Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiskalenteri (ovulaatio-oireet-tulos)

31.12.2017 |

Pidetäänkö pieni kuukautiskalenteri yhdessä? Kirjoitellaan hieman ovulaatiosta, sen mahdollisista oireista ja jännityksestä tärppäsikö :)

Jännitetään yhdessä ja mietitään tekeekö mieli kepposet vai onko tässä todellakin jotain perää.

Kommentit (73)

41/73 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkathan sieltä sitten alkoivat kp 34/30. Hiuka kiukutti. Oireet loppuivat päivää ennen.

Nyt tilasin ovisliuskoja, vaikka tähä mennessä ajattelin, että menee suorittamiseksi jos niitä tilaan. Kokeillaan ny. Nyt kp 11.

Jonnah: Kyllä tuo plussalta näyttää, odottele pari päivää ja testaa sit uudellee jos se vahvistuis. :) Onnea! :)

42/73 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandendille paljon onnea tähän kiertoon!!

Kiitos onnitteluista, nyt on verinäytteestäkin todettu että raskaana ollaan! Hurjalta tuntuu, ja kovasti kovasti toivon että pieni alku pysyy kyydissä. Mutta helpottavaa ylipäätään tietää, että pystymme mieheni kanssa hedelmöittymään, sekin kun ehti mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/73 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jonnah plussasta! <3

Täällä kp 24/28-31 ja alavatsassa ollut jomottelufiiliksiä parin päivän ajan. Ovisplussa oli kp 15. En taida uskaltaa testailla vielä viikkoon, viime kierrossa varhaisten testien negat tuntui niin valtavilta pettymyksiltä :/

44/73 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kierto päättyi negatiiviseen raskaustestiin ja muutaman tunnin päästä siitä menkat alkoivat päivän myöhässä. Parempi onni seuraavalla kierrolla.

45/73 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma, menkat alkoi ajallaan ja samalla lähti käyntiin yk 3. Mites muilla? :)

46/73 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mammajaparimuuta ja Jonnahilke kuuluu? Onko pysynyt pikkuiset mukana? :-)

47/73 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista <3 pikkuinen on vielä mukana, kohta 7 viikkoa täynnä. En ole vielä päässyt ultraan, ja tottakai huolettaa onko vain tuulimuna vai oikeasti jotain kyydissä. Mulla on tosi vähäiset oireet, ei esim pahoinvointia juuri ollenkaan. Pitäis varmaan olla onnellinen, mutta pelkään vaan että viestii tuulimunasta :/

48/73 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni alkoi pahoinvointi vasta rv 10 ja kestää edelleen, menossa rv 23! Ja toisaalta, pahoinvointihan ei kerro sinäänsä mistään: toisilla sitä on ja toisilla ei :-)

Onnea hurjasti, varmasti ultrassa näkyy pienen pieni sydän sykkeineen <3

49/73 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio laskujen mukaan 19.2 ja peitto heilui 17.2. Mitään sen kummempaa yritystä ole ollut, tulee jos on tullakseen!

Ei ole ollut mitään outoja tuntemuksia kuin 28.2 oli pieni menkkamainen kipu alavatsalla.

Hätäinen kun olin niin tein marketin testit seuraavina kahtena päivänä, puhdasta negaa näyttivät.

Rinnat alkaneet kipeytyä, niinkuin yleensä ennen oletettuja kuukautisia.

Oletettu kuukautisten alkamispäivä oli 5.3 ei kuulunut ei.

Eilen olin vielä satavarma että kyllä ne alkaa vaikka ei nyt kunnollisia menkkaoireita olekkaan, et yöllä tulee täti kylään. Illalla päätin et jos ei aamulla näy ja kuulu niin teen predictorin herkän heti aamusta.

No juuri sen tein ja tulos näyttää kahta viivaa. En nyt tiedä mitä uskois. Vähän epätodellinen olo...

50/73 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Palikka, upea juttu!

51/73 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Palikka ja tsemppiä. Toivottavasti pysyy kyydissä. 😊

52/73 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen tänne mukaan kuumeilemaan!

*Menkat alkoi ti illalla 27.2

*Kierukan poisto ke 28.2

*Menkat loppuu su 4.3

*Ovulaatio bongattu 11.3 tikulla. Oireena valkovuodon vähentyminen sunnuntaita kohden ja kylkikipua vasemmalla kierukan poistosta 11.3 asti. Oviksen bongauspäivänä vihlaisuja vatsassa. Varmistettu seuraavina parina päivänä, että viiva ovistestissä on haalentunut

*Seksiä 5.3-9.3 joka toinen päivä, oviksen tienoilla pe-ma päivittäin

*Tällä viikolla aamuisin herätessä oudon tyhjä oli vatsassa, etovaa oloa, suurempi ruokahalu, todella runsasta valkovuotoa, nipistelyä ja pistoksia vatsassa puolia vaihdellen, turvotusta ja finnejä otsalla. Tänään tissit pinkeänä.

