Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haukkuivat baarissa F- kupin rintojani..

Vierailija
31.12.2017 |

Eikä ollut ensimmäinen kerta :( eksäkin arvosteli niitä jatkuvasti. Itsetuntoni alkaa olemaan todella musertunut. Kärsinkö haukkumisista vai käynkö rintojenpienennysleikkauksessa?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on roikkuvat, arpiset H- kupit . Joo, kannattaa todella kadehtia isoja rintoja.

Vierailija
62/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin pienirintaisella taas kateus pistelee kun piti tällainen aloitus taas tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Rintarauhasia ja maitorauhasia ei voi laihduttaa.

170cm / 48 kg, F-kuppi

Tuletko vaimokseni? :)

Kannattaa valita se vaimo aivojen sisällön mukaan niin tulee mukavampi ja kestävämpi liitto.

Vierailija
64/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over yourself: Jos olet suht hoikka tai normaalipainoinen niin F-kuppi ei ole mikään suuri. Lihavalla se alkaa olemaan iso.

Vierailija
65/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

Tuletko vaimokseni? :)

Kannattaa valita se vaimo aivojen sisällön mukaan niin tulee mukavampi ja kestävämpi liitto.

Tissit on tärkeämmät kuin pään sisältö.

Se nainen voi olla eri mieltä ja ottaa sellaisen miehen jonka mielestä pään sisältö on tärkeämpi kuin tissit :) Jos sellaista ei löydy niin ehkä hän muumioittaa tissinsä mieluummin ylhäisessä yksinäisyydessään kuin ottaa jonkun perverssin törpön joka ei arvosta häntä ihmisenä.

Vierailija
66/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen kuullut pienirintaisten naisten valittavan siitä, että heitä on haukuttu laudoiksi. Miksi tosiaan naiset hankkisivat silikooneja, jos isot rinnat ovat niin kauheat. Olen suuririntainen nainen, mutta naisen kauneus ei todellakaan ole vain rinnoissa. Minusta erilaisuus rintojen koossa on hyvä asia, monenlaiset rinnat on hyviä.

Miksi niitä rintojen pienennysleikkauksia tehdään yhä useammalle ihmiselle? Tiedän ainakin 10 tuttua ihmistä, jolle on tehty.

Yleensä siksi, jos isoista rinnoista on fyysistä haittaa. On monia isorintaisia, joilla isoista rinnoista ei ole fyysistä haittaa.

Vierailija
67/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen kuullut pienirintaisten naisten valittavan siitä, että heitä on haukuttu laudoiksi. Miksi tosiaan naiset hankkisivat silikooneja, jos isot rinnat ovat niin kauheat. Olen suuririntainen nainen, mutta naisen kauneus ei todellakaan ole vain rinnoissa. Minusta erilaisuus rintojen koossa on hyvä asia, monenlaiset rinnat on hyviä.

Miksi niitä rintojen pienennysleikkauksia tehdään yhä useammalle ihmiselle? Tiedän ainakin 10 tuttua ihmistä, jolle on tehty.

Koska isoja rintoja häpäistään maailmanlaajuisesti tällä hetkellä. Siitäkös riemu repesi ja firmat käärivät voitot taskuunsa, kun naisparat yrittävät täyttää muuttuvat kauneusihanteet.

Vierailija
68/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kärsisit haukkumisesta? Ojenna miehiä ja näytä niille paikkansa. Olet joutunut seksuaalisen ahdistelun ja sekstistisen kohtelun uhriksi. Haistata heille pitkät ja ole ylpeä luomuistasi! Toisten kehoja EI arvostella!!!

Tisseissä EI OLE mitään seksuaalista!!

#tissiviikko

Olen samaa mieltä. On päässä vikaa, jos tissit alkaa kiihottamaan. JÄäty johonkin vauva-asteelle. Pillu ja persehän se on mikä normaalisti kiihottaa.

Desmond Morrisin kirjassa Hellyyden anatomia puhutaan siitä, että naisen ulkonevat rinnat ovat nimenomaan tarkoitettu herättämään vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta; naisen rintakehä on erilainen kuin miehen rintakehä. Tissit OVAT seksuaaliset. T. nainen

Vierailija
69/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska isoja rintoja häpäistään maailmanlaajuisesti tällä hetkellä. Siitäkös riemu repesi ja firmat käärivät voitot taskuunsa, kun naisparat yrittävät täyttää muuttuvat kauneusihanteet.

Ne kymmenen tuttua olivat kokemustarinoita siinä briiffissä, jonka trolli sai klinikkaketjun markkinointiosastolta. Tehtävänanto pähkinänkuoressa: keksi tarina, jossa esiintyy isot rinnat ja niiden esittäminen negatiivisessa valossa. Vastaa omaan tarinaasi eri näkökulmista, korosta suurten rintojen haitallisuutta ja esitä ne vastenmielisinä vastakkaisen sukupuolen silmissä. Vetoa naisten huonoon itsetuntoon ja saa heidät kantamaan säästönsä pk-klinikalle. Tee sama kaikissa tunnetuissa somekanavissa.

