Jotenkin tekee pahaa ymmärtää poikaystävän äidin olevan siivooja, kun omani on tohtori
En osaa olla ajattelematta poikaystäväni äitiä mopin varressa. Ja sitten toisaalta omaa äitiäni tärkeässä työssä tohtorisnaisena.
Tekee pahaa. Miten voisin salata poikaystäväni äidin ammatin lähipiiriltäni?
Kommentit (54)
Ja sä olet sen kanssa miksi? Muista että niin makaa kun petaa!
Höpö höpö. Sinä olet yksinäinen sinkku, jolla kotona kaksi kissaa ja kaapissa purkkihernaria.
Millä perusteella siivoojantyö ei ole mielestäsi tärkeää ap?
Onkos tullut mieleen:
Olipa äitisi alan kuin alan tohtori, ei hän paljon tohtoroisi missään kaatopaikalla.
No tohtori voi äkkiä ylentyä siivoojaksi näinä aikoina. Et ole tohtorin lapseksi kovin kartalla.
Ei ole tohtori osannut lastaan kasvattaa, on mennyt aika tohtoroidessa.
Se nyt on se ja sama mitä teidän mutsit tekee. Pääasia mitä itse teette. Vai luuletko että jos mutsis on tohtori mutta sinusta tulis siivoja kukaan arvostais sinua sen enempää äitis tohtori tutkinnon takia? Tai toisinpäin sen vähempää jos mutsis on siivoja mutta sä lukisit ittes tohtoriks? Päinvastoin.
Mulla ei ollut mitään sitä vastaan, että poikaystävän äiti oli tahdoton hiirulainen hellan ääressä, kunnes muutimme yhteen. Poikaystävä kuvitteli minusta kuoriutuvan samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tekee pahaa ymmärtää poikaystävän äidin olevan siivooja, kun omani on tohtori
En osaa olla ajattelematta poikaystäväni äitiä mopin varressa. Ja sitten toisaalta omaa äitiäni tärkeässä työssä tohtorisnaisena.
Tekee pahaa. Miten voisin salata poikaystäväni äidin ammatin lähipiiriltäni?
Tämä on hyvä esimerkki siitä, mitä voi tapahtua, jos ei pidä omia puoliaan.
Joo, onhan se koulutus sinällään oma meriittinsä tässä meidän yhteiskunnallisessa järjestelmässä, mutta tässä myös useita vuosia tilannetta pohjalta katsoneena näkee myös selkeästi senkin, että jos on kovin nöyrä ihminen eikä pidä omia puoliaan, sitten voi päätyä siivoojaksi aika nopeasti.
Jos haluat parempaa elämää, älä ole nöyrä, pidä omat puolesi ja ole tarvittaessa myös ahne.
Toivottavasti mun lapset ei tule ikinä tekemään näin tyhmiä aloituksia!
Aloitus on surkea provo eikä anna aihetta kommentteihin.
Yritä hommata omia ansioita, mutsis saavutuksilla sun on turha yrittää ratsastaa.
Keksit kivan sadun. Ja toiv poikaystävä löytää fiksumman puolison. Tohtoreilla voi olla huonot sosiaaliset taidot. Ainakin meidän sukulaisella. Ei tohtoreillakaan välttämättä kaikki meni täydellisesti.
Tietääkö äitisi minkälaisissa porukoissa liikut?
Saat olla ministeri taikka kanisteri vaan,
mut' hiljaa henkes' lähtiessään vislaa.
Sanoi Juha Vainio
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut mitään sitä vastaan, että poikaystävän äiti oli tahdoton hiirulainen hellan ääressä, kunnes muutimme yhteen. Poikaystävä kuvitteli minusta kuoriutuvan samanlaisen.
Kaikki miehet eivät halua äitinsä kopiota puolisoksi.
Miehen veli on täystumpula ruoanlaitossa, mies taas ei ole... saman kasvatuksen ovat saaneet, asentet vain ovat onneksi kovin erilaiset.
Eipä ole äidin tohtorinarvot lapselle sivistystä tuoneet!
Kyllä tuolla oikeasti merkitystä on. Jos vanhemmat ovat akateemisia, heidän aivonsa ovat opiskelun myötä kehittyneet monipuolisemmiksi, jolloin myös lasta on kasvatettu monipuoliseen ajatteluun.
Jos vanhemmat ovat kouluttamattomia, on lapsikin kasvatettu aika yksipuolisesti. Mulla on mies, jonka vanhemmilla ei ole koulutusta. Hänestä oli kasvanut aika juntti. Mieheni isä kerran sanoikin, että mä aloitin kasvatuksen siitä, mihin se oli hänellä loppunut.
Aapeli oli oikeasti älykäs ja siksi tulimme hyvin toimeen ja mieheni luki akateemisen tutkinnon. Apella ei ollut varaa kouluttautua aikoinaan, kun jäi varhaislapsuudessaan orvoksi.
Toivon että poikaystäväsi löytää pikaisesti sinua fiksumman naisen.