Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisma on Lidliä halvempi

Vierailija
31.12.2017 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ostoskorivertailun-karjessa-tiukka-k…

Ostoskori
Lidl 90,57€
Prisma 90,44€ boonus huomioiden 85,47€ Jos Prismasta saa maksimiboonuksen (5,5%).

Mikä on sinun tekosyysi asioida "natsisiwassa"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuossa lähellä. Eikä tartte harhailla jättimarketin käytävillä. Sopivan kokoinen kauppa minulle.

Vierailija
2/5 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes ostaa noita halvimpia paskatuotteita? Ravintoarvoissa pelkkää höttöä suolaa ja rasvaa. Kyllä lidlikin on parempi kuin kolho prisma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ostoskorivertailun-karjessa-tiukka-k…

Ostoskori

Lidl 90,57€

Prisma 90,44€ boonus huomioiden 85,47€ Jos Prismasta saa maksimiboonuksen (5,5%).

Mikä on sinun tekosyysi asioida "natsisiwassa"?

Jos bonusta jonka maksavat hinnoissa nekin jotka eivät siitä hyödy, ei  huomioida,miten käy?

En koe tarvetta tunkea 1500 euroa kuussa Ässään jotta saan sieltä muutaman kympin takas. Mulla ei mene tuota summaa sinne edes vuodessa.

Asioin Lidlissä edelleen  koska ostoskorini eroaa esimerkkikorista todella paljon.en esimerkiksi käytä valmisruokaa, rahaa menee kauppaan  vain parisataa kuussa.

En halua rahoittaa muiden bonuksia. En halua ylläpitää systeemiä joka nostaa  hintoja. En halua rahoittaa firmaa joka rakennuttaa minun rahoillani kauppoja Venäjälle ja vaatii firmoilta markkinointirahaa.Siksi Lidl.

Vierailija
4/5 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeus.

Hyvä HeVi-osasto.

Vierailija
5/5 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes ostaa noita halvimpia paskatuotteita? Ravintoarvoissa pelkkää höttöä suolaa ja rasvaa. Kyllä lidlikin on parempi kuin kolho prisma

samaa mieltä. Jos lihapullapaketti maksaa 67senttiä, niin sehän on terveellistä. Onneks ei tarvi valita kauppaa missä käy. Enkä muutenkaa osta paskaa ja kuivahyllyt kierrän kaukaa