Vierailija
70/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliuliuu! Ruikuti ruikuti! BYÄÄÄÄÄH!

Vierailija
71/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Minulla on G70, eikä kukaan ole koskaan, ei kertaakaan, ei missään, kommentoinut rintojani.

Vierailija
72/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Minulla on G70, eikä kukaan ole koskaan, ei kertaakaan, ei missään, kommentoinut rintojani.

Onko sinulla ruoska?

Vierailija
73/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Onko sinulla ruoska?

Ei. Missä se pitäisi olla?

Vierailija
74/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Voinko nussia sun isojen utareitten väliin?

Nytpä on.

Häh?

Ei olla baarissa. Vrt. Aloitus.

Vierailija
75/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

rintas painaa neljäsosan kropastas, olet vakavasti alipainoinen

Vierailija
76/125 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat tekevät naisesta hel#$$in seksikkään äärimmäisen monen miehen mielestä. Silokoneja ei olisi edes keksitty, ellei niin olisi.

Haha. Itse olen tavannut elämässäni lähinnä vaan pyllymiehiä, tisseillä ei ole ollut niin väliä - yleensä toki tykätään sellaisista näteistä ja terhakoista, isot rinnat on harvoin kauniit kun painovoima vetää napaa kohden. Silikonit nyt on ihan asia erikseen kun ne sojottaa pystyssä minkä kokoisena tahansa.

Itselläni on B-kuppi ja olen saanut miehiltä pelkästään ihailevia kommentteja. Lähes nelikymppisenä ne on edelleen pyöreät ja kiinteät. Toista olisi jos olisivat isommat, kuka nyt mitään muodottamia ja raskaita raskausarpisia lolloja haluaa. Hyi.

Kaverini kävi pienennysleikkauksessa ja ei olisi voinut olla tyytyväisempi. Isoista rinnoista oli kuulemma vain haittaa ja ainoat miehet jotka osoittivat kiinnostusta olivat ällöttäviä peräkammarinpoikia.

Itse asiassa kuntosalilla olen nähnyt pieniä lurpparintoja omiin pystyjättiläisiini verrattuna todella paljon. Olen nähnyt 2 kiinteät pienet tisulit ja loput 99% ovat roikkuneet. Yllättäen toiset näistä pienistä olivat vanhalla naisella, en kysynyt onko luomut vai kohotettu. Ihan kiva kuitenkin, että B-kuppisena tulet nauramaan AP:n pahalle mielelle pahoittaaksesi sitä lisää... Ylistäen omia pikkutisujasi ja haukkuen muita. Kyllä niitä lurpparyppyrusinoita pienissäkin riittää. Pointti ei ole kuitenkaan se, onko minun vai sinun tisulit enemmän pystyssä, vähemmän ryppyiset tai roikkuvat ja missä nänni sijaitsee, eikä se, pitääkö herra A, B tai C sinun vai minun tisuleista enemmän. Pointti on se, että tuetaan AP:tä, koska AP:llä on paha mieli.

Eiköhän tämän sepitteellisen aloituksen pointti ja tarkoitus kuitenkin ollut, jälleen kerran, todistella miten ylivertaisia isorintaiset ovat pienirintaisiin nähden ja kerätä kehuja heille ja siinä sivussa todistalla miten epäkelpoja naisia katkerat laudat ovat. En ymmärrä miksi tätä asiaa pitää jatkuvasti hieroa pienirintaisten naamaan. Hei, me tiedetään nämä kaikki asiat jo, on kuultu ne joka tuutista ja suusta jo miljoona kertaa.

Vierailija
77/125 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat tekevät naisesta hel#$$in seksikkään äärimmäisen monen miehen mielestä. Silokoneja ei olisi edes keksitty, ellei niin olisi.

Haha. Itse olen tavannut elämässäni lähinnä vaan pyllymiehiä, tisseillä ei ole ollut niin väliä - yleensä toki tykätään sellaisista näteistä ja terhakoista, isot rinnat on harvoin kauniit kun painovoima vetää napaa kohden. Silikonit nyt on ihan asia erikseen kun ne sojottaa pystyssä minkä kokoisena tahansa.

Itselläni on B-kuppi ja olen saanut miehiltä pelkästään ihailevia kommentteja. Lähes nelikymppisenä ne on edelleen pyöreät ja kiinteät. Toista olisi jos olisivat isommat, kuka nyt mitään muodottamia ja raskaita raskausarpisia lolloja haluaa. Hyi.

Kaverini kävi pienennysleikkauksessa ja ei olisi voinut olla tyytyväisempi. Isoista rinnoista oli kuulemma vain haittaa ja ainoat miehet jotka osoittivat kiinnostusta olivat ällöttäviä peräkammarinpoikia.

Itse asiassa kuntosalilla olen nähnyt pieniä lurpparintoja omiin pystyjättiläisiini verrattuna todella paljon. Olen nähnyt 2 kiinteät pienet tisulit ja loput 99% ovat roikkuneet. Yllättäen toiset näistä pienistä olivat vanhalla naisella, en kysynyt onko luomut vai kohotettu. Ihan kiva kuitenkin, että B-kuppisena tulet nauramaan AP:n pahalle mielelle pahoittaaksesi sitä lisää... Ylistäen omia pikkutisujasi ja haukkuen muita. Kyllä niitä lurpparyppyrusinoita pienissäkin riittää. Pointti ei ole kuitenkaan se, onko minun vai sinun tisulit enemmän pystyssä, vähemmän ryppyiset tai roikkuvat ja missä nänni sijaitsee, eikä se, pitääkö herra A, B tai C sinun vai minun tisuleista enemmän. Pointti on se, että tuetaan AP:tä, koska AP:llä on paha mieli.

Eiköhän tämän sepitteellisen aloituksen pointti ja tarkoitus kuitenkin ollut, jälleen kerran, todistella miten ylivertaisia isorintaiset ovat pienirintaisiin nähden ja kerätä kehuja heille ja siinä sivussa todistalla miten epäkelpoja naisia katkerat laudat ovat. En ymmärrä miksi tätä asiaa pitää jatkuvasti hieroa pienirintaisten naamaan. Hei, me tiedetään nämä kaikki asiat jo, on kuultu ne joka tuutista ja suusta jo miljoona kertaa.

Huomaathan sen kuinka tähänkin ketjuun ryntäsi heti miehiä sheimaamaan suuria rintoja ja kyllä sitä tapahtuu yhtä lailla ulkomaailmassa. Miehet eivät ole niin sivistyneellä tasolla, että oppisivat, että ollakseen inhimillinen ja ihmisstatuksen arvoinen, ei sheimata toisten vartaloita.

Vierailija
78/125 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloiko ne että f-f-f falling?

Vierailija
79/125 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaathan sen kuinka tähänkin ketjuun ryntäsi heti miehiä sheimaamaan suuria rintoja ja kyllä sitä tapahtuu yhtä lailla ulkomaailmassa. Miehet eivät ole niin sivistyneellä tasolla, että oppisivat, että ollakseen inhimillinen ja ihmisstatuksen arvoinen, ei sheimata toisten vartaloita.

Mistä tiedät ovatko kirjoittelijat miehiä vai naisia? Yleensähän näissä keskusteluissa suuria rintoja kehuvat ovat sitä mieltä, että kaikki pieniin rintoihin kohdistuvat positiiviset kommentit ovat ainoastaa pienirintaisten naisten kirjoittamia. Kunnon heteromies pitää vain ja ainoastaan suurista rinnoista, tämä lienee jo kaikille haukotuttavan selvä asia.

Vierailija
80/125 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ovatko kirjoittelijat miehiä vai naisia? Yleensähän näissä keskusteluissa suuria rintoja kehuvat ovat sitä mieltä, että kaikki pieniin rintoihin kohdistuvat positiiviset kommentit ovat ainoastaa pienirintaisten naisten kirjoittamia. Kunnon heteromies pitää vain ja ainoastaan suurista rinnoista, tämä lienee jo kaikille haukotuttavan selvä asia.

Koska on turha lähteä spekuloimaan onko esim. nimimerkki  M 34 oikeassa elämässä mies vai nainen.

"

Pienet rinnat , jotka eivät roiku on parhaimmat. Isot rinnat tekevät naisesta epäseksikkään, koska rinnat roikkuvat.

M 34"

Siinä M34 sheimaa olantakaa naisia ja hyökkää heidän seksuaalisuuttaan kohtaan.

Tosiasia on ainoastaan se, että naisilla on eri kokoisia, muotoisia ja näköisiä rintoja ja miehillä ei ole mitään osaa ja arpaa ryhtyä vaatimaan minkään kokoista rintaa itselleen. Ottakoon miehet sen kokoiset silikonit kuin itse eniten tykkäävät niin saavat mitä haluavat. Samoin naisten on turha alkaa ylpistelemään pienillä tai isoilla, tissit kun tissit ja järkevimmät ihmiset eivät valitse puolisoa tissien perusteella. Käsittämätöntä. Pienitissinen AP tarvitsee yhtä lailla empatiaa kuin isotissinen AP silloin kun ovat tulleet kohdelluiksi törkeästi. Ei ketjun pointti ole koko vaan törkeä kohtelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi