
Mitä lasissa?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valkia glögikuoharia. Vähän pettymys kyl.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei lasia, mutta pikku pullo Novelle orvokki-mustikkaa (kuulostaa vitsiltä, mutta ei ole).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei mitään. Hetki sitten oli vanilja-mustikkaglögiä.
Valkkaria. Sauvignon Blanc- nimistä rypälettä. Hyvää ja helmeilevää. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Magners oli Prismasta loppu, joten otin Black Ratiä.
Nyt on vettä, mahdollisesti otetaan miehen kanssa lasilliset, kunhan hän on hakenut nuorison kotiin.
Minä juon nyt kahvia. Alkoi nukuttaa liian aikaisin, tarkoitus olisi kuitenkin kukkua ensi vuoteen asti. Jääkaapissa on olutta, mutta lasissa ei vielä.
Karjala tölkissä, kohta lasissa viinacola