missä asennossa eka peppupano?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
niin siis se pilluhan ei edes haise miltään jos vaikka jättääkin nämä mainitut eritteet vaikka muutamaksi päiväksi putsaamatta?
Edelleenkään sitä pillua ei pestä sisältä ja edelleenkään kukaan ei ole sanonut ettei normaalia peseytymistä suoritettaisi. Normaaliin peseytymiseen ei kuitenkaan kuulu pillun pesemistä sisältä eikä suolihuuhteluja. Hygienian kannalta pillua ei tarvitse eikä saa pestä sisältä, sen sijaan hygienian kannalta suoli pitäisi pestä sisältä jos ei halua levitellä ulostebakteereja. Onko tämä tosiaan näin monimutkainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki olettivat heti että tässä olisi nainen antamassa peppua miehelle? Kyse on ihan miestenvälisestä, tiedoksi vain. Ei sillä ettäkö se jotenkin muuttaisi mitään...
-AP
Mun ohjeissa - siis nro 3. Ei mainittu mitään sellaista, josta kummankaan sukupuolta voisi päätellä.
Lusikka hyvä. pääasia että reikä nuollaan ja sormetetaan ensin huolellisesti liukkaaksi ja rennoksi
Jos mies kyseessä, niin selälleen, voi samalla runkata kun panee.
Takaapäin ,ensin rasvaa sormella reikään ja sit rasvattu kalu perään.
Vierailija kirjoitti:
Lusikka hyvä. pääasia että reikä nuollaan ja sormetetaan ensin huolellisesti liukkaaksi ja rennoksi
Juuri näin ja lisäksi liukkari kunnolla penikseen. Mieluten vielä sellaista, joka on just anaaliseksiin takoitettu.
Ensin peppureikään voi työntää jotain leluja, jotka rentouttaa ja laajentaa sitä penistä varten. Esim ,anaalihelmet, dildo tai anaalitappi.
Vierailija kirjoitti:
Tomppa45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomppa45 kirjoitti:
Paras on kun jättää tekemättä. Hyi helvetti
Hemmetin moni nainen on kyllä tykännyt, jos hänen anustaan on nuollut tai sormeillut, vaikkei penistä olekaan peppuun halunnut. Naisen anus on erogeeninen alue siinä missä vagina tai klitoriskin.
Ja sitte vielä tunnustat että tykkäät ronkkia jonkun paskareikää.. yhtä sairasta. En ikinä suostuisi. Lähtis eukko pihalle ku alkais ehdottelee
Oot ahdasmielinen. Eipä sieltä mitään kieleen ta sormiin jää kun on peppu pesty. Taitaa jopa olla puhtaampi mesta kuin vagina.
Kerro ihmeessä millä logiikalla peräaukko on puhtaampi kuin vagina. Ei kyllä takuulla ole.
harmillista on vaan että vaikka anaaliseksistä on etukäteen sovittu, harva nainen huuhtelee suolen kunnolla. Eli yleensä se on vaan huulilla työntelyä, itse haluaisin koko mitalta porautua kakkoseen sisälle. Koitat olla välittämättä paskan hajusta mutta kyllä se sieltä tulee kun persettä ei ole suihkuteltu tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että naisella on polvet yhdessä. Se vähentää kipua. Paras voisi olla että polvet yhdessä nainen itse istuutuu päälle omaa tahtia kunnes pylly tottuu ja rentoutuu. Sitten voi asentoa vaihtaa
Olen täysin eri mieltä. Pahin olisi ollut ekalla kerralla itse istua perseellään kyrvän päälle. Itseasiassa on vieläkin. Nyt onnistuu jo doggy stylekin, mutta aluksi vähiten sattui kyljellään tai selällään.
Vaikka tässä onkin kyse miesten välisestä, sama kai se perseen reikä kaikilla on :D
T. Nainen
Niin ja doggyssä olen aina peppuseksiä halunnut.
En saisi sitä sopivan irstasta peppuseksi-fiilistä jos ois jossain lusikassa tai itse päällä.
Itselle peppuseksi on myös henkinen homma, saan kicksit kun se on sellanen ”astuminen”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti nämä "perse on aina paskainen vaikka kuinkaa putsaa" jankuttajat. pillustakin tulee, kusta, kuukautisvuotoa, valkovuotoa ja vaikka mitä muuta vuotoa mutta senkö saa kuitenkin maagisesti täysin puhtaaksi vaikka pyllyä ei?
Pillua ei kuulu eikä saa pestä sisältä. Valkovuoto ei ole epäpuhtautta vaan puhtautta, se ei tarkoita että pillu on likainen. Sitä kuuluukin tulla, eikä pillu ole likainen valkovuodon vuoksi. Vaikutat erikoiselta. Ilmeisesti suosit anaalin ronkkimista, mutta samaan aikaan pidät naisen tavallista tervettä alapäätä likaisena.
Ööh kyllä se pillukin pestä kannattaa mutta ei liikaa lotraten joka päivä niin että pesee pois bakteerit jolloin ph muuttuu.Sinä et varmaan myöskään pese pilluas vaikka siellä olis sperma sisällä koska sehän nostaa aromia kun antaa muutenkin olla pari viikkoa hautumassa :D? Hyi vit...!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetti nämä "perse on aina paskainen vaikka kuinkaa putsaa" jankuttajat. pillustakin tulee, kusta, kuukautisvuotoa, valkovuotoa ja vaikka mitä muuta vuotoa mutta senkö saa kuitenkin maagisesti täysin puhtaaksi vaikka pyllyä ei?
Pillua ei kuulu eikä saa pestä sisältä. Valkovuoto ei ole epäpuhtautta vaan puhtautta, se ei tarkoita että pillu on likainen. Sitä kuuluukin tulla, eikä pillu ole likainen valkovuodon vuoksi. Vaikutat erikoiselta. Ilmeisesti suosit anaalin ronkkimista, mutta samaan aikaan pidät naisen tavallista tervettä alapäätä likaisena.
Ööh kyllä se pillukin pestä kannattaa mutta ei liikaa lotraten joka päivä niin että pesee pois bakteerit jolloin ph muuttuu.Sinä et varmaan myöskään pese pilluas vaikka siellä olis sperma sisällä koska sehän nostaa aromia kun antaa muutenkin olla pari viikkoa hautumassa :D? Hyi vit...!!
Älä vänkää. Ei kuulu pestä sisältä, siitä ne aromit just tulee kun lotraa vedellä (tai pahimmillaan saippualla) sieltä mistä ei pitäisi. Spermoja ei onneksi lasketa sisään niin ei tarvi tuota miettiä.
miellä on edetty niin että olen orkut saatuani imenyt miestäni ja sitten se on työntynyt liukkarin kanssa joko minä kontillaan sängyn laidalla tai lusikka asennossa kyljelläni sisään sitten se siinä höylää niin kauan että siltä lentä suoleen., joskus olen maannut sohvan selkämykselläkin mutta lusikassa minulta saattaa tulla orkut nopeestikkin. ja jos alan alkaa tulemaan mies laukeaa pelkästä voihkinnastani sisään.
Välillä huvittaa tämä hirveä kakkakauhu. Onko se nyt jotain erityisen vaarallista moneen muuhun asiaan verrattuna... Itse olen joutunut lasten kakkavaippoja sairastumatta vuosikausia vaihtamaan. Tosin naapurimme ylväs upseerismies vältti homman puglailemalla, johon vaimo tuumasi, ettei viitsi kaksia sotkuja siivoilla:)
Samoin isompi homma oli cairn-terrierimme puhdistus, kun oli perusteellisesti ja nautinnollisesti rypenyt tuoreessa lantakasassa, jonka läheinen maanviljelijä oli tuonut kasvimaamme lannoitteeksi.
Jossain luontodokussa näytettiin, kun virtahepo hyrrän lailla pyörivällä hännällään merkkasi reviiriään ulosteellaan. Pitäisiköhän minunkin tehdä asiani portinpieleen, etteivät varkaat toista kertaa uskailtaisi tulla kotiamme ryöväämään:)
Olen pannut sekä miehiä että naisia pyllyyn. Ekana oli mies seisaallaan ja jalat levällään, yläkroppa kuitenkin makuullaan pöydän päällä. Yleisimmin kuitenkin lusikka-asennossa.
TYYTYVÄINEN NAINEN. Eka peppupano Olimme mieheni kanssa puhuneet jo jonkin aikaa peppu panosta ja takana olikin muutama kokeilu. asia ei sujunut kyl kehuttavasti no aina kun harrastimme sexiä joka on ollut sitäkin parempaa niin mieheni alkoi hyväillä peppuaini joka tuntui yllättävän hyvälle. tässä yhtenä iltana harrastimme sexiä oikein pitkän kaavan mukaan mieheni oli jo siinä vaiheessa antanut minulle 3 rajua orgasmia sitten mieleni teki ratsastus asennosta ja kun siinä aikani olin nautiskellut ni yhtä äkkiä mieheni laittoi dildoa pilluuni ja aivan yllättäen mieheni ihana kalu menikin peppuun alku hämmennyksestä selvinneenä. et aika helpolla. peppuni olikin täyttynnyt mieheni kullilla aluks vähän sattuikin mutta sitten alkoikin tuntua hyvälle ja aahhh elämäni ehkä rajuin orgasmi tuli ihanaaaa.
Homojen ja kehitysvammaisten hommaa.
Lähärissä on ihanaa katsoa naisen ilmeitä samaan aikaan kun näkee miten iso kalu perseessä levittää samalla myös pillua. Se on todella kokonaisvaltainen tunne.