Onko kukaan muu tänään vaan yksin kotona?
Mitä aiotte tehdä?
Mä ajattelin laittaa jonkun leffan kohta pyörimään ja syödä itse tehtyä pizzaa joka on juuri uunissa. Vähän masentaa mutta kaverit on kaikki puolisoiden ja perheidensä kanssa rauhakseen, mua ei kutsuttu mihinkään enkä kehdannut tuppautua tollasiin.
Mietin että voisin lähteä kävelemään ja katselemaan ilotulituksia keskustaan ennen keskiyötä mutta saa nähdä jaksanko. Luulen että masentaisi vain enemmän ja tuntisin itseni ulkopuoliseksi kaikkien porukoiden ympärillä, mieluummin ehkä menen nukkumaan ja unohdan koko vuoden vaihtumisen.
Kommentit (67)
Tiedättekö, kun aina elokuvissa ja sarjoissa uutena vuonna on isot bileet ja yhdessä lasketaan sekunteja h-hetkeen. Sitten juodaan kuohuvaa ja suudellaan.
Onko jollain sellaista?
Minulla on vaisu meno, mutta haaveissani olen New Yorkissa isoissa bileissä..
Kaurapuuron voisi keittää. Masulle hyvä yötä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, kun aina elokuvissa ja sarjoissa uutena vuonna on isot bileet ja yhdessä lasketaan sekunteja h-hetkeen. Sitten juodaan kuohuvaa ja suudellaan.
Onko jollain sellaista?
Minulla on vaisu meno, mutta haaveissani olen New Yorkissa isoissa bileissä..
Earth Cam Times Square huomenaamuna klo 7, nou hätä, hyvää uutta vuotta, suuteloita vielä ehtii tulemaan
Ylen vuosi vaihtuu oli kaikkien aikojen tylsin lähetys kansalaistorilta, 3 artistia, dj ja tanssiryhmä. Luulis et ois satsannu artisteihin Suomi 100 vuonna, mut oli köyhemmät kun koskaan.
AJATTELIN OTSIKOSTA ETTÄ OLET SE 8WEE TURUSTA! 😂😭
Kotonan kaksin vastasyntyneen lapseni kanssa, joka meni jo nukkumaan eli oikeastaan yksin.
Katselen youtubesta tavaraa pään nollaamiseksi ja napostelen jotain pientä.