53/73 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yk 3 ja kp 22/30, oisko dpo 6-7. Mulla on ollut näitä mun perus luteaalivaiheen oireita; rinnat ihan pienesti arat ja alavatsaa vähän nippailee/pientä paineentunnetta. Pääsiäissunnuntaina tai -maanantaina oon ajatellut testailla ellei menkat silloin ala, eli tämä piinaviikko pitäisi vielä jaksaa jännittää :)

Miten muilla? Joko on piinaviikot käynnissä? :)

54/73 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on Ervasto sama kiertopäivä menossa. To-pe vaiheilla odotettavissa menkkojen alku. Pääsiäismaanantaina testi, jollei oo alkanut. Mitään oireita ei ole oikein ollut. Alaselkä vähän jumissa ja kankee ja välillä juilii. Normaalia vähemmän pms-oireita tai sitten olen aiemmin kuvitellut oireet. Viikon päästä tietää jo paremmin että uskaltaako toivoo enemmän vai suuntaako katseen seuraavaan kiertoon.

55/73 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pakko liittyä kans tännekin ketjuun. Suht samoissa päivissä mennään Ervasto ja Cevandriel! 😁 pitkäperjantai ois oletettu menkkojen alkamispäivä. Mulla on vähä pidempi kierto kun teillä, oviksen mukaa ois tulossa varmaa 34 päivänen kierto, nyt 8dpo, luteaalivaihe yleensä 14päivää. Täällä oireena palelua, rintojen herkkyyttä, alavatsa juilintaa. Voi olla jotain tai sitten ei tarkota mitään. Ostin tänää just varhasen rfsu testin, 12dpo eli keskiviikkona ehkä testaan. Viimeksi sillä päivällä sai tosi haaleeta plussaa näkyviin 😊

Tsemppiä kaikille piinapäiviin!!

56/73 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla piinailijoilla menee? 😊

Täällä nyt menossa kp33, dpo13(luulisin).

Kp29 alko niukka vuoto. Eka oranssihtavaa, tuli myös kaksi kertaa ihan punaista wc käynnillä ja nyt vain pientä ruskeaa tuhrua, on tänään vähäisempää. Vuoto tulee vain pyyhittäessä ja ajoittain. Menkkajuilimiset on alkanu tällä viikolla, viime päivinä ollu kovempia. Nämäkin vain ajoittaisia, pitkiä aikoja ei tunnu mitään. Rinnat arat, mitä ei yleensä ennen menkkoja ole. Eilen herkässä testissä kuvittelin ehkä iiiiihan hintsun viivan, testin tein vasta illalla. Tänään aamulla ei herkässä testissä puhdas nega. Menkkoja ei näy eikä kuulu, yleensä alkavat kunnon kivulla ja heti perää alkaa vuoto. Tälläsiä ennakko jomotuksia ei ole ikinä. Eli ei mitään käryä onko raskaana vai ei ja hermot on koetuksella! 😅 halusin tänne kirjottaa kans ylös, että voi myöhemmin sitten verrata!

57/73 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "oireilut" jatkunu hyvin vähäisinä. Alaselkä ei ole niin kipee enää ollu mitä oli. Aamulla kyl vatsaa kouraisi sillai et aattelin et nyt ne menkat alkaa. Kp 26/26(27) menossa. Nyt on pistelyitä ollu alavatsalla kyljen puolella. Normisti pms-oireet olleet niin hirveitä että olen luullut olevani raskaana. Toisaalta ennenkin on ollut oireetonta. En tiedä liittyykö mihinkään, mutta mämmiä nyt tekee mieli, vaikken ole oikein moneen vuoteen sitä juurikaan syöny. Lauantaina aattelin testin hakea ja sunnuntaina tai maanantaina testata. Tarkotuis olisi että mies kokkaisi ja otettais viiniä pitkästä aikaa. Saas nähdä miten käy.

58/73 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Eilen illalla pientä tuhrua pyyhkiessä ja yön aikana ihan kunnolla alkoi menkat. Nyt oli kyllä niin hyvin käytetty ovulaatio, että epäilen olevan jo jotain vikaa. Ajoituksesta ei voinut olla vikaa.

59/73 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Cevandriel! 😥 tosi harmi kuulla!! Tsemppiä! Ootko käyny jossain tarkistamassa, onko kaikki kunnossa tai ootko menossa? Mulla pitäs kaikki kunnossa olla gynellä oon käyny tarkistamassa, mutta tää tuhruvuoto taas jatkuu vieläkin.. Pelkään, et jos siellä joku yrittäis kiinnittyy taas nii ei pystyis siihen... tekis mieli taas testata, tekee tää nii hulluks tää piinailu!

60/73 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. En osaa sanoa että käynkö. Luulen että ikä, paino ja monta vuotta e-pillereiden syöntiä ei ole hyväksi. Kroppa todennut jo että tämä ei halua äidiksi. Mies tuossa on todennut ettei häntä haittaa vaikka lasta ei tulisikaan. Ei silti ole mitenkään vastaan vaikka tulisikin. Itsellä on enemmän kaikki heti mulle ja sit ryhdytään jos ryhdytään ajatusmalli. Tommonen kattellaan meininki on ärsyttävää.