Ero tuli. Mulle on liikaa miehen naispuoliset ystävät.
Itsellänikään ei Ole miespuolisia ystäviä joten toivon ettei miehellänikään olisi naispuolisia ystäviä. Mulla on huonoja kokemuksia vastakkaisen sukupuolen ystävistä kun edellinen mieheni meni rakastumaan ystävättäreensä. Meillä oli tämän viimisimmän kumppanini kanssa muuten ihana suhde mutta näissä ystävyys asioissa ei oltu yksimielisiä. Raskas päätös mutta suojelen itseäni siltä ettei historia toista itseään.
Kommentit (15)
Ymmärrän hyvin että sun exäsi rakastui toiseen.
Jos sun nykyinen ihastuisi miespuoliseen kaveriinsa kieltäisitkö seuraavalta mieheltä kaikki kaverit?
Lisää sidukkaa koneeseen! Jos toi provosuoni puhkeis kauniimpaan kukkaan 😁
Tämähän on harvinaisen selvä juttu, et tykännyt jostain liitossanne ja lähdit litomaan. Asia taputeltu.
Kukaan ei halua sellaista kumppania, joka kieltää kaverit. Oli ne sitten nais-tai miespuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun nykyinen ihastuisi miespuoliseen kaveriinsa kieltäisitkö seuraavalta mieheltä kaikki kaverit?
Niin tai ylipäätään jos mies on bi, niin saako hällä ap:n mielestä olla ystäviä lain?
Meillä tilanne toisinpäin. Minulla on miespuolinen läheinen ystävä, hän on perheellinen ja meillä vain on hauskaa yhdessä. Hän viestitteleekin varsin usein. Ei mitenkään häiritse perhe-elämäämme tai minä heidän. Ja asiassa ei ole mitään seksuaalista virettä lainkaan.
Mieheni saa pitää ystävinä ketä haluaa. En jaksa käyttää energiaa mustasukkaisena olemiseen. Jokainen elää kuitenkin omaa elämäänsä vaikka kuinka naimisissa olisikin. Pitää olla se nk. oma elämä.
Ystäviä saa ja pitää olla. Mutta jos mies ja nainen on jatkuvasti yhteydessä, niin toiselle tulee yleensä tunteet mukaan. Minulla on avokki jolla on ystäviä ja yksi sellainen joka viestii päivittäin ja paljon. Olen huomannut, että minä olen täysin pois kuvioista jos ehdotan jotain ja tämä toinen on pyytänyt esim kahville. Olen jo sopinut muuta.. Ei se ihan noinkaan voi mennä. Olen sanonut asiasta muutaman kerran, että frendejä pitää olla, mutta minä olen miehesi ja meillä on myös elämä. Sitten alkaa se vttuilu, että olen mustasukkainen.. No en ole kyllä todellakaan. Tänään ku vietetään uutta vuotta, niin eipä mun jutut napannu. Päätin, että antaa olla ja täytin just asuntohakemuksen. En aio olla toissijainen spede enää tässä paskassa.
Onnea exällesi. Onneksi hän piti päänsä eikä luopunut ystävistään.
Onnea exälle, nyt hän saa etsiä itselleen fiksumman naisen.
Miten helvetin vaikea on tajuta, että joillekin ihmisille ystävät on oikeastikin vain ystäviä?
T. Bi-mies, joka on lempannut pellolle yhden naisen tämän vaadittua samaa kuin ap
Itsekin kyllä jättäisin naisen, joka yrittäisi rajoittaa elämääni.
Täällä vähän samanlaista. Vaimo alkoi selittämään, että koska minä olen niin mustasukkainen hän ei voi käydä kahvilla miespuoleisten kavereidensa kanssa. Kysyin, että "ai, kenen? onko sulla edes niitä?" en saanut mitään vastausta. Ilmeisesti töistä joku rasvanäppi tuntee, että 8h päivässä, 5 x viikossa, 21 päivää kuukaudessa ikäänkuin ei riitä vaimoni seurassa vaan sen lisäksi pitää rouvaa viedä kahville ja croisantille vapaa-aikanakin.. Toinen autistin näköinen lihaskimppu välttämättä haluaa tehdä vaimolleni treeniohjelman, kahdestaan tietenkin illalla jossain "salilla"..
Vaimo taas salaa näpyttelee viestejä somessa exilleen vuositolkulla ja itkee, että minä olen mustasukkainen, vaikka en ole sanonut mitään tai edes kysellyt mitään.
Itselleni on aivan sama mitä tuo tekee tai on tekemättä. Avioehto kun tuli aikoinaan tehtyä niin eron tullessa akalle jää vain omat vaatteensa ja vessankaapista ne sadat meikkipurkit yms. Kaikki muu on minun maksamaa ja omistamaa.
Kerran olin treffeillä naisen kanssa joka varta vasten jo ennen treffejä puhelimessa kyseli että onko naispuolisia kavereita tms. Oli muutenkin ihan törkeän mustasukkainen ja kysyi esimerkiksi existä jotain jonka jälkeen alkoi kriiseilemään siitä etten ollut sanonut hänen olevan paremman näköinen. Totesin vaan että se ihminen kiinnostaa joka sillä hetkellä kiinnostaa ja etten näe oleelliseksi lähteä ruotimaan kenenkään ulkonäköä mutta ihan hyvännäköisiä naisia ovat hekin olleet. Oikea vastaus olisi ollut jumaloida häntä ja dissata exiä.
Jossain nettitreffipalstalla tavattiin ja hän näki ongelmallisena myös sen että olin kirjautunut sinne vielä kun olimme jo sopineet tapaamisesta. Yhdelle viestiä lähettäneelle naisellekaan ei olisi saanut vastata kohteliaasti "kiitos, mutta ei kiitos". Olisihan sen jutun voinut hoitaa niinkin että lähtee kyseisen mimmin talutusnuoraan, mutta sellainen sotii ihan liikaa omia periaatteita vastaan.
M30
Koska exäsi oli kuspää, ovat kaikki miehet samanlaisia?
Pakotat kaikki seuraavatkin miehesi jättämään naispuoliset ystävänsä?
Toisille ystävät ovat ystäviä sukupuoleen katsomatta. Kiristämällä miehiä jättämään ystävänsä, jäät todennäköisesti yksin.
Parantele itsesi ennen parisuhteen etsimistä. Jättäisitkö muka ystäväsi jos mies käskisi?