Mitä lasissa?
Kommentit (61)
Ei ole lasia. Joku aika sitten keitin kahvit, muki on vielä tuossa vierellä, siis tyhjänä. Jos janottaa, niin raanasta tulee raikasta vettä.
Vierailija kirjoitti:
Crowmoor Extra Dry Apple
Joo samaa löytyy. *kippis*
Tykkään juoda olueni kotioloissa tölkistä, vaikka sitä pidetään wt:nä.
Kahvia oli mukissa äsken. Seuraavaksi otan muutaman lasillisen vettä. Viina ei nykyään enään maistu, 2kk ollu ilman. Lonkeroa ois kyllä voinu ostaa, mutta pärjääpä tuota ilmankin.
Miinus viisi oikeassa ja hieman vähemmän siinä toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa ja kuoharia. Ei voi vielä kiskoa väkeviä, kun pitää viesä lapset ampumaan raketteja ja pienempiä paukkupommeja.
Mielenkiintoinen cocktail ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa ja kuoharia. Ei voi vielä kiskoa väkeviä, kun pitää viesä lapset ampumaan raketteja ja pienempiä paukkupommeja.
Mielenkiintoinen cocktail ;D
Eiks olekin! Tykkään saada Koffiin vähän hedelmäisiä vivahteita.
Ei vielä mitään. Illemmalla poksautan piccolopullon skumppaa :)
Kahvia ja kun lapsi on nukkumassa niin otetaan lasit alkoholitonta kuoharia miehenkanssa.
Muumimukissa vihreää sitruunateetä.
Kylmää ja raikasta vettä, omasta kaivosta.
Italialaista Otus-valkkaria.