No trollit mitäs mies on tänään tehnyt tai tekee
Sammunut, hakannut, pettänyt, kakannut housuun vai jotain uutta
Kommentit (15)
Mies lähti yksin uudenvuodenbileisiin ja otti mukaansa kuohuviinin, jonka olin suunnitellut meidän avaavan kellon lähestyessä puoltayötä. Nyt pullo on lähes tyhjä ja minä itkuinen ja toivoton. Mitä tehdä?
Tehnyt firman töitä, tiskannut, vienyt nuoret bileisiin.
.
Kohta nautitaan tuulihattuja, katsotaan Suomen peliä ja hakee nuoret kotiin.
Miehen siskon perheen piti tulla meille Uudenvuoden vastaanottoon. Olin leiponut ja varustautunut parhaani mukaan. Alkuillasta miehen sisko soitti, että heidät oli kutsuttu toiseenkin paikkaan., että nyt heidän tulonsa meille peruuntuu. Mutta lupasivat tulle ensi vuodenvaihteessa. Raivosin miehelle ja sanoin, että nyt laitetaan kyllä välit poikki tuollaisen käytöksen takia. Mies vain että "älähän nyt" ja"sattuuhan sitä" ja mättää parhaillaan valmistamiani herkkuja naamaansa. Olen äärimmäisen pettynyt.
Lastahan se taas tekee. Pahoittelut jos teksti hyppii.
Naapurin mies tervehti minua.
Varmasti joku ällö setämies.
Sellainen joista tällä palstalla on joku huutanut koko vuoden.
No se sitten vihdoin muutti Porvooseen. Lappu oli vain pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
No se sitten vihdoin muutti Porvooseen. Lappu oli vain pöydällä.
0/5 en usko
sSulattelin kultaharkkoa kun ei saa kuulemma tinata.
Ei valitettavasti ole trolli, mutta sain aika pitävän todisteen siitä että pettää mua. Olo on ihan kauhea, en tiedä mitä tehdä ja miten ottaa asia puheeksi. Olen niin väsynyt; menetin läheiseni hiljattain, mies oli mukana hautajaisissa, ties vaikka olisi jo silloin tätä tapahtunut. Olen sairas, kamalan stressaantunut ollut viimeaikoina.
Ei heti myöntänyt että on väärässä.
Tänään kun tulin töistä, mies oli pessyt vessan ja valmistanut ihanan illallisen.
Mies lähti baariin, vaikka olen raskaana. ei välittänyt vaikka sanoin että masuasukki pelkää pauketta.