Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haukkuivat baarissa F- kupin rintojani..

Vierailija
31.12.2017 |

Eikä ollut ensimmäinen kerta :( eksäkin arvosteli niitä jatkuvasti. Itsetuntoni alkaa olemaan todella musertunut. Kärsinkö haukkumisista vai käynkö rintojenpienennysleikkauksessa?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C- kupin rinnat ovat mielestäni sopivat. Ei pienet, mutta eivät isotkaan.

Sinun mielipiteesi ei kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
42/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut ensimmäinen kerta :( eksäkin arvosteli niitä jatkuvasti. Itsetuntoni alkaa olemaan todella musertunut. Kärsinkö haukkumisista vai käynkö rintojenpienennysleikkauksessa?

Ei ne leikkaa sua koska et läpäise älykkyystestiä.Failasit sen sillä hetkellä kun kirjoitit avauksesi tänne.Sori.

Ap on saanut käsittämättömän ilkeitä kommentteja. Kateelliset av mammat haukkuvat seksikästä naista. Hävetkää! Vähän sisarellisuutta peliin nyt. Tukekaa muita naisia älkääkö plkeko noin rumasti. Mitä jos ap olisi tyttärenne? Vähän valoja päälle nyt!

Ap. Älä välitä noista katkerista purkauksista. Kukaan ei ole niin ilkeä tuntematonta kohtaan, ellei jpku siinä osu heitä arkaan paikkaan. Tässä tapauksessa ovat kateellisia sulle.

Mikä sun älykkyysosamääräsi mahtaa nainen olla? Luuletko, että isot rinnat on se ainut juttu mikä tekee naisesta seksikkään? Itse arvostan kaikenlaisia rintoja ja useat naiset ovat olleet pienirintaisia ja älyttömän upeita samalla tavalla kuin isorintaisetkin. Ulkonäkö on paljon muutakin kuin rinnat. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Kauniit kasvot, hiukset ja kroppa ovat tärkeitä. Miksi naiset kuvittelevat, että isot rinnat ovat ainut kauneuden asia?

Mikä on oma älykkyysosamääräsi, kun kirjoitat isoja rintoja arvosrekevan viestin ketjuun, jossa ap kertoo olevansa masentunut, kun hänen isoja rintojaan haukutaan? Empatiakyvytön p@skiaine.n.

Mikä sun älykkyysosamäärä mahtaa olla ton viimeisen sanan perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mulla olisi keskikokoiset rinnat..

Ap

Vierailija
44/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Rintarauhasia ja maitorauhasia ei voi laihduttaa.

170cm / 48 kg, F-kuppi

Nyt pitää kyllä saada kuva nähdä,jos mulla olisi nainen noilla mitoilla olisin kul*i ojossa 24/7 sen lähellä

Miksi et ymmärrä, että viestisi on törkeä? Jos ymmärrät niin miksi haluat olla törkeä? Joo, niin olivat kaikki muutkin kulli ojossa ja pillua pyytämässä joten minusta tuli feministinatsi joka vihaa miehiä täydestä sydämestä <3

Kannattaa miettiä, miten rintojen kantajia kohtelee :)

Olen kohdellut aina hyvin ja en uskallakaan oikein lähestyä naisia,saantikin ollut huonoa,mutta kyllä mun ihanne naisella pitää olla kunnon rinnat.

Vierailija
45/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

Nyt pitää kyllä saada kuva nähdä,jos mulla olisi nainen noilla mitoilla olisin kul*i ojossa 24/7 sen lähellä

Se F-kuppi ei välttämättä ole mitenkään valtavan iso, jos ympärysmitta on pieni. 90F ja 70F -kokoiset rinnat ovat ihan eri kokoluokkaa.

Vierailija
46/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

No kuule nyt paljastuit trolliksi. Edes pienet rinnat eivät ole pelkästään maitorauhasta vaan rasvaa niissä on aina runsaasti. Jokainen laihduttaja tietää että rinnat pienenee kanssa. Ja aika ihmeelliset mitat sinulla, valehtelet siis vaan.

Vierailija
47/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

No kuule nyt paljastuit trolliksi. Edes pienet rinnat eivät ole pelkästään maitorauhasta vaan rasvaa niissä on aina runsaasti. Jokainen laihduttaja tietää että rinnat pienenee kanssa. Ja aika ihmeelliset mitat sinulla, valehtelet siis vaan.

Tissieni perässä on ollut sen verran porukkaa, että todistajia löytyy :D Tosin kenenkään ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään. Rintojen koko periytyy ja meidän suvussa on isoja tissejä aika paljon. Jokaisessa tyttöperheessä ainakin yhdellä on suuret rinnat. Serkullani on H-kuppi, hän on hoikka blondi. Mummolla oli myös mahdottoman suuret rinnat. Ethän sinä voi tietää onko isotissinen luomu vai silikoni, luulet vain, että se, jonka ohitat on ottanut silarit vaikka ne ovatkin aidot.

Itse olet jostain turhasta ja mitättömästä syystä kateellinen. Opettele hyväksymään kaikenlaiset ihmiset, vaikka heidän kokonsa ei sinua miellyttäisikään.

Vierailija
48/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda baaria. Missä ihmeessä kommentoidaan toisten ulkonäköä päin naamaa?

Hei läheks tanssiin. En. Ei sitte, sulla on rumat rinnat... Noinko se menee, kuulostaa lähinnä oudolta.

Vierailija
49/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes käyt baarissa? Voisit ihan hyvin etsiä kiltin ja kunnollisen miehen itsellesi tinderistä tai muista nettitreffipaikoista.

Vierailija
50/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelkkää tissiä :D

Vierailija
51/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

Tissieni perässä on ollut sen verran porukkaa, että todistajia löytyy :D Tosin kenenkään ei tarvitse todistella sinulle yhtään mitään. Rintojen koko periytyy ja meidän suvussa on isoja tissejä aika paljon. Jokaisessa tyttöperheessä ainakin yhdellä on suuret rinnat. Serkullani on H-kuppi, hän on hoikka blondi. Mummolla oli myös mahdottoman suuret rinnat. Ethän sinä voi tietää onko isotissinen luomu vai silikoni, luulet vain, että se, jonka ohitat on ottanut silarit vaikka ne ovatkin aidot.

Itse olet jostain turhasta ja mitättömästä syystä kateellinen. Opettele hyväksymään kaikenlaiset ihmiset, vaikka heidän kokonsa ei sinua miellyttäisikään.

Erikoiset perustelut sulla, eihän tuosta saa edes mitään tolkkua mitä todistelet. Noilla ihmeellisillä mitoilla tarkoitan pituus/painomittoja joiden mukaan olet todella hoikka. Miten serkkusi hiusten väri liittyy asiaan? Ja silikonirinnat erottaa kuka tahansa helposti. Ja miksiköhän olisin kateellinen kun minulla on just ne C-rinnat joita sinäkin kaipailet.

Minulla ei ole mitään ongelmaa hyväksyä eri muotoisia ihmisiä mutta valehtelijan tunnistan kyllä koska en ole tyhmä.

Vierailija
52/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kuullut pienirintaisten naisten valittavan siitä, että heitä on haukuttu laudoiksi. Miksi tosiaan naiset hankkisivat silikooneja, jos isot rinnat ovat niin kauheat. Olen suuririntainen nainen, mutta naisen kauneus ei todellakaan ole vain rinnoissa. Minusta erilaisuus rintojen koossa on hyvä asia, monenlaiset rinnat on hyviä.

Vierailija
53/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

Erikoiset perustelut sulla, eihän tuosta saa edes mitään tolkkua mitä todistelet. Noilla ihmeellisillä mitoilla tarkoitan pituus/painomittoja joiden mukaan olet todella hoikka. Miten serkkusi hiusten väri liittyy asiaan? Ja silikonirinnat erottaa kuka tahansa helposti. Ja miksiköhän olisin kateellinen kun minulla on just ne C-rinnat joita sinäkin kaipailet.

Minulla ei ole mitään ongelmaa hyväksyä eri muotoisia ihmisiä mutta valehtelijan tunnistan kyllä koska en ole tyhmä.

Minulla oli C-kuppi seiskaluokalla. En kaipaa niitä ollenkaan, miksi kaipaisin? Pointti on, että en todistele, eikä minun tarvitse todistella :) Silikonirintoja EI erota helposti, moni on omianikin silikoneiksi luullut, koska ovat pyöreät, eivätkä puikkomaiset/roikkuvat. Minun kropassani ne tissit ovat ja tämän kokoisena elän, evvk mikä ongelmasi on :p Eivät tissini tai kokoni kaipaa sinun hyväksyntääsi.

Vierailija
54/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kateellisia. Ei ihmisellä muuten ole aihetta arvostella kenenkään ulkonäköä. 

Vierailija
55/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

170cm / 48 kg, F-kuppi

Tuletko vaimokseni? :)

Vierailija
56/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen kuullut pienirintaisten naisten valittavan siitä, että heitä on haukuttu laudoiksi. Miksi tosiaan naiset hankkisivat silikooneja, jos isot rinnat ovat niin kauheat. Olen suuririntainen nainen, mutta naisen kauneus ei todellakaan ole vain rinnoissa. Minusta erilaisuus rintojen koossa on hyvä asia, monenlaiset rinnat on hyviä.

Miksi niitä rintojen pienennysleikkauksia tehdään yhä useammalle ihmiselle? Tiedän ainakin 10 tuttua ihmistä, jolle on tehty.

Vierailija
57/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat vain silloin kauniit, jos ne eivät roiku. Valitettavasti 90 % naisista ne vain roikkuvat. Pienet tissit eivät yleensä roiku. Muoto on myös tärkeä. Harvoilla isorintaisilla on kauniita kiinteitä pyöreitä rintoja.

Vierailija
58/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna itsetunto, joka ei perustu miesten kännimielipiteisiin ja hanki kunnon liivit erikoisliikkeestä.

Kuppikoolla ei ole saatana mitään väliä, mutta peniksen koolla tosiaankin on.

Vehkeestään epävarma koulupudokasmies puhuu aina pahaa naisista, koska elää ilman seksiä ja ihmissuhdetta. Miksi luusereista pitäisi piitata hetkeäkään? Kuolkoot sukupuuttoon, se on tarkoituksenmukaista.

Vierailija
59/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kärsisit haukkumisesta? Ojenna miehiä ja näytä niille paikkansa. Olet joutunut seksuaalisen ahdistelun ja sekstistisen kohtelun uhriksi. Haistata heille pitkät ja ole ylpeä luomuistasi! Toisten kehoja EI arvostella!!!

Tisseissä EI OLE mitään seksuaalista!!

#tissiviikko

Olen samaa mieltä. On päässä vikaa, jos tissit alkaa kiihottamaan. JÄäty johonkin vauva-asteelle. Pillu ja persehän se on mikä normaalisti kiihottaa.

Vierailija
60/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat tekevät naisesta hel#$$in seksikkään äärimmäisen monen miehen mielestä. Silokoneja ei olisi edes keksitty, ellei niin olisi.

Haha. Itse olen tavannut elämässäni lähinnä vaan pyllymiehiä, tisseillä ei ole ollut niin väliä - yleensä toki tykätään sellaisista näteistä ja terhakoista, isot rinnat on harvoin kauniit kun painovoima vetää napaa kohden. Silikonit nyt on ihan asia erikseen kun ne sojottaa pystyssä minkä kokoisena tahansa.

Itselläni on B-kuppi ja olen saanut miehiltä pelkästään ihailevia kommentteja. Lähes nelikymppisenä ne on edelleen pyöreät ja kiinteät. Toista olisi jos olisivat isommat, kuka nyt mitään muodottamia ja raskaita raskausarpisia lolloja haluaa. Hyi.

Kaverini kävi pienennysleikkauksessa ja ei olisi voinut olla tyytyväisempi. Isoista rinnoista oli kuulemma vain haittaa ja ainoat miehet jotka osoittivat kiinnostusta olivat ällöttäviä peräkammarinpoikia.

Tämä ja kenties myös aloitusviesti, plastiikkakirurgiaklinikan markkinointitrolli vauhdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi