Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin tekee pahaa ymmärtää poikaystävän äidin olevan siivooja, kun omani on tohtori

Vierailija
31.12.2017 |

En osaa olla ajattelematta poikaystäväni äitiä mopin varressa. Ja sitten toisaalta omaa äitiäni tärkeässä työssä tohtorisnaisena.

Tekee pahaa. Miten voisin salata poikaystäväni äidin ammatin lähipiiriltäni?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas kun huono. Vaikka niin huonoa ei vielä oo keksittykään mikä ei jollekin läpi menisi.

Mä oon muuten pitkän aikaa jo oottanut hyvää trollailujuttua, semmosta josta itekkin pitäisi vähän aikaa miettiä onko tosi vai ei. Ja se kehittyisi pikkuhiljaa pysyen mielenkiintoisena ja ärsytyskynnystä hipovana. Koittakaas nyt joku kehittää tänne semmonen.

Sinä se sitten olet fiksu! Varmasti tohtoriakin nokkelampi. Ehkä peräti sitä siivoojaakin. No ainakin tämän palstan fiksuin olet heittämällä! Ei ole täällä niin fiksua trollia joka sinua hetkeäkään huijais👍

Tä? Mistäs sä nyt nuin ärsyynnyit? Mutta joo, kyllä mä ihan tavis fiksu oon, ja ihan varmasti monta tohtoria ja siivoojaa nokkelampi. Kun se nokkeluus ei ole kytköksissä ammattiin. Mutta sitten on myöskin paljon mua nokkelampia ihmisiä olemassa. Ja kyllä mä väitän ettei juurikaan oo olemassa trollia joka mua huijaisi, ne kun yleensä on niin himskatin läpinäkyviä, ylimeneviä tai typeriä! Siksihän mä just pyysinkin että joku keksisi semmosen joka kiikkuu ja kaakkuu toden rajoilla :D Ja on täällä joskus harvoin ollut hyviäkin, mutta ikävä kyllä ne on kaatuneet aika pian omaan mahdottomuuteensa kun aloittaja ei oo malttanut pysyä aisoissa. 

Vierailija
42/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla sivistynyt myös ilman koulutusta, jos esimerkiksi lukee paljon kirjoja ja on kiinnostunut monista jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookoo

Vierailija
44/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla ajattelematta poikaystäväni äitiä mopin varressa. Ja sitten toisaalta omaa äitiäni tärkeässä työssä tohtorisnaisena.

Tekee pahaa. Miten voisin salata poikaystäväni äidin ammatin lähipiiriltäni?

Ei sun äiti kovin ihmeellinen voi olla kun on sut noin huonosti kasvattanut. Surullista ja säälittävää, edustatte sellaista oikeaa wt-ihmisjätettä.

Vierailija
45/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä jaksetaan siivoajia mollata ja pidetään tyhminä.

Olipa vaikka millainen huippu aivokirurgi tahansa hän ei voisi tehdä työtään ilman ammattitaitoisia siivousta vai haluaisiko joku mennä leikkuriin jota ei ole siivottu siis puhdistettu niin, että se on myös hygieninen. Se aivokirurgi tuskin osaa tehdä hygienia siivouksia hyvä jos osaisi siivota edes kotona.

Onhan se selvää, että ammattitaitoinen siivous vaatii niin paljon älyllistä kapasiteettia ettei aivokirurgi voi siihen ikinä oppia

Sanottiinko tässä ettei voi oppia? Aivokirurgin koulutuksessa ei taideta opiskella puhdistusta. Se aivokirurgi ei välttämättä ole koskaan edes ajatellut mitä siivouksessa oikeasti pitää huomioida, koska se ei kuulu hänen työhön. Välinehuoltajat ja leikkurisiivoajat tekevät sen, ettei aivoleikkauspotilas kuole likaisuuden ja bakteerien vuoksi. Eikä niihin hommiin laiteta ketä tahansa aktiivimallin uhria ilman koulutusta, vaikka tällä palstalla huudetaan joka välissä "menkään siivoamaan". Jos siivous tasoa vähän pienennetäänkin niin onko ok, että toimistosiivoaja pesee ensin vessan, sitten ovenkahvat ja lopuksi samalla luutulla tietokoneen näppäimistön ja pöydän.

Vierailija
46/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateeminenkin voi olla siivooja tai palveluesimies. Työllistävä ala. Erityisesti ulkomaalaissyntyisiä maisteri-siivoojia tiedän monta. Tohtoreitakin on joitakin. Välillä myös oman alan työtä. Pääasia tässä maailmassa on että on työtä! Ja kaikki työ on yhtä arvokasta.

Vierailija
47/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5  tai sitten ap on idiootti, todennäköisesti jälkimmäinen vaihtoehto

Vierailija
48/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koulutus eikä koulupaperit ole se tärkein tekijä työpaikan ja yhteiskunnallisen aseman muodostumisessa.

Jotain vaikutusta niillä voi olla, mutta se tärkein juttu on se, että osaat pitää puolesi tarpeeksi hyvin, etkä lähde tekemään mitään umpisurkeita sopimuksia itsellesi pelkän painostuksen alla.

Tämä maa on täynnä painostus ja uhitteluyrityksiä, näette sen nyt viimeistään kun lueskelette näitä viime vuosien uutisotsikoita kuinka vihapuheet ja ahdistelu työttömiä vastaan on aina vain kovempaa.

Ja johonkin se raja sitten tullaan vetämään, näin se vaan menee.

Eli, älä ole liian myötäilevä, koulupapereilla ei ole niin paljon merkitystä, mutta omaa järkeä noin yleisestiottaen saa toki käyttää ja se olisi jopa suositeltavaa.

Tämä(kään) yhteiskunta ei ole suinkaan mikään täydellinen, täällä on paljon syrjintää ja kansan edun vastaista edunvalvontatoimintaa, ja se on vain jokaisen tajuttava että naapurikansalainenkin voi puukottaa selkään jos on taloudellinen tai muu syy.

Pidä huoli itsestäsi, sitten kun osaat sen, voit hiukan puolustaa lähimmäisiäsikin.

Ne jotka ei osaa puolustaa itseään, eivät kykene auttamaan lähimmäisiäänkään, siinäpä se syy sitten yksinäiseen elämään lopulta.

Vierailija
49/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan kuuluu niihin, jotka luulee, että kaikki tohtorit on lääkäreitä. Esim. miehen veljen vaimo väittää aina, että minun veljeni on lääkäri, koska on tohtorin tutkinto ihan eri alalta. Ei mene jakeluun, ettei ole lääketieteen tohtori...

Vierailija
50/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä jaksetaan siivoajia mollata ja pidetään tyhminä.

Olipa vaikka millainen huippu aivokirurgi tahansa hän ei voisi tehdä työtään ilman ammattitaitoisia siivousta vai haluaisiko joku mennä leikkuriin jota ei ole siivottu siis puhdistettu niin, että se on myös hygieninen. Se aivokirurgi tuskin osaa tehdä hygienia siivouksia hyvä jos osaisi siivota edes kotona.

Onhan se selvää, että ammattitaitoinen siivous vaatii niin paljon älyllistä kapasiteettia ettei aivokirurgi voi siihen ikinä oppia

Sanottiinko tässä ettei voi oppia? Aivokirurgin koulutuksessa ei taideta opiskella puhdistusta. Se aivokirurgi ei välttämättä ole koskaan edes ajatellut mitä siivouksessa oikeasti pitää huomioida, koska se ei kuulu hänen työhön. Välinehuoltajat ja leikkurisiivoajat tekevät sen, ettei aivoleikkauspotilas kuole likaisuuden ja bakteerien vuoksi. Eikä niihin hommiin laiteta ketä tahansa aktiivimallin uhria ilman koulutusta, vaikka tällä palstalla huudetaan joka välissä "menkään siivoamaan". Jos siivous tasoa vähän pienennetäänkin niin onko ok, että toimistosiivoaja pesee ensin vessan, sitten ovenkahvat ja lopuksi samalla luutulla tietokoneen näppäimistön ja pöydän.

Kyse onkin siitä onko hyvän aivokirurgin helpompi oppia hyväksi siivoojaksi vain hyvän siivoojan helpompi oppia hyväksi aivokirurgiksi. Koska jos toinen pitää poistaa yhtälöstä, oppimispotentiaali on ratkaiseva seikka

Vierailija
51/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekee pahaa ajatella, että ihmispolo pohtii tällaista. Toivottavasti poikaystäväsi löytää pian inhimillisen ja viehättävän tyttöystävän.

Vierailija
52/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän aloittajaa, koska omat vanhemmat ovat menestyneitä akateemisia ja käyttävät hienostunutta kieltä. Siivoojan olisi mahdotonta ymmärtää heitä.

Vierailija
53/54 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateemisen suvun vesan kannattaa hakeutua toiseen akateemiseen sukuun. Itse en hyväksy muita kuin akateemisen suvun jäseniä omaan sukuuni.

Vierailija
54/54 